Fluer.dk reviewed by

Svindel eller misforståelser

Den 27/9-2013 modtog jeg fra Fluer.dk bl.a. 3 poser "Krydderiblanding fra Zebro Gravad Laks", hvilket var helt i overensstemmelse med min bestilling. Det undrede mig imidlertid, at sidste salgsdato var overstreget med sort blæk. Ved brug af enkelte hjælpemidler kunne jeg herefter konstatere, at der under den overstregede sidste salgsdato stod 30/6-2013 og at sidste salgsdato dermed var overskredet ganske betragteligt. I en mail beklagede fluer.dk "fejlen i emballagen" og oplyste samtidig, at jeg ville få pengene retur. De kommer nok, men i skrivende stund har jeg intet modtaget. Jeg fandt hændelsen så graverende, at jeg har skrevet til e-mærket og hvorfra jeg afventer svar. Da der samtidig er tale om et levnedsmiddel overvejer jeg at kontakte Sundhedsstyrelsen.

Fortsat samme dag.
Efter at have talt med ejeren har jeg fået blodtrykket ned. Vi fik en god og behagelig samtale om det passerede. Af samme grund har jeg efter nøje overvejelse besluttet mig for at "opgradere" fluer.dk ganske betragteligt. Ved næste vurdering kan den måske komme helt i top.
    Fluer.dk
    TrustScore 9.4 / 10
    1,485 Reviews

Reply from Fluer.dk

Hej Søren

Tak for en behagelig samtale i dag.

Jeg beklager endnu en gang at vores leverandør har valg at skjule dato mærket.
    Forklaringen var at der i tyskland er andre regler for et salt produkt end i Danmark
    I Danmark er reglerne for et salt produkt ikke så skrappe som i tyskland, og derfor har grossisten sendt os produkterne med tildækket dato. Det er naturligvis ikke ok og dybt uprofessionelt. vi har destrueret resten af lageret og bedt om at få tilsendt nye med gældende etiket til danske regler.

Jeg håber du bliver tilfreds med de andre produkter du har købt, og at vores kompensation på 300,- er tilfredsstillende.

De bedste hilsner
    Lars