Flirtii reviews

Flirtii reviews

4.6

Fusk eller bare opdatering ?

Hvornår har de lukket siden ned ?.. for har ikke brugt det meget den sidste tid.. men har ca 600 tilgode.. - dog har jeg ellers altid fået mine penge.. som har været beløb på ca 500.. Findes der andre site hvor man kan tjene penge på samme måde.. som virker ?

Desværre det rene fup - piger tro dem ikke!

Jeg har arbejdet på denne side og de betaler jo ganske enkelt ikke en, som de ellers lover på deres site. Når man så rykker for betaling af det man har til gode, så lover de først at man får sendt en form for gave visakort - men det kommer ikke! Når man så rykker dem endnu engang, så får man et svar om at de nu sætter en bagerst i køen fordi man er besværlig.

Efter at have rykke Flirtii 8 gange for den betaling de skylder er der stadig ikke sket noget. Tja... de må jo have samvittighed til det - faktum er, at hvis du som pige forventer at kunne tjene lidt penge på denne side, så kommer du ikke til det. De har nu snyt mig for ca. 1.500,- Dkr.

Urimeligheder er der nok af

Hej trustpilot,

Jeg har arbejdet hos flirtii.dk i et år og jeg undrer mig over, at de 2 foregående indlæg står uimodsagte.

Det drejer sig om anmeldelserne fra Alice Young og Miss Malou, som begge er falske og tilmed skrevet af samme person, som er en mand.

Han har netop med de samme to falske kvindeprofiler, snydt mange brugere på flirtii.dk, ved at sælge dem billeder af nøgne piger via E-wire (billeder som han ulovligt har hentet på nettet) - inden han blev opdaget - af mig!

Da vi bad ham om dokumentation for hans ægthed, slettede han begge profiler og har kort efter skrevet de 2 indlæg her på trustpilot ....sikkert godt sur over at han blev afsløret.

Jeg sad netop med den slags opgaver, at afsløre falske profiler og det gør jeg bl.a. også i mit nye job, hvor han netop er dukket op igen. Denne gang opdigter han falske reklamationer og forsøger at presse penge ud af os, med trusler om at skrive her, hvis han ikke får dem.... Den type er SÅ irriterende. Det er derfor jeg reagerer.

Han er anmeldt til Politiet flere gange, men de har åbenbart ikke ressourcer til at gøre noget eller osse ved de ikke hvordan.

Men nu har jeg da gjort lidt :)

Sanne Mikkelsen

Opfordring til skattesnyd

Hejsa

jeg har oplevet akkurat det samme som Alice Young - mine penge er tilbageholdt. Jeg ønsker netop heller ikke at snyde skattefar - som de åbenlyst opfordrer mig til at gøre i diverse mails.
Jeg vælger at anmelde sagen, dels som tyveri for manglende udbetaling, samt retter jeg henvendelse til SKAT - således de forhåbentlig vil tage affære. Jeg har gemt diverse mails som billeder (du kan ikke kopiere eller videresende til egen mail), dem printer jeg ud og sender afsted.

Jeg kan kun opfordre andre til at gøre det samme!

Til KVINDER og MÆND - HOLD jer langt væk fra www.Flirtii.dk !
1) der er en minimal indtjening - Flirtii.dk beholder størstedelen af indtjeningen selv
2) efter 2-3 udbetalinger nægter Flirtii.dk at udbetale ens indtjening og opfordrer til skattesnyd
3)priserne er så langt nede, at du max tjener et par kroner pr. billede/film
4) Det er ikke muligt at ringe dem op, på de angivne telefon nr. Adressen er en af mange i en kontorbygning og selve konceptet er en del af en større udenlands virksomhed.

Kh Miss Malou

Dybt skuffet

Man opretter en profil og håber på det bedste.
Så finder man ud af at der er stor forskels behandling, dernæst vælger de at tilbageholde de penge man har tjent og slette ens profil.
Jeg sagde nej tak til at snyde skatte-far for de penge jeg tjente igennem siden og derfor skulle jeg smides ud af siden.

Jeg tænker gad vide hvor meget andet de snyder med, ved mange af de profiler der er mest promoverede som de mest aktive er falske.
Og så tror jeg med holden på hjertet at siden kun er til for at snyde mænd for deres penge.

Jeg vil anbefale at alle holder sig væk fra siden.

Fake profiler og ulovlig forskelsbehandling

Flirtii kan på ingen måde anbefales.

Det vrimler med fake profiler, der sandsynligvis er oprettet af indehaveren af sitet. Alene med det formål at mænd til at skrive til pigerne og købe billeder og film.

For mænd koster det 1 krone at sende beskeder til andre på sitet. Det koster ikke piger noget at sende beskeder på sitet.....

Rent faktisk forholder det sig sådan, at de få ægte pigeprofiler, der er på siden, tjener penge på hver besked en fyr sender til dem. Som fyr skal du betale 1 krone for hver besked du sender. Pigen får en mindre procentdel af den krone. De få ægte piger på siden forsøger derfor at trække korrespondancen ud i det uendelig.

Sitets forskelsbehandling på mænd og kvinder er i klar stid med gældende dansk lov.

Endelig en side der leverer

Nu har jeg prøvet mange forskellige sider og må sige at flirtii leverer det de lover. Jeg er ikke blevet skuffet, der er stort set ingen fakes og pigerne skriver rent faktisk til en. Self. er alt ikke gratis, men det er der jo ikke noget der er. Jeg synes det er en flot side med rigtige profiler, der rent faktisk svarer når jeg skriver.

Så et flot 4 tal herfra...

Lasse

Underlig side

Består næsten kun af professionelle som bruger siden som reklame.

kun få rigtige amatøre..

Alle sidens funktioener som feks chat fungere ikke påtrods af den skulle ha været undervejs i flere år.

Is Flirtii your company?

Visit Flirtii