Flügger farver E-butik reviews

Flügger farver E-butik reviews

8.4

God service med info hele vejen

Nemt at gå til, hjemmesiden er overskuelig og hurtig levering.. Masser af info undervejs.. Så Thumbs up.. :-D

Ok farvekort, men...

Kunne ikke modstå fristelsen til at købe farvekortet med mange af de virkelig gamle farver brugt i København, men blev noget skuffet pakken ankom. Der er ingen angivelser af blandingsforhold andet end noget kryptisk Flügger tekst, og værre endnu, ingen Pantone el.lign. referencer til layout på computeren. Ret øv

Godt udvalg - hurtig levering

Nem side at navigere på med godt udvalg og meget hurtig levering.

Fik ikke helt det jeg havde bestilt

Bestilte 100 blå skoovertræk - fik 10, men fik heldigvis leveret dem til Flügger i Valby, som allerede da de udleverede mine varer kunne mærke at der vist manglende noget. Så der blev åbnet og ganske rigtigt manglede ca. 90 % af mine varer.

Men heldigvis hjalp ekspedienten i butikken mig og gav mig den rigtige vare, så jeg ikke skulle bøvle med det selv. Så 3 stjerner til deres online butik og 5+ til Flügger i Valby

Perfekt service

Bestilte maleprøver og de kom som de lovede.

Min bestilling blev afsendt samme dag og blev leveret dagen efter. God og hurtig service.

Fantastisk super dejligt og rigtig nemt

Det er super nemt at bestille i Flügger farver E-butik
Vi valgte at hente i butikken på vej hjem, fik mail omkring forløbet fra lager til butik. Alt i alt en rigtig god købsoplevelse

God hjemmeside og lynhurtig levering

Fin og brugervenlig hjemmeside med god e-handelsfunktion. Bestilte tapet og tapetklister en eftermiddag og modtog allerede levering næste formiddag, således fik vi tapetseret på under 24 timer efter bestilling.

fin WWW. butik

Fin hjemmeside med god og fyldestgørende oplysning om varen.
Fin pris og god information og varens vej fra butik til kunde.

Lang ventetid.

Alt alt for lang delivery time. Farver kode svare ikke til det da findes i burtikerne
Flügger farver

Reply from Flügger farver

Hej Gabi,

Tak for din feedback. Jeg er ked af at høre, at du har oplevet leveringstiden som værende for lang. Hvad er alt for lang tid? Som vi skriver på vores website, afsender vi varen i løbet af 2-3 hverdage.
Vi arbejder dog hele tiden på at blive hurtigere på leveringstid.

Mht. at farvekoderne ikke svarer til det, som findes i butikkerne, er jeg lidt i tvivl om, hvad du mener. Farvekoderne på vores online shop og i butikkerne er de samme.

Har du brug for vejledning eller yderligere oplysninger om farvekoder, er du meget velkommen til at kontakte vores kundeservice på tlf: 44 54 15 31 alle hverdage mellem kl. 9:00 og 15:30. Så kan de guide dig til at finde den ønskede farvekode.

God dag.

Venlig hilsen
Tine
Digital Coordinator, Flügger

hurtigt og korrekt levering

bare super nemt og godt

God og venlig betjening

Meget god service og venlig sælger, tålmodig.

Jeg bestilte tre farveprøver, som var i min postkasse to dage senere. Det må siges at være hurtigt

Det var første gang at jeg købte på den måde og det var godt

Man kan godt handle på den måde og det kommer inden for en kort tid så den kan bruges .
Venlig hilsen Henning Madsen

Hurtig levering og kvalitet i top

Varen kom hurtigt og det var af en rigtig god kvalitet, jeg er tilfreds. Vil gerne handle i Flügger igen.

Tilfreds - eller pengene er spildt!!

Det tog et par dage inden malingen kom, men det er okay. For mig er det at vælge maling/farver ikke noget der sker hu hej. Jeg skal være sikker på at stue/køkken, som jeg skal kigge på dagligt er i den rigtige farve.
Mængden af maling er super, man kan male op flere steder for at kunne se det i den rigtige belysning. Det er ikke sidste gang jeg bruger denne service.

Intet at klage over

Gratis fragt til deres butik, så gør det ikke noget at jeg var nødsaget til at bestille varen online :)

Let og problemfrit

Bestilling, betaling, levering - helt uden problemer.
Når jeg kun giver 4 stjerner skyldes det at jeg valgte "afhentning i butik", men der var kun levering til butikken tirsdag og fredag - jeg placerede min ordre tirsdag eftermiddag og kunne derfor først afhente fredag...det ville jo ha' været helt ideelt, hvis jeg kunne ha' afhentet næste dag efter arbejde...
Flügger farver

Reply from Flügger farver

Hej Siw,

Tak for din feedback, det er en rigtig god pointe, du har.
Vi arbejder på bedre leveringsfrekvens hos vores butikker, så det skulle gerne snart blive endnu bedre :)

Vh.
Tania, Digital manager, Flügger

Nemt, hurtigt

Nemt, hurtigt og passende mængde maling til malerprøve.
Fin information fra bestilling til modtagelse

God, og præcis handel, til tiden.

Har som faglært maler altid rost Flugger maling som værende markedets bedste, eneste minus..prisen.
Nu har jeg investeret i en fugtmåler, købt hos Flüggers E-butik, har modtaget den i dag, og den virker til mit behov. Bestilte varen den 16. Feb, 5 dage fra bestilling, til modtagelse, det er fin service! Informationer om afsendelse mm. var også i top. Kan trygt anbefale Flüggers E-butik.
Henrik

Flügger farver Support

Om virksomheden

Flügger har over 600 Flügger farver forretninger i henholdsvis Danmark, Sverige, Norge, Polen, Island og Kina. Vi har over 214 forretninger her i Danmark. En Flügger farver forretning er ikke nogen almindelig farvehandel. Det er nemlig ikke tilfældigt, at der er en maler på vores vinduer og i alle vores annoncer. Flügger har altid været malerfagets leverandør.

Visit Flügger farver E-butik

We live here: Islevdalvej 151