Foderxpressen reviews

Foderxpressen reviews

9.5

Perfekt kundebetjening

Fik foderet dagen efter levering, fik løbende besked om håndtering af min ordre, så jeg vidste hvornår jeg kunne vente det. Forpakningerne var intakte. Alt i orden.

hurtig levering

det fungerer bare. Hurtig levering og de korrekte varer.

Super service.

Altid rigtig godt service hos Foderxpressen - hurtig levering.

God information og hurtigt svar på evt spørgsmål

Rigtig god behandling

Hurtig levering med frosne varer

God service og opdatering på ordren. Hurtig levering.

Let, hurtigt og det fungerer bare

Stort udvalg til fornuftige priser. Lynhurtig og sikker levering. Stor dejlig butik hvor man rigtigt kan shoppe igennem. Proffessionel vejledning.

Butikken i top - fragten i bund

Jeg har handlet i den fysiske butik, og alt var perfekt.
Nu har jeg handlet på netbutikken, og næsten alt var i orden.

Det væsentlige - leveringen var ikke i orden, absolut ikke. Det var selvfølgelig ikke Foderxpressens fejl, men fragtmandens. Varerne blev leveret i den rigtige by til det rigtige husnummer, men på en helt anden vej!
Jeg var så heldig, at husejeren fandt mit telefonnummer og ringede, så jeg selv kunne sørge for at få varerne fragtet hjem!!!!

5 stjerner til Foderxpressen, men kun 1 til fragten :-(

Super nem og effektiv hjemmeside, og hurtig levering

Nem overskuelig hjemmeside. Rigtigt fint vare sortiment til billige priser.
En lille sjov ting er, at beskeden om, at varerne må sætte udenfor, står ikke på pakkeseddelen, men kun på fakturaen som ligger inde i pakken :o)!!
Jeg vil helt sikkert bestille her igen.

Super perfekt service og levering.

Super perfekt og hurtig levering. Fungerer bare. Sådan skal handel på nettet være !

super service

Bestillingen kom hurtigt, leveret ved døren. Og så var der endda en ekstra godbid med til hundene. God service og mængde rabat.

Godt sted at handle til dit kæledyr

Jeg har her igennem, købt et transportbur til min hund. - Søgt mange steder og fandt det billigst her.
Bestilte fredag 31/5-13 og fik det med fragtmanden om mandagen. Super, vil helt sikkert handle her igen. Online og fysisk i jeres kan også anbefales.

Gode priser, hurtigt levering

Jeg er meget tilfreds. Jeg bestilte og den kom som det skulle.

Nemt og hurtigt

Nem bestilling og hurtig levering og gode priser, desuden er der altid lidt godt med til hunden i pakken

Fuldt ud tilfreds med levering og varen lever op til det viste billed

god betjening

fik min bestilling dagen efter, har kun godt at sige

Nemt og bekvemt - men ikke optimalt

Udvalg og kvalitet er helt i orden, og det er fantastisk, at man kan faa frostvarer leveret, naar man som jeg ikke har bil. Problemet er, at varerne naar at ligge lidt for laenge i termoboksen (ca. et doegn), og de er lidt optoeede ved ankomst. Naar de saa fryses igen ryger princippet omkring loesfrossent foder lidt, eftersom det skal bankes i stykker.
Jeg skal heldigvis ikke selv spise det, og hunde har vel staerke maver, saa jeg tror ikke, at det har nogen helbredsmaessige ulemper for hunden. Min aeder det i hvert fald gerne, og har det ganske dejligt.

Super fin service

Svarede hurtigt på spørgsmål over mail og levering som aftalt. Vil bruge dem igen.

Hurtig klik på tasten, straks foder i smasken:-).

Jeg bestilte kiksene en aften, og 3 dage senere var det bragt til døren. Nemt og hurtigt!

En øvfølelse blive mistænkt for at ville snyde og hvor bliver de manglende poser af?

Gode produkter, hurtig og let ekspedition. MEN da jeg ringer og oplyser der mangler tre pakker kyllinge-godbidder til hunde, er dame der tager telefonen skråsikker på at hun har lagt alle 6x3 pakker m. godbidder i kassen. Kassen er tapet til og jeg ser ikke den har været brudt op. Jeg føler mig mistænkt for at ville snyde, men hvem vil snyde for tre poser godbidder. Det giver bare dårlig stemning og jeg går på nettet, for at se om jeg kan bestille tilsvarende produkter et andet sted en anden gang , men det har jeg ikke fundet.
Damen lover (modstræbende oplever jeg) at sende mig de tre manglende poser, dem har jeg endnu ikke modtaget. Såe... øv, træls , øv og træls!

Med håb om bedre betjening i fremtiden, for vi har stadig ikke fundet et andet leveringssted. Venlig hilsen Jens og Ellen Enemark

Alt ok :)

Jeg er godt tilfreds med foderexpressen :) her kan man trygt bestille sine varer :)

Visit Foderxpressen