Fodboldexperten.dk reviews

Fodboldexperten.dk reviews

8.5

Total og adeles tilfreds service

Har handlet 2 gange hos Fodbold Experten. Begge gange har jeg brug for svar fra deres kunde service. I forhold til min erfaringer andre steder, så er det her i sær-klasse den bedste service jeg har fået. Tommel op!

UG++++++++++

Super hjemmeside, hurtig levering.

Skal du have nye fodboldstøvler, er Fodboldexperten bare stedet :-)

Jeg har lige købt nye fodboldstøvler hos Fodboldexperten :-) Super billigt og hurtig levering

Første og sidste gang.

Bestilte min Tottenham 12/13 trøje fra Under Armour på Fodboldexperten.dk.
Da der var gået en uge og trøjen stadig ikke var dukket op, tog jeg via. mail kontakt til Fodbold- "experten". De lovede at den ville komme indenfor 2-3 hverdage. Ventetiden trak yderligere ud (uden at jeg blev informeret) og efter 3 uger og 3 dage dage fik jeg min trøje, hvor K. Walker iøvrigt var trykket med to alt for store mellemrum mellem W-a og k-e ...

- Jeg har nok bare været uheldig, for kan se andre brugere er godt tilfreds. Men jeg handler ikke på sitet igen, og vil sjovt nok heller ikke anbefale andre til det.

Reply from Fodboldexperten.dk

Hej Martin,

Jeg har forsøgt at finde frem til din sag, men kan hverken finde en ordre, der indeholder både dit navn og det omtalte produkt, og kan heller ikke se at du har rettet henvendelse til os tidligere.

Derfor har vi forsøgt at rette henvendelse til Trustpilot, med henblik på at kunne undersøge sagen yderligere, men de oplyser blot at du ønsker at være anonym, hvilket ikke gør evalueringen lettere.

Jeg kan oplyse om at den bestilte Tottenham trøje har fremgået med en leveringstid på 4-6 hverdage, hvortil der tillægges enkelte dage ved personificering af navn og nummer, og, på intet tidspunkt, har været angivet med 2-3 hverdage, som du nævner. På baggrund af dette håber jeg at du vil revurdere din købsoplevelse.

Du er meget velkommen til at tage kontakt til vores kundeservice på 50478750 eller mailfodboldexperten.dk hvis du har nogle spørgsmål eller tilføjelser.

Venlig hilsen

Nicki
Fodboldexperten.dk

Hurtig og problem fri bestilling og levering.
Vi bestilte fodboldsstøvler til vores dreng.
De har et bredt udvalg og der gik kun 2 dage så havde vi støvlerne.
Så jeg kan godt anbefale andre at handle ved fodbold experten.

Hurtig levering og rigtig god service.

Bestilte varen fredag og fik det allerede leveret mandag. God service både via mail og telefon. Varen levede op til mine forventninger, vil helt sikkert handle her igen :-)

Flot hjemmeside, post danmark skuffer

Det er en nem og overskuelig hjemmeside med en godt udvalg! Billige trøjer!
Post danmark har så lavet en fejl i min bestilling så jeg ikke har fået den endnu, bestilte d. 2 januar, men det er hvad der kan ske

skuffende

Bestilte sønnens fodboldtrøje 17/12, levering mellem 2-4 dage. Efter 9 dages venten, har de tilsyneladende ikke trøjen på eget lager endnu. Det kan ske, men irriterer mig at man intet hører fra dem.

Reply from Fodboldexperten.dk

Hej John,

Som vi har meddelt pr. mail, er det bestilte produkt angivet med en leveringstid på op til 9 hverdage. Jeg kan se at pakken er afsendt herfra rettidigt og ligeledes er modtaget inden for den angivne leveringstid.

Vi håber at du er glad for produktet, og vil revurdere din oplevelse af købsprocessen, da vi har overholdt hvad vi har lovet.

Venlig hilsen

Nicki

Meget effektiv

Hurtigt og sikker ordrebehandling

Fremragende service

Nemt og hurtigt, fantastisk service, handler der gerne igen

Hurtig og effektivt

Bruger venlig hjemmeside, hurtig levering. Yderst tilfreds :-)

Helt i orden - og leveringen var super hurtig

Rigtig god service!

Jeg havde bestilt en Real Madrid tredje trøje med navn på. Da ordren tre dage efter stadig som som "behandles" ringede jeg og spurgte.
Det viste sig, at der var leveringstid, hvilket kun stod oplyst, hvis man var gået ind på produktet under trøjer og efterfølgende valgte navnet - jeg var gået direkte til Bale og der figurerede ikke en sådan oplysning. Jeg fik at vide, at det var en beklagelig fejl og de ville tjekke op på det og ringe tilbage. Jeg fik 1½ time senere en mail om, at nu var trøjen sendt og jeg blev kort efter ringet op med det samme budskab - god service!
Her vil jeg handle igen!

Hurtig levering og god service, kan kun anbefales

Lige meget om du kunne følge pakken på Postdanmark med Track & Trace ,virkede ikke , men skyldes nok Post Danmark ikke bruger det , men hurtig levering dagen efter med mail og sms fra Post Danmark der var pakke at hente i Pakkeboksen.

Vanvittig hurtig levering og fantastisk opfølgning

Jeg bestilte en trøje til en veninde. Fik trykt hendes navn, og ringede efter levering (som skete på under de lovede tre timer i KBH) for at høre om nummeret kunne trykkes senere, og hvad det kostede. "Det er gratis, du har betalt for trykket en gang", var beskeden. Sådan. Fantastisk service, lovet levering, og god service efter købet - og altid let at komme igennem til kundeservice. Hurra. :)

Super super god service

Jeg måtte ringe til Fodboldexperten, da jeg havde et spørgsmål til dem. Jeg fik en meget sød medarbejder i telefonen, som kunne hjælpe mig med det samme :-) Min varer er leveret med det samme, og der er intet at klage over.

God kundepleje og hurtig levering.

Købte forleden 2 stk. fodboldtrøjer.
Da jeg tog henvendelse til Fodbold Experten via deres chat. Fik jeg en virkelig god og behagelig vejledning i hvordan jeg skulle bestille, samt størrelse på trøjerne.
Jeg modtog en pakke 2 dag efter bestillingen, hvor hver trøje var pakket fint ind i en flot æske, som man ikke får hos andre forretninger.
Kan kun anbefale andre til at købe deres fodbold udstyr hos Fodbold Experten.
God service og hurtig levering til tiden.
Thomas Andersen

Hurtig betjening

Er 100% tilfreds med servicen, kan klart anbefales til andre.

Lidt for lang leveringstid

5 dages levering er lidt lang tid når der skrives 1-2 dages levering

Fodboldexperten.dk Details

Din online fodboldshop. Vi har et stort udvalg af alt inden for fodboldens verden, både små håndlavede lækre italienske specialiteter eller de store internationale markedslederes letvægtsmodeller, der bæres af alle de store stjerner.

Visit Fodboldexperten.dk

We live here: Krystalgade 7, 2.
1172 København K

Sport