Flashogfotobutikken.dk reviews

Flashogfotobutikken.dk reviews

9.7

Fantastisk Betjening.

Hej Foto og Flash Butikken.
Super dejlig betjening, jeg kom ind til jer en fredag og kom lige som i stod og skulle til af låse butikken af.
Jeg havde at foto job om lørdagen og manglet udstyr til det, var sent på den og kørte ind til jer, og kom for sent
Jeg blev simpelhen så glad da du spurte hvad jeg manglet, og gav dig tid til af finde det jeg skulle bruge, jeg købte to lampe stativer og et trigger set og en løs trigger.
jeg takker jer mange gange, og det er ikke sidste gang jeg kommer ind til jer.
det er det jeg kalder hammer god service.

Kæmpe butik - lager af lysudstyr og mm

Jeg havde længe ledt efter professionelt kvalitets-lysudstyr og altid syntes, at det var lidt for dyrt. Da jeg så blev gjort opmærksom på Flashogfotobutikken af nogen venner i Fotoklubben blev jeg meget glad over kombinationen med de meget rimelige priser. Jeg har nu udover flashanlægget købt også videosæt og baggrunde og alt må siges at være i top og også rart at have den ekstra lange 3 års garanti - for en ekstra sikkerheds skyld.

Stjerne service!!

Da jeg gerne ville starte med at lave youtube videoer, stod jeg og manglede professionelt lys til ikke særlig mange penge. Jeg skrev til til Flashogfotobutikken og forklarede mine behov.. Jeg fik fat i Trine, som var ufattelig hjælpsom. Hun tog endog udstyret med hjem for at teste det, hvor jeg så fik lov til at ringe over Skype, så jeg kunne se hvordan det så ud... Jeg har sjældent oplevet en sådan service.!
Thumps up herfra! :)

Kan kun anbefales

Det er flere år siden jeg købte et flashsæt hos flashogfotobutikken. Det virker stadig upåklageligt. Jeg er meget tilfreds med købet, og tænker tilbage på selve handlen som en rigtig god oplevelse med ekstraordinær god service og kvalitetsprodukter.

Her går du helt trygt ud med de helt rigtige ting efter professionel vejledning

Efter at have snakket med 3- 4 andre forhandlere af lysudstyr, hvor jeg blev presset ud i længere indkøbslister, gik jeg til flashogfotobutikken. Der blev jeg overrasket over, hvor meget vejledning jeg fik - i stedet for at blive presset ud i køb med det samme. Dermed fik jeg stille og roligt kun købt det helt rigtige til mit behov og testet udstyret på stedet, så jeg vidste helt præcist, hvordan udstyret virkede med kameraet og skulle stiles op og hvordan det fungerede rent lysmæssigt. Jeg følte mig helt tryg ved købet, som også siden har vist sig at holde hele vejen igennem og dermed kan jeg give mine bedste anbefalinger videre til alle.
Det var i øvrigt i deres nye flotte lokaler på Peter Bangsvej på Frederiksberg, hvor jeg faktisk også fik vejledning i andre ting, end lige det, som jeg spurgte om. Derudover var jeg meget imponeret over det kæmpe udvalg af kvalitetsvarer i alle mærker til alle mulige funktioner til de biligste priser og tilmed nu med 3 års garanti.

Super god service til en fair pris

Jeg har efterhånden bestilt meget fra Flash og Fotobutikken og det er lige god service hver gang! Jeg har også mailet meget sammen med Flemming, som er så flink til at hjælpe med mine spørgsmål og til at vejlede mig bedst muligt.

Jeg er virkelig glad for de produkter jeg har bestilt derfra, og jeg kan kun give dem mine bedste anbefalinger!

Kanon service samt lækker kvalitet!

Jeg bestilte stativ, holder samt en paraply fra flash og foto butikken. Prisen var så lav jeg var bange for det var fup, men blev positiv overrasket da jeg modtog min vare. Den er helt i top!

Servicen var endda så god, at en medarbejder ringede og spurgte mig hvor jeg helst ville hente min vare og kom så derefter med 3-4 valgmuligheder i nærheden af min bopæl. Her handler jeg helt sikkert næste gang jeg skal have noget udstyr!

Eminent!

Dybt professionelle ! Og så hjælpsomme :-) Altid parate med gode råd og løsninger, der ikke nødvendigvis koster kassen.

God forhandler.

Jeg har kun haft gode erfaringer med Flashogfotobutikken.dk, har handlet der et par gange og kommer helt sikkert til det igen.

Fantastisk!!!

Jeg har købt studieflash hos Flashogfotobutikken, og kan kun sige - fantastisk!
At opleve den gæstfrihed fra ALLE i butikken er helt fantastisk.
Jeg kan kun give Flemming, Peter, Trine og de andre mine bedste anbefalinger - vil bestemt handle der igen anytime..
Vh Bo

Absolut den bedste online Foto Shop

Jeg handler hos flashogfotobutikken.dk og ingen andre steder
Simpelthen af den grund, at ingen andre når dem til sokkeholderne
Udvalget er Exceptionel
Servicen er Exceptionel
Levering er Exceptionel
Punktum

Fin service

Fin service - og et produkt der er populært her op mod Jul :)

Fantastisk service og hurtig, problemfri handel

Jeg henvendte mig til flashogfotobutikken.dk i deres "private chat", for at undersøge om der var mulighed for at lave en specialbestilling. Jeg fik meget hurtigt svar, selvom klokken var sen aften. Hurtig fik vi lavet en god handel over mail, og jeg modtog min pakke 2 dage senere. Jeg var og er stadig supertilfreds med produktet!
Jeg bemærkede at der var noget tilbehør, der ikke var kommet med i pakken, selvom der står de indgår standard i de almindelige pakkeløsninger på hjemmesiden. Jeg kontaktede dem, fik igen hurtigt svar, og dagen efter modtog jeg det manglende tilbehør - uden at jeg skulle til at betale ekstra og fragt/gebyrer eller andet. Dét er god service!
Med et stort udvalg, gode priser, fantastisk service, kan jeg kun give flashogfotobutikken.dk alle 5 stjerner!

Fantastiske priser og hurtig levering

Det er ikke sidste gang jeg handler på flashogfotobutikken.dk. Onsdag sen aften bestilte jeg en baggrund og fredag morgen ringer det på døren og oveni i det var prisen god. Tak for en god handel det er bestemt ikke min sidste hos dem!

Fantastisk service og hurtig levering

God rådgivning selv uden for almindelig åbningstid. Levering skete dagen efter ordren, på trods af at der var tale om 3 m lange baggrundsruller.

god behandling og extrem god servic.

der var dag til dag levering da jeg købte mit Godox PB 960 - Powerblock batteri,
så det er ikke siste gang jeg handler hos dem,
det er servic der batter,
MVH peter holst mortensen.
P.S. jeg vil klart anbefale dem til alle mine foto vænder.

Lyn hrurtig levering

Jeg har handel et par gange hos Flash og Fotobutikken, og har hver gang fået lyn hurtigt levering. Varen typisk bestilt hen på dagen og leveret næste dag.
Derudover hurtigt svar og meget large behandling ved mail- og telefonkontakt.

Godt udvalg, gode priser, forfærdelig hjemmeside

Jeg har d. 4 Oktober for første gang handlet med flashogfotobutikken.dk, og det var lidt en blandet landhandel.

Som nævnt andetsteds har der været brand i Rødovre Stationscenter, hvilket gjorde at man ikke kunne komme og hente sine varer. Det er selvfølgelig ikke forhandlerens skyld, og skal ikke trække ned i karakteren. Dog var kommunikationen omkr. hvornår varer kunne afhentes ikke videre god. På trods af at der blev lovet at man løbende ville få opdateringer via email omkr. afhentning, måtte jeg alligevel selv hver dag ringe for at få en status. Denne uheldige situation kunne godt have været håndteret bedre.

Selve hjemmesiden hvor webshoppen findes er helt igennem horribel. Hverken æstetik eller brugervenlighed er i højsædet. Det er besværligt at finde hvad man leder efter, og det hele virker ekstremt rodet.

Men det er så også der den lunkne oplevelse stopper, for flashogfotobutikken.dk har et kæmpe udvalg af varer til alle typer af foto og alle budgetter. Når først man finder frem til hvad man skal have, så ved man også at man får noget for pengene, til en rigtig god pris, hos en forhandler der ved hvad det er de sælger. At komme og hente varerne gik ganske nemt, og jeg fik i sidste ende præcis det jeg skulle.

Jeg vil hellere end gerne handle med flashogfotobutikken.dk igen.
Flashogfotobutikken

Reply from Flashogfotobutikken

Hej Dennis

Mange tak for en overordnet meget fin anmeldelse af ting, som vi også synes er meget vigtige.

Jeg beklager, at vi ikke var i stand til at gøre det bedre med kommunikationen. Vi gør vores bedste, men har pga omtalte brand i nabobygningen haft rigtig mange ekstra opgaver og kommunikationen med vores udlejerforening har altid været ekstrem langsommelig og lige så dårlig og lidt informativ kan jeg desværre roligt sige. Dog har de i fht tidligere tiders nærmest uendelige svartider oppet sig en anelse i forbindelse med branden. Men det har trods vores daglige mails og tlf opringninger til flere ansvarlige personer i udlejer organisationen ikke været muligt for os at få flere oplysninger hurtigere end det så gik. Samtidig har de ansvarlige hos politi, brandmyndigheder og rengøringsfirma taget deres primære opgaver meget seriøst ( hvad selvfølgelig er godt og det allervigtigste), hvilket vil sige, at de har prioriteret andre opgaver som informationer til os ekstremt lavt - jeg vil nok sige nærmest med en vis ligegyldighed.

Så derfor har jeg presset på og presset på mange forskellige steder og ventet på at have noget konkret at kunne meddele, men af disse årsager har det desværre trukket lidt ud og vi beklager meget, at det betød, at du fik nogen informationer senere end, hvad du reelt burde have fået.

Efter 5,5 år er vi som stadig forholdsvis ny webshop ikke bemidlet økonomisk som andre i branchen til at købe dyre flotte hjemmesider, men må klare os med det, som der er råd til. Og det skyldes ikke mindst det meget store lager, som har kostet alt og lidt til. Men vi er glade for, at du også ser dette som en god service, for vi prøver at have alt på lager, hvilket vil sige stort set alle funktionelle forskellige varer til alle formål i mange relevante mærker - brands og fra de mest prisøkonomiske og samtidig kvalitative til de absolut topprofessionelle.

Alle disse varer og forskellige mærker betyder dog også, at der bliver meget mere (end jeg vil tro hos andre forhandlere ) at gruppere og dermed flere menu punkter og det oplever kunden selvfølgelig som flere punkter at tygge sig igennem inden, man finder det helt præcist rigtige for en selv, så det har du sikkert helt ret i, at det er sådan, at det er.
Billederne i midten er tænkt som de bedste og mest interessante tilbud for kunderne, men der kan selvfølgelig være meget individuelle vurderinger af, hvad der er mest spændende.

Og vi lytter meget gerne til kundernes ønsker og bla derfor er vi lige nu ved at få opgraderet til en bedre webshop.

Flemming

Super fint, på trods af branden

Handel af et bagvinduet i Rødovre. Ikke lige hvad man som jyde synes virker som det mest betryggende. Men det fungerede nogenlunde, personalet var flinke til at vise mig tingene, gav en god forklaring på fordele og ulemper ved de produkter jeg havde kigget på. Jeg fik dog aldrig en kvittering, hvilket jeg først kom i tanke om på vej hjem. Men det er vel lige så meget min fejl som deres. Kunne sagtens finde på at handle der igen.
Flashogfotobutikken

Reply from Flashogfotobutikken

Hej Andreas

Ok, vi beklager. Forholdene har pga branden i nabobygningen været lidt primitive mht de omkring butikken liggende områder og tilgangen til butikken, som du også helt rigtigt beskriver - og vi er meget glade for at du synes, at vores vejledning under disse forhold var ok. Disse forhold har betydet nogen begrænsninger for os såvel som kunderne i, hvad man kan gøre. F.eks har vi som du muligvis har set,kun kunnet trække et strømstik med 4 udgange, som vi skal bruge til at dække lys i 300kvm butik og lager og computere og printere. Jeg kunne forestille mig, at vi så i de omstruktureringer af butikken, som vi har været nødt til at lave, har overset udskrivning af denne faktura. Vi er desværre ikke perfekte og kan lave fejl og så er man hjertens velkommen til at maile eller ringe, så sender vi det med det samme.
Så vi beklager meget forholdene, men i disse for os krisetider, er vi nødt til at finde løsninger og dette er for os at se den eneste mulige med de begrænsninger, som vi er blevet pålagt af skiftevis politi, kommunen, udlejerforeningen, rengørings- og renoveringsselskab mm

Flemming

Super service!

Sikken service - på trods af forholdene efter branden i stationscenteret! Jeg havde på forhånd fået oplyst, at der var åbent for salg gennem et vindue i baglokalet, og det var super, at det kunne lade sig gøre! Jeg oplevede, at salgsekspedienten (Trine) absolut ikke var interesseret i andet end, at jeg skulle have, hvad jeg har brug for. Hverken mere eller mindre! Hun havde også tid til at forklare mig om fordele og ulemper ved det ene og andet - føler mig absolut kun godt betjent. Jeg kommer bestemt forbi en anden gang - ad hoveddøren :-)

Flashogfotobutikken Support

Om virksomheden

FLASHOGFOTOBUTIKKEN.DK - Vi har stor erfaring med flashudstyr og sammenhængen - funktionen med kameraer. Vi fører flashlamper og alt tilhørende udstyr, videolys - fastlys, reflektorer, baggrunde og baggrundsstativer, kameratasker, kamerastativer og alt til Dk's klart billigste priser. Derudover giver vi branchens længste garanti på 2 år, hvor alle andre kun giver 0 - 12 mdr og så reklamationsret for resten op til de 2 år.

Visit Flashogfotobutikken.dk

Write to: flejen@gmail.com