European Travel Interactive reviews

European Travel Interactive reviews

Very low
1.7

Nemt og billigt

Har booket tre flybilletter gennem flybillet.dk, og alt er gået smurt. Men jeg har så også fået booket til de rigtige datoer. Når man bestiller flybilletter og alle andre varer over nettet, har man sku også selv et ansvar for få tastet de rigtige data ind første gang. Så svært kan det ikke være.

Dårlig service

Købte min flybillet hos dem, kompliceret bestillingsprocedure. Og man kan kun betale med dankort og bankoverførelse hvilket er skidt når ens rejseforsikring kræver at man bruger kreditkortet. Samtidig blev jeg automatisk tilmeldt nyhedsbrev - hvilket tyder på et useriøs firma.

Snyder bevidst med tilkøb til rejsen

Jeg har nu haft en 3 måneder lang sag med flybillet som er endt med at de lukker sagen på grund af at jeg ikke har nogen beviser om prisen som jeg har betalt for full board.
Jeg har betalt en meget høj overpris for full board som de nu også giver mig ret i og i 3 måneder har de forsøgt at lukker sagen på utallige måder ved blandt andet at lyve for mig omkring hvor denne høje pris kom fra.
Eftersom at de ligger tilkøbene sammen oveni rejsens pris så man kun har en totalpris på rejsen, så har jeg ikke noget bevis på hvad jeg har betalt for full board.
Jeg har sagt at de selvfølgelig kan se det i deres system men de siger at det er mig som anmelder som skal bevise det hele.
Hold jer langt væk!!!

ELENDIG SERVICE

Flybillet.dk ville have over 2000 kr (mere end 2/3 af en ny billet) for at ændre datoen 4 dage, 3 måneder ude i fremtiden! Forstår skam godt der er en form for gebyr for datoændring, men over 2000 kr?? Det er sgu noget svineri! Flyselskabet klarede det for langt mindre. Desuden meget svært at komme igennem til deres "kundeservice"!.

Forkert dato på billetter til Vietnam!!

Min kæreste og jeg, havde bestilt flybilletter til Vietnam, hos flybillet.dk, til
søndag d. 2. februar... Troede vi i hverltfald!!!
For da vi stod i Kastrup og skulle checke ind, viste det sig at billetterne først var til søndag d. 2 marts, altså en måned efter vi havde planlagt at skulle på ferie. Vi havde en lang snak med Emirates, som vi reelt skulle have fløjet med, men det eneste vi kunne konstaterer var at billeterne på ingen måde kunne refunderes eller ombyttes, og da vi desværre ikke havde mulighed for at skubbe vores ferie 1 måned, kunne vi ikke andet end at se billetterne som tabt.
Derfor var vi nødsaget til at købe nye billetter gennem Emirates til ca. 8000kr i lufhavnen, da vi jo selvfølgelig stadig gerne ville på ferie.
Nu ved jeg godt at det er menneskeligt at fejle og at jeg muligvis har bestilt de forkerte billetter en måned senere end planlagt, men da vi checkede ind for anden gang fik vi af vide at vi langt fra var de eneste, som lavet samme fejl, på samme flyvning, faktisk var vi par nr. 4 med billetproblemer..

Nu skal jeg ikke gøre mig til dommer, men jeg synes det er en smule tankevækkende at hele 4 par, på bare en flyvning, kan have samme problem med flybillet.dk´s billetter. Man kunne næsten mistænke en systemfelj!!! eller også er det fordi vi alle er gået felj af at det hedder søndag den 2. i begge måneder.

Jeg er klar over at jeg burde have dobbeltjekket mine billletter efter jeg havde købt dem og derefter havde gjort opmærksom på problemet til en kundeservice, som hvis man læser på trustpilot eller tv2.dk ikke er til at komme i kontakt med),
Jeg er sikker på at jeg trykkede godkend til den rigtige dato, altså 2. februar, jeg kan bare ingenting bevise, desværre og jeg ved at jeg ikke står alene i denne situation læs b.la. disse artikler

De lover en rute, de ikke kan levere - Herefter INGEN KUNDESERVICE

Vi booker et fly gennem flybillet.dk i god tid. Kort inden rejsen (til filippinerne) får vi besked om, at en den bookede rute ikke kan lade sig gøre alligevel. Flybillet.dk har fundet et alternativ, der kræver en 10 timer ventetid i Hong Kong. Vi får herefter mulighed for at acceptere den utrolig sløje ændring, eller at blive kontaktet af Flybillet.dk og snakke om alternativ.

Vi vælger, at blive kontaktet af Flybillet.dk ang. alternativ. En uge efter får vi en mail, på svensk med en enkelt linje, der fortæller er der intet alternativ er.

Jeg er klar over, at billige billetter som regel gør support mindre god, men det er fuldstændig uacceptabelt.

Medmindre du kan spare betydeligt, så drop Flybillet.dk. 8/10 gange går alt som det skal, men når de så laver fejl, kan du slet ikke få hjælp fra dem. Alt form for kundeservice er skåret væk.

Skam Jer

Købte tur/retur billetter til Nuuk . Har ikke danske bank så betalte med Visa dankort. Jeg bliver trukket 139,- i gebyrer. Læser endnu engang salgsbetingelserne hvor der er skrevet det koster 1,39 DKK at betale med denne type kort. Kontakter flybillet.dk og efter megen lang ventetid får jeg at vide,at jeg får pengene refunderet, men grunden til fejlen var, at jeg havde betalt med en anden type kort end det valgte! Hallo der er oplyst på kvitteringen at det er Visa dankort.
Finder efter 3 dage i Nuuk ud af, at jeg vil hjem over en uge før. Jeg forsøger pr Tlf chat og mail at komme i kontakt med flybillet,hvilket er fuldstændig umuligt. Nu forsøger jeg kun 1 gang pr Tlf da det koster 17,50 pr minut. Chatten forløber fint fra at jeg er nr 8 til nr 4 i køen. Herefter går det galt, der sker ikke yderligere og jeg bliver smidt af. Forsøger mig igen denne gang som værende 2personer. Ved den ene igen fra nr 8 til 4 i køen går det okay,men så stopper det igen. Logger så på samtidig med den anden er igang står som nr 4 stadig, er så nr 12 i den nye kø. Den nye kø falder hurtigt til nr 4 der sker intet med den 1.kø i mellemtiden.
Hvad er det for noget altså!
Får en bekendt i Danmark til at ringe til flybillet.dk præcis kl 9.30 ,opkaldet bliver afbrudt med melding om at personen han forsøger at kontakte er optaget!
Jeg mailer til dem, at jeg gerne vil ændre hjemrejsedatoen og giver gerne et gebyr, da jeg er bekendt med,at dette er op til de forskellige flyselskaber om dette kan tillades. Får en autogenereret mail,om at jeg vil få svar senest 2 dage efter.
Det er ikke godt nok når man er langt hjemmefra og bare vil hjem,at der ikke er hjælp at hente.
Måtte købe en ny returbillet. Rejsen kostede mig så alt i alt pludselig ikke 9300,- men 16500,-.
Dagen før min oprindelige planlagte hjemrejse får jeg en mail om,at Air Greenland har ændret afrejsetidspunkt,hvilket ville medføre en overnatning i CPH. Godt jeg var kommet hjem.
Her 1 dag efter jeg så skulle være kommet hjem,får jeg en mail fra flybillet at de takker for jeg har rejst med dem.
Ja jeg synes De skulle skamme sig. Jeg får godt nok svar på min mail forespørgsel om jeg kan ændre hjemrejsedatoen, men som skrevet, først 2 dage efter forespørgslen, og der havde jeg købt ny billet. Jeg fik samme svar som andre,at det ville flyselskabet ikke.
Okay en lang smøre for som alle I andre bare at sige.........Hold jer langt væk fra Flybillet.dk.

Stay away from this company!

Booked four tickets through Flybillet.dk. One of the passengers last names had change do to marriage, from Andersen, to Andersen Jensen, however, the name in the passport was still only Andersen. I therefore asked them to delete Jensen from the ticket, as this last name was not listed in the passport. Not really a name change, the last name was still Andersen. For this service they would charge me app. 2000 DDK + potentially additional cost for making sure the passenger could still get on the same plane. I therefore directly contacted Air Berlin which was operating the flight, and they agreed to do this for free, if we just showed up in the airport 2 hours before the flight - now that's good customer service. Flybillet.dk just have no sense of that! Stay away, use another ticket operator or book directly with the flight company! In addition to my review, the rest of the reviews says it all!

Super super dårlig SERVICE ,

Har bedt dem om at booke sæder på flyafgang til Thailand, har prøvet på deres chat på deres telefon og mail, de svarer meget langsomt. Nu er resultatet så at vi har fået de dårligst sæder med vores 4 årige søn og jeg kontaktede dem i meget god tid for at vi kunne få nogle ok plader. BRUG DEM ALDRIG ; MAN BLIVER MEGET GAMMEL AF AT BRUGE TID PÅ DERES IKKE EKSISTERENDE SERVICE :)

Flybillet.dk / Den Danske Rejsegruppe - hvem tror I, at I snyder ved at ændre navn til European Travel Interactive her på Trustpilot?

Som det tilsyneladende er tilfældet har Flybillet.dk / Den Danske Rejsegruppe nu ændret deres navn her på Trustpilot.dk til 'European Travel Interactive', således at de ikke så let bliver associeret med det navn, som de til dagligt brander sig med: Flybillet.dk. Sørgerligt - men forståeligt taget den dårlige service og forretning i betragtning.

Dog er folk heldigvis ikke dumme, og Trustpilot er derfor hermed informeret om sagen.

Måske I skulle bruge jeres ressourcer på forretningsudvikling i en positiv retning frem for at prøve at skjule jer under et andet navn?

Elendig kundeservice

De svarer ikke telefonen og jeg har været nr.1 til deres chat i 2 timer....det er der ikke meget chat over....

Intet godt at sige

Købte billet med SAS. Havde søgt gennem Momondo, og troede egentlig jeg købte billetten direkte hos SAS som jeg har gjort mange gange før. Men jeg var blevet linket til flybillet.dk og åbenbart købt billetten gennem dem.

Jeg finder hurtigt ud af, at jeg skal ændre en dato og kontakter SAS. De er altid professionelle og servicemindede og hjælper med den slags. Men i dette tilfælde er pengene deponeret hos flybillet.dk og SAS kan ikke gøre noget. Flybillet.dk vil ikke lave det om. Kan selvfølgelig ikke komme igennem telefonisk eller pr mail, men det fremgår klart af deres hjemmeside.

Sum a summarum: kom uden at vide det til at købe billetten gennem flybillet.dk. Fik kun en ting ud af det, nemlig et klart dårligere produkt, end hvis jeg havde købt direkte hos SAS. Ovenikøbet til samme pris. Konklusion: brug kun Momondo til at søge med, pas på links når du skal købe. Gå direkte til flyselsskabernes egnes hjemmesider.

Ombooking umuligt

Jeg bestilte min første billet gennem flybillet.dk igår - og jeg har opdaget at det er den forkerte dato der er booket - jeg kontaktede virksomheden med det samme jeg opdagede det, og vi har chattet frem og tilbage - og det eneste svar var bare, at der ikke tillades at ombooke flyet. - Jeg står nu med en billet jeg ikke kan bruge - latterligt!! - Og hvorfor gælder købeloven om 14 dages fortrydelsesret ikke her? - Og samtidig hvor fanden er deres venlige kunde service henne, samt god kundepleje?

I er bare for latterlige, Skam jer.

Læste lige tv2's anmeldelse.

Hold kæft hvor latterligt.

Samme problem med forkerte hjemrejse datoer og ingen hjælp.....

Har lige læst på TV2´s hjemmeside at jeg åbenbart ikke er den eneste der har haft problemer med forkert dato hos flybillet.dk. Jeg måtte af med godt 4000 og en lang næse da hjemrejsedatoen var forkert - selvom jeg også opdagede det lige efter booking. Alt i alt samme historie som flere andre åbenbart har hvor man ikke kan bevise at de har lavet fejlen og man ingen hjælp får. Lad være med at handle der, der findes mange andre bedre alternativer!

GÅR DEN SÅ GÅR DEN....

Jeg kan desværre kun læne mig op af de tidligere anmeldelser her på sitet. Desværre er der ikke meget man som forbruger kan gøre i situationen. Men at enhver forbruger bør tage forbehold for netop Flybillet.dk står helt klart.

Stop hetz

Jeg har før i tiden benyttet mig af bl.a. FLYBILLET.DK - uden nævneværdige problemer.
Det er selvfølgelig ikke acceptabelt, at firmaet ikke svarer på chat, telefon og e-mails.
Med hensyn til ændrede flytider, ændre navne i billetten, ombooking af billet og lignende, så kan man altså ikke bebrejde firmaet problemer med dette.
Det er faktisk flyselskaberne, som ikke vil f.eks. ombooke og ændre navne, såfremt billetten er købt igennem et bureau.

Nu kommer min pointe:
Find i stedet ud af hvilke selskaber, der flyver til dit bestemmelsessted - og book direkte ved selskabet. Det er BILLIGERE end hos diverse portaler, da de jo også er nødt til at tjene på billetterne.
Endvidere er det muligt at foretage ombooking, når billetten er købt direkte ved flyselskabet – dog oftest mod et beskedent gebyr på ca. 100 USD.

Bundefangeri er vidst det der bedst beskriver flybillet.dk

Der findes ingen service. Der er ingen hjælp. Ingen svar. Intet. Flybillet.dk er definitionen af dårlig service.

HOLD JER VÆK - ringe service - grov behandling

Har fået mail om mit fly er aflyst - rejsen blev booket og betalt 2 uger forinden. Alternativt har flybillet.dk forslået en afrejse 10 timer tidligere og med ventetid på 12 timer i mellemlandingen.
Lange ventetid når man skal ringe eller chatte med dem.

Alt om evt. kompensation bliver henvist til flyselskabet som henviser til flybillet da rejsen er købt gennem dem. D

Flybillet Details

Hos Flybillet.dk finder du de bedste priser på flyrejser. Book billige flybilletter hos os - vælg mellem 650 flyselskaber i hele verden. God rejse!

Visit European Travel Interactive