Fleggaard reviews

Fleggaard reviews

4.6

Meget tilfredsstillende.

Et sted man med tryghed kan gøre/lave sine indkøb.
Kritik: når man skal afhente sine indkøb, bliver det besværlig.
Det er en elendig kort, over plac. af udleveringsstedet, kortet passer ad H til !
Hvorfor ikke bare skrive at udleve ringe foregår ved Fleggårds Grænsebutik i Padborg /
Harrisle .
Mvh. Dennis.

lave priser jævn service

Fandt en opvaskemaskine som var væsentligt billigere end alle netbutikker i DK. Bad om at få bekræftet at min køkkenlåge passede på maskinen. Det kunne/ville den første medarbejder ikke oplyse om hvilket medførte at jeg bad om hendes chef´s mail. Så kom de ønskede info. Produktet blev leveret kun 3 dage efter bestilling i DK.

Elendig service på reparationer!

Jeg sendte en iRobot roomba 780 og en fjernbetjening til Apple TV til reparation hos Fleggard for 6 uger siden.
Jeg skrev mail til Fleggaard, og fik en mail om at jeg skulle udfyldes den vedhæftet blanket med beskrivelse af fejl og med vores adresse. Helt fint, blanket og beskrivelse med diverse informationer og beskrivelse af fejlen blev lavet og pakket og sendt. Ved en fejl sendte min mand den ved til det tyske lager, Industriveg 27, det var jo der vi havde købt den, han overså lille note på blanketten, hvor der stod at den skulle sendes til den danske service-care afdeling på Industriveg 1.
Vi tog på ferie i 14 dage, og regnede med at ville få vores reparerede varer retur når vi kom hjem, men nej, vi hørte ikke en lyd.
Tre uger efter afsendelsen ringede vi til service-care i DK, de var søde og hjælpsomme, og fortalte at det tyske lager ikke reagerede på det der blev fremsendt varer til reparation til dem og at andre også ved en fejl sendte til det tyske lager. Lidt tankevækkende, skriv dog den adresse tydeligere på returblanketten, hvis det er noget der ofte sker.
Efter 5 ugers ventetid fik vi den reparerede robotstøvsuger retur, men vi har i skrivende stund ikke modtaget vores fjernbetjening til vores Apple TV (6 ugers ventetid).
Jeg køber ALDRIG mere elektronik hos Fleggaard.

Falsk dato stempling

Så skete det igen.
Købte bla. 2 store pakker Lion-chokolade hos deres afdeling i Sønder Lygüm. Men nej, chokoladen smager gammel og "baren" er næsten ikke til at bide over. Så det er 50 kroner direkte ud i skraldespanden :( ... igen igen. Men nu er det SLUT, ikke mere Fleggaard.
Dette er noget jeg også har oplevet tidligere, med mange andre varer fra dette sted. Man kan simpelthen ikke stole på datomærkningen, og det er jo bare noget forbandet svineri og fylde kunderne med harske bakteriebomber i grådighedens navn.

Perfekt service

Jeg var i sidste uge i Fleggaard (Harrislee) for at handle vin og øl. Der kom også en vinkøler med da det var en rigtig god pris. Vel hjemme igen konstaterer jeg, at den ikke fungerede. Jeg mailede til butikken og vedlage et lille videoklip som viste problemet, og blev senere ringet op. Han tilbød pengene eller at de kunne sende en ny.

Den nye ankom med posten i dag, og den fungerer som den skal. Super flot service.

Perfekt handel!

Ringede til Fleggard mandag morgen for at få svar på nogle spørgsmål inden jeg skulle købe en opvasker igennem dem. En meget kompetent medarbejder svarede hurtigt og grundigt på alle mine spørgsmål så jeg sad med følelsen af at jeg havde fået svar på hvad jeg havde brug for. Jeg blev lovet levering onsdag og wupti, onsdag morgen ankom chaufføren med min opvasker. Kan trygt anbefale at man handler i Fleggard og får sendt til DK.

Usandsynlig god kundeservice i forbindelse med skade på bil

Kørte i juni til Fleggaard Wassersleben for at handle, kørte ind på handicappladsen (som er under tag og ret mørk) da jeg har et parkeringskort og stor var min ærgelse da der inde i hjørnet var nogle paller med en jerntingst til en truck ovenpå som jeg overså og derfor lavede to små ridser i bilens motorhjelm, især surt da det var en næsten ny bil jeg oven i købet havde lånt...handler og kører hjem, går og ærger mig et par dage, skriver derfor en mail til butikschefen, erkender i mailen at det jo er min egen skyld, men vil påpege det uhensigtsmæssige i placering af deres ting så det i det mindste ikke sker for andre fremover.
Stor er min overraskelse da jeg bliver ringet op af ham hvor han beklager, de har straks flyttet tingene, og han siger at det vil deres forsikring dække, det bliver derfor anmeldt til div forsikringer ( Havde ellers indstillet mig på at betale for reparation uden om forsikringen). Bliver så kontaktet af forsikringen efter et par uger, der ikke vil acceptere kravet, øv og dobbelt øv, men ved jo godt at en parkeringsskade jo er føreren af bilens skyld, så indstiller mig igen på at skulle betale.
Mailer igen til butikschefen så han er orienteret, bliver igen ringet op, Fleggard vil selv betale skaden da han syntes at selvom de ikke har nogen juridisk forpligtigelse, så mener han de har et moralsk ansvar.
Er dybt imponeret af Flegaards måde at handle på, da jeg skrev den første mail til dem forventede jeg kun at de fjernede tingene så det ikke skete for andre, og hvis de var rigtig venlige, en beklagelse og måske en flaske vin som plaster på såret..
Syntes jeg har fået en fantastisk behandling :-)

Dårlig kød fra selvdøde dyr

Købte en hel oksefilet 4,5 kg for 329 kr, rigtig billigt, men var det så det, vi delte den i 3 stykker og stegte det første så det var lige ved gennemstegt og kunne det spises nej, det var ikke til at tygge, det var sejt som skolæder, næste stykke fik 65 grader i kernen og det var dejligt rosa da vi skar det ud, men kunne det spises, nej, hvis man brugte det som hundemad ville man blive meldt for dyreplageri, kødet fra fleggaard i tyskland er ikke noget værd, køber aldrig kød der mere.

Penge

Husk at kig kvitteringen igennem. Måden de tjener penge er ved at ''glemme'' og indtaste alle rabatterne hos kunder der køber stort ind.

Ikke eksisterende kundeservice

De svarer ikke på mails hverken før eller efter ordreafgivelse, hvilket berettiger dem kun til en enkelt stjerne selvom pris og levering var helt fint! Har fået leveret min fine nye opvaskemaskine for et par dage siden, men har stadig intet svar fået på mine mails. Utroligt.

Elendig og rodet butik

Fleggaard er fint hvis du skal have cigaretter og spiritus med over grænsen, udover det bør man holde sig fra butikken.
Jeg bor i Gråsten, altså meget tæt på den tyske grænse, og lod mig desværre lokke ind i Fleggaard i Kupfermühle én enkel gang, hold da op en rodebutik. Købte ingenting, kørte i stedet videre til Sky på Apenrader Strasse, hvor jeg også handlede fast det 1½ år jeg boede i Tyskland, og stadig kører til en gang om måneden. Det er muligt at priserne på nogle varer er dyrere i Sky, men for det første kan vi få alt hvad vi skal have i én butik, for det andet er butikken indrettet som en normal butik, det vil sige med reelle varereoler i stedet for en stålkonstruktion med en træplade hvor varerne står på - alternativt hvor varerne står stablet op direkte på gulvet!
At vi så i øvrigt hverken køber tobak eller spiritus tilføjer bare lidt ekstra til ovenstående.

Returvare

Jeg har for 14 dage siden sendt en julegave retur.
Fik lovning på at pengene ville blive refunderet.

Nu kan de lige pludselig slet ikke finde varen, og der sker bare intet i sagen !! Det er bare ringe!

Super kundeservice

Jeg var d. 25 november nede og hente en ny telefon samsung galaxy S III i butikken harrislee. Jeg bestilt den til afhentning i deres webshop og det hele gik smertefrit. 10 dage senere opdager jeg så at produktet er faldet i pris og jeg tager dernæst kontakt til deres kundeservice som uden problemer udbetaler differencen på min netbank. Super service - noget mange andre danske forretninger godt kunne lære noget af :)

Rigtig god service ved bestilling på webshoppen

Bestilte et større stykke elektronik via deres webshop, og var løbende i kontakt med en af deres sælgere via email igennem hele forløbet. Fik altid hurtigt og venligt svar, og da det lykkedes De Danske Fragtmænd at få leveringen væk, var de også yderst hjælpsomme hos Fleggaard, og hjalp hurtigt og effektivt med at få det rettet. Så har absolut kun været en positiv oplevelse herfra!

mangler info!!!

Min søns Nintendo 3ds købte vi sidste år ved fleggard . Efter kun et år, så gik den i totalt sort. Jeg skrev til fleggaard, og de bad mig sende den ind til deres værksted. Jeg sendte den ind, og fik bekræftelse på modtagelse. Deres RMA opslagshalløj fungerer ikke, så jeg kunne ikke se hvordan det går. Jeg har skrevet 2 mails, men intet svar, og det nærmer sig 40 dage siden jeg sendte!!!
Min søn spørger dagligt og savner den rigtig meget..

Dårlig info!

Købte i uge 42 et tv til afhenting. Da min nabo så det ville han også have et. Så ville vi bestille et hvor det så skulle sendes. Fik en mail d. 27/10 om at jeg ville modtage tv'et inden for 2 hverdage (uden at man kunne se hvem det skulle komme med eller et track/trace nummer). Der er så gået 5 dage nu, hvor jeg så valgte at ringe til deres netbutik(hvilket tog en KRIG). Der kunne hun ikke finde ud af om det var Danskefragtmænd eller post danmark der havde pakken. Hun ville så ringe tilbage når hun kunne få fat i nogen på lageret. Men nej, ingen der har ringet! Ingen mail! Dårlig åbningstid for tlf(10-12 hverdage)! Ingen TV!
Desuden oplyser de ikke at momsen ændres. Tvet stod til 5499,- lagde det i kurven og gik til betaling, så var prisen pludselig anderledes. Dårlig information. Så heller afhente eller finde et andet sted og betale det mere!

God weekend - uden nyt TV

FLEGGAARD er godt nok professionelle!

Jeg har købt et par ting hos Fleggaard og har hver gang været meget tilfreds. Senest købte jeg et 50-tommer fladskærms-TV; det blev leveret i løbet af mindre end 2 døgn, der var glimrende instruktioner til installation med, så alt var problemløst.
Tilmed er deres priser MEGET konkurrencedygtige!
Flot! Kan anbefale folk at købe hos Fleggaard!

Meget uinformativt, og mærkelige procedurer

Jeg bestilte en køkkenmaskine hos fleggaard, og blev lovet en leveringstid på 1-2 hverdage. Efter ca. halvanden uge kunne jeg ikke forstå endnu ikke at have modtaget noget, så jeg tog kontakt til Fleggaard. Jeg fandt ud af at der var leverings svigt hos leverandøren. Fair nok, det er ikke Fleggaards skyld, men syntes godt de kunne have informeret/taget initiativ til samme, i stedet for man selv skal tage kontakt med dem.

Noget helt andet er, og dette er under alt kritik, at de trækker penge for dine varer med det samme, og venter ikke til kunden har modtaget varen. Dette er direkte dårlig stil, man skal ALTID vente til kunden har modtaget varen!

Dårlig kundeservice og udsat levering.

På trods af at jeg havde læst et par skræmmehistorier her på trustpilot, besluttede jeg alligevel at prøve lykken og bestille et par fodboldstøvler hos sportsbrands.dk, som er en del af Fleggaard. Jeg bestilte og fik hurtigt en bekræftelse på mail, så langt så godt. Da den forventede leveringstid på 5-6 arbejdsdage var overskredet, ringede jeg og forhørte mig. Beskeden var at der muligvis var leveringsproblemer hos producenten, og jeg ville få en mail herom. Der blev i mailen føjet yderligere 10-14 dages leveringstid til min vare.
Jeg besluttede mig for at vente på varen, men selv efter der var gået 14 dage, havde jeg ikke hørt noget. Jeg har derfor valgt at annullere min ordre, fordi jeg er langt fra tilfreds med deres kundeservice. Det kan ikke være kundens arbejde, selv at skulle finde ud af om leveringen er udsat!
Nå, men nye fodboldstøvler har jeg købt mig, godt nok 400 kroner dyrere i en lokal butik, hvor kundeservicen var god.
Jeg vil aldrig bruge Fleggaard igen, - det har jeg ikke tid eller tålmodighed til.

OK men ikke hurtige

Varen er leveret som forventet, men leveringstiden blev skubbet nogle gange fra 1 uge til 3 uger

Fleggaard Holding A/S Details

Fleggaard vinder priskrigen igen igen! Radio-TV, hvidevarer, elektronik, og gaveartikler til suverænt billigste priser, Webshop, grænsehandel, forudbestilling

Visit Fleggaard

We live here: Skovbakken 10