Flatpanels reviews

Flatpanels reviews

6.3

Teknik med en vis omtanke

Der er ikke så meget brede fokus – men det er mere enkelt orienteret end på recordere.dk

Dog kan man få gange ikke undgå de lidt fine ’’ekspert’’ kommentarer som på recordere.dk – kommentarer der kan være rettet mod de moderne kompakte løsninger. – Omvendt så kammer den åbne debat ikke så meget over, som den af og til gør på recordere.dk

Ejeren er en meget ivrig aktør i en del af debatterne – han kendes også via recordere.dk

Super side.

Jeg har brugt den til at finde mine sidste 3 køb. De har nogle rigtig gode teste og de forklare det også på en måde så selv min ....mor kan være med...sådan da.

Deres forum er der også gode muligheder for at få hjælp til de forskellige spørgsmål man måtte have. sidder tit og trykker F5 for at se om der er kommet nye tråde eller svar på forum......dog laver jeg andet imens :D

Rigtig gode tekniske forklaringer

Jeg har brugt siden meget til at lære om panelteknologier, og har været glad for det forholdsvis klare sprog, der benyttes. Ligeledes har jeg brugt siden som reference, når jeg har skullet søge på nye skærme.

ok side

Ok side , gode anmeldelser , forum er ikke så teknisk så den alm bruger kan forstå hvad der bliver snakket om, der bliver desværre stillet det sammme spørgsmål flere gange om ugen fra brugerne i stedet for at bruge søge funktionen. Det kunne sidens admin godt gøre noget mere for at forhindre
Så ali i alt lander vi på en 3er.

God info side om fladskærme og Hifi

Mange gode informationer og vejledninger omkring køb af hifi udstyr

Is Flatpanels your company?

Visit Flatpanels