Flirtfair reviews

Flirtfair reviews

4.1

Folk er urrealsitiske i deres dårlige anmeldelser.

Jeg har brugt deres service i noget tid nu. Jeg vil gerne gå med til, at vi ikke snakker om et perfekt produkt, den har sine skønhedsfejl. Nu har jeg cirkuleret rundt på flere af disse casual dating sider, og den her er den bedste jeg har prøvet.

Jeg synes, at den kritik der bliver givet af dem, virker for mig ret uretfærdig. Jeg har set de profiler, som ligger derude og jeg kan kun sige dette "Hvad regner nogle folk med?". Det er halve profiler, hvor der kun står ulækre ting. Det er jo ikke med fedtet-pølsen-garanti man går derind, uanset casual dating eller ej, så skal man stadig kæmpe lidt for det. Jeg har mødt flere piger derinde, men jeg har også færdiggjort min profil i stedet for dårlige billeder og ringe tekster.

Snyd og humbug

Alt profiler er fake på dette site. Betalte desværre 150 kr for det l***rt. Alle henvendelser har været autosvar , standardtekster. Hold jer langt væk.

Deprimerende

Trode lige jeg så en mulighed for at slippe ud af min ensomhed, men efter at have læst disse anmeldelser skal jeg ikke nyde noget.

Total men også total det ringeste af det ringeste

Nu skal i høre, smart nok har jeg ikke betalt og det er interessant fordi flere gange om ugen får jeg mails og kys men jeg har ikke engang et billede. De skriver at min profil er meget interessant. Men jeg har ikke skrevet en interessant profiltekst. De nævner at mit billede er flot mmmmmmmm 45 mails og 33 kys uden foto og profiltekst....hvad lugter det af, jeps total synd, løgn og bedrageri. Siden er fyldt med scammers.
Flirtfair folksene er ligeglad med kvalitet eller service, de vil blot tjene penge. Det her skulle ikke kunne lade sig gøre!!!

Flirtfair er ingenting andet end en absolut spil af tid og penge!!!

ren svindel

Jeg blev medlem for de 99 kr. da jeg tænkte det da endelig var billigt. Men efterhånden blev det klart at det var penge ud af vinduet. Javist fik et par mails. Det væreste er da jeg prøvet på at få slettet min profil lang tid efter mit medlemskab var udløbet. Her fik jeg en mail tilbage om at jeg skulle citat "Vi beder dig omgående indbetale beløbet på 594 DKK, ellers tvinges vi til
at sende sagen videre til inkasso." med andre ord truer de med inkasso når man stille og roligt beder dem om at slette en profil man ikke bruger længere. Det er ren svinel og hold dig derfor langt væk

konstant pop-up/pop-under spam på firefox

flirtfair.dk's pop-ups er den absolut eneste af slagsen som forbigår alle tænkelige pop-up blocker programmer på markedet.
Jeg har aldrig haft egentlige problemer med spam før, men netop flirtfairs profileringspop-ups er ved at drive mig til vanvid. Kender intet til siden/udbyderen, men jeg hader dem for at hver eneste gang jeg åbner en ny side via firefox, dukker deres dating-pop-ups frem - og der er intet jeg kan gøre ved det (har bogstaveligt talt forsøgt mig på alt), andet end at rase ud over dem og deres svinagtige markedsføringsmetoder på dette forum. Uhumske! ØV!

Humbuk

Ville ønske jeg havde kendt til den her side inden jeg smed penge ind på siden.
Smed en del breve ind til forskellige piger fik intet svar, endelig var der en der faktisk tog kontakt til mig først gennem et virtuelt kys og siden med et brev og så med mail.
Startede en samtale med hende over MSN.
Hun sagde hendes navn var Amy Amber og hendes mor var fra Oklahoma okay så langt så godt.
Vi fik snakket en del over MSN og hun sagde at hun lige nu var i Nigeria for og ta den endelige eksamen som scocial worker (fik jeg nævnt at selv om hendes mails var sådan nogenlunde på gebrokken dansk ville hun kun tale på engelsk.)
Alarm klokkerne begyndte og summe, da hun spurgte efter hvilke arbejde jeg havde Jeg svarede ærligt har intet er på førtidspension.
Okay efter et stykke tid kom hun med en hulke historie om hvordan hendes familie var blev dræbt i en bil ulykke og hun havde været alene så længe.
Okay nu begynder Alarm klokkerne og ringe, men jeg lod tvivlen komme hende til gode hvem ved det kunne jo godt være at det faktisk forholdte sig som hun fortalte.
Alarm Klokkerne ringede så meget at de gik i stykker, da hun ville ha at jeg skulle betale en ekspres billet til at hun kunne komme fra Nigeria til Danmark.
Den fidus havde jeg godt hørt om tiltal mænds beskytter instinkt og læns så deres konto for alt hvad de har.
Et typisk trick russiske piger har det med og bruge så det skulle ikke undre mig om hun er det.

Alt i alt hold jer fra den her side det er svindel og humbuk enten er profilerne falske eller også er det udenlandske piger.

Svindel portal

Bare spam. Prøvde at ringe deres såkaldte gratis tlf nummer. Nummeret er ikke i bruk (norsk side) Heller ikke den norske email virkede. Svindel spør du mig

Spammer

Flirtfair.dk spammer med rick-roll lignende links på diverse fora, deriblandt newz.dk

Spam

Virksomheden spammer.

Hold jer langt væk fra dette fusker-firma.

og nu starter de endnu en ny side

som hedder HosDigEllerMig.dk

Det er ufatteligt hvormange forskellige sites et firma kan starte for at lokke penge fra dig

fuskerside

endnu en af de der fusker sider hvor kvinder ikke skal betale for at være medlem og mænd skal betale i dyre domme for at kunne andet end bare have en profil (dvs læse mails, se profiler osv)...
Boycut lortet

Narrefisseportal

En stjerne er egentlig meget at give her.

Firtfair.dk er åbenlyst en side fyldt op med falske brugerprofiler, hvad man kalder 'scammere'.

Når man gennemser sidens brugerprofiler, dukker de samme billeder op adskillige gange (på forskellige brugere), selvom de er utydelige med basiskonto.
Hvis man vil kunne skrive og læse, skal man betale minimum 99,- for at få dette 'privilegie'. Men det er jo kun rart, at en hurtig gennembladring af siden afslører at det ikke holder, og at tingene ikke stemmer sammen.

Total til grin

Total flad side..

Gratis at melde dig ind og hvis du så skal nåde skal du betale 99,- pr md.. og så er den fyldt med falske profiler som sjov nok hedder forskæligt men har sammen foto. og bor langt fra hinanden..

og så kan man ikke melde sig ud igen uden at mail til en

Is Flirtfair your company?

flirtfair.dk Details

Visit Flirtfair