Flightcases reviews

Flightcases reviews

8.3

Hurtigt svar og en fantatisk kunde service

Skrev efter lukkertid og næste morgen fik dejligt let og forståligt svar.
Jeg mødt op på deres adresse for at spare portoen. Der blive jeg taget godt i mod og de fandt hurtigt min vare.
Jeg handler helt sikkert der igen.

Super kundeservice

Jeg har indkøbt PeliCases hos Flightcases.dk flere gange og altid fået en fremragende behandling og kundeservice.

Varer hurtigt fremme.
Ingen problemer.

Sikker kamera transport!

Tabte mit kamera på gulvet i den evige transport mellem hjem og arbejde...Aldrig mere! ...tænkte jeg og bestilte en transport-kuffert med plukskum på flightcases.dk
Nem bestilling og hurtig leveret - kan især anbefales hvis du er træt af at smadre dyre ting i transport ;-D

Superb handel, levering og kundeservice.

Købte en Watercase Model 518 Laptop:
Skrev flere gange med dem for at være sikker på at det var den helt rette for mig at købe og er imponeret over den korte reaktionstid og de svar jeg modtog.
Købte så Casen den 3/3-2010 og modtog den allerede om fredagen den 5/3-2010, super hurtigt synes jeg, taget i betragtning af at den blev bestilt om eftermiddagen.
Tak for en god handel. :-)

Is Flightcases your company?

Pierre Beauvais Flightcases International A/S Details

Producent af Flightcases - Salg af professionelle standard cases og kufferter - Specialist i skumindretninger. Agent for Peli Cases og Underwater Kinetics i Danmark.

Visit Flightcases

We live here: Glerupvej 6