Førstehjælpsudstyr reviews

Førstehjælpsudstyr reviews

7.7

Nemt og problemfrit.

Det var nemt at finde rundt til de varer jeg skulle bruge, og pris og porto fremgik tydeligt. Og selv om en af de varer jeg bestilte ,stod til ikke at være på lager, kom mine varer super hurtigt. Jeg er fuldt tilfreds

problemfrit og billigt

har handlet her 3 gange nu alle gange uden problemer, og portoen synes jeg altså var ikke skjult som den anden anmelder skriver

billige kvalitetsprodukter, og de var flinke til at svare mails om eventuelle spørgsmål jeg havde vedrørende nogle af deres produkter

Porto skjules, og problemer med dankort

Forsøgte at købe forskelligt udstyr, og der stod at porto var beregnet til 0 kr. lige indtil jeg skulle betale så var porto pludselig steget til 75 kr.

Deres betalingssystem kunne ikke tage mit dankort, så alt i alt havde jeg spildt lang tid ved at forsøge at få en handel igennem.

Foerstehjaelpsudstyr.dk Details

Visit Førstehjælpsudstyr