Flottegulve.dk A/S reviews

Flottegulve.dk A/S reviews

9.4

Kompetent vejledning og hurtig levering

Jeg fik superkompetent vejledning over telefonen, varerne blev sendt dagen efter og to efter var gulvet lagt.

Super hurtig levering og god service.

Fik en rigtig god service pr. Telefon. Fik leveret ekstremt hurtigt og er rigtig godt tilfreds med flottegulve.

God service og hurtig levering

Her får du en rigtig venlig og jordnær service over tlf, samt en hurtig leveringsservice der bliver leveret hvor du har behov for det.

Den sidste stjerne kommer, når der bliver ryddet lidt op i web delen af virksomheden ;-) Men det skal ikke holde dig tilbage, for de er altid klar på tlf til at hjælpe dig, så du får de bedste priser, bedste levering og bedste service (og dét er alligevel det vigtigste!)

Venlig hilsen
Lisa Madsen

Perfekt rådgivning og information :-)

Høj ekspertise, solid rådgivning og lyn hurtig ekspedition fra bestilling til modtagelse.
Stedet kan kun anbefales.
Flot butik.

super service....

top service - meget hjælpsom - god, grundig og forstående vejledning. Rigtig flot butik. Vi handler klart hos jer igen :-)

Hurtigt betjene kunden

Jeg er glad for at jeg fandt dette selskab, billig, god kvalitet og hurtig.

God Service

God Service og god kvalitet

God service og levering til tiden

Købte laminatgulv ved Flottegulve.dk og fik uforlignelig hjælp til det rigtige valg
- kan varmt anbefales!

Mange ++++++ herfra. Kan varmt anbefales

Absolut hver at anbefale. Vi har kun haft positiv oplevelser hos flottegulve. Og meget flotte gulve

Super service - meget flexibel og venlig service

Købte sidste år laminatgulv til vores entre, alle tiders kvalitet til en rimelig pris, så da vi
nu skulle lægge gulv på 1. sal valgte vi selvfølgelig Flottegulve, som havde et godt tilbud.

Super god betjening

Vi havde en rigtig god oplevelse hos Flottegulve. God vejledning og ingen forsøg på at sælge noget vi ikke havde brug for. Vi fik varen med hjem med det samme. Vi kommer igen!

Fantastisk venlig og utrolig hurtig :-)

Jeg fik en ualmindelig god venlig og hurtig service, og når det er sagt, så ser mine nye gulve bare fantastiske ud, de får til at smile :-)

Høj ekspertise, solid rådgivning og lynhurtig ekspedition fra bestilling til modtagelse

Jeg elsker når tingene bare kører! Og det gør det når man handler hos Flottegulve.dk
De kan det man ønsker sig af en hver forhandler: Professionel rådgivning så man ikke får fejlleverancer, god tid til at begge parter er sikre på korrekt bestilling og ordre og kanon hurtig ekspedition når der er bestilt, og sidst men ikke mindst: virkelig rimelige priser!

Absolut kun positiv ++++++++++

Service, kundekontakt helt i top 10/10.! Produktet er super godt kvalitet til lave priser. Helt sikker ikke sidste gang jeg køber der. Jeg kan kun anbefale dette sted.: http://www.flottegulve.dk

Gulve i topkvalitei

VI skulle have nyt gulv i stuen og fandt flotte gulve på internettet, De havde et godt udvalg og til fornuftige priser, ringede til dem og bestilte og vi fik en rigtig god betjening og vejledning, leveringen var præcis som lovet og gulvets kvalitet levede helt op til vores forventning, vi kan helt sikkert anbefale flotte gulve.

Venlig hilsen
Bent Olander
Grethe Jensen

Lækker butik, god oplevelse :-)

Har købt nyt gulv til sommerhuset, lys ask, hvidolie look. Meget tilfreds med betjening i butikken, stort udvalg af lækre gulve i mange prisklasser. Rigtig flot resultat, men lidt svært at få lagt på, når det er første gang man prøver det.

Superservice

Fandt flottegulve.dk's hjemmeside på nettet, og bestilte en prøve, laminatask 3 stavs, som vi fik tilsendt.. Den blev sammenlignet med et væsentligt dyrere produkt fra en anden producent. Varen fra flottegulve.dk blev afprøvet ved samling hvor denne fremstod knivskarpt.. Kvaliteten er i top og ved den efterfølgende bestilling telefonisk oplevede vi en professionel rådgivning og en interesse i netop vores projekt. Kan klart anbefale flottegulve.dk

Intet salg til flottegulve.dk, og alligevel supet service!

Jeg har et gulv som er blevet lagt for 3 år siden, og det er i sin tid blevet leveret til entrepernøreren af flottegulve.dk - JEg har nogle små huller som jeg lige skulle have lidt vejledning til, så jeg skrev til flottegulve.dk's mailbox i håb om at de kunne hjælpe lidt - Jeg fik et svar tilbage indenfor 24 timer, og det er til trods for at der ikke var en ordre eller noget for dem at sælge til mig -Se DET er god service

flottegulve.dk A/S Details

Visit Flottegulve.dk A/S