Flisemagasinet reviews

Flisemagasinet reviews

7.3

Asbjørn -Hirtshals

Skulle bruge klinker&fliser til opbygning, og besøgte derfor denne forretning. Der er fliser&Klinker i alle prisklasser, en tur i forretningen giver inspireration.
Du kan tage derfra med en kvalificeret løsning på hvilken klinken du skal vælge, og derud over kan du købe de ting du skal bruge til nedlægning af klinker
Betjeningen var god

Kan varmt anbefale denne forretning til alle som skal bygge nyt eller renoverer.....

Super vejledning

Vi skulle have et nyt badeværelse, og kom derfor i flisemagasinet
Vi fik mange gode råd, også ting vi slet ikke selv havde tænkt.
Og vi havde fornemmelse af at være i centrum, og fik høflige og brugbare svar, på vores måske "dumme" spørgsmål.
På trods af at vi var i butikken 25 min efter lukketid, var det stadig en veloplagt betjening.
Flisemagasinet er en flot forretning med både dyre, men bestemt også billige ting som alle er vist på en super måde.
Vi glæder os over vores flotte badeværelse hver eneste dag.

Overlegen betjening, men flotte produkter...

De har mange flotte (og dyre) produkter - man kan gøre sit hjem rigtig lækkert med materiale herfra.

Men servicen vi oplevede første gang vi gik ind i butikken var så som så (og vi var ikke engang tæt på lukketid). Vi spurgte ind til forskellige produkter og de svar vi fik følte vi var nedladende.

Men vi endte dog med at købe mosaikker og noget speciel fugemasse og vi er meget tilfredse med resultatet!

Is Flisemagasinet your company?

Flisemagasinet ApS Details

Visit Flisemagasinet