Folkeferie reviews

Folkeferie reviews

6.3

Mine varmeste anbefalinger til Mellieha Holiday Centre på Malta...

Endnu en skøn ferie på Mellieha Holiday Centre på Malta er nu slut. Jeg måtte simpelthen opleve dette skønne og dejlige sted igen. Det er så dejligt et center fyldt med glade mennesker, som yder den bedste service lige fra du ankommer. Stedet er så fredfyldt og lejlighederne er så unikke, fordi de er så store og rummelige og de har den mest fantastiske gårdhave og så dejlig en tag terresse med udsigt udover havet. Der er mange aktiviteter for både børn og voksne og et bredt udvalg af udflugter, som bør opleves. Malta har den smukkeste natur. Poolen og restauranterne er i top.
Derfor skal Mellieha Holiday Centre have mine varmeste anbefalinger <3

Faktastisk solferie på Malta og Mellieha Holiday Centre

Er netop kommet hjem fra en fantastisk solferie på Malta, og vil helt sikkert gerne afsted igen… hurtigst muligt (-: Malta er en dejlig ferie-ø og Mellieha Holiday Centre er en fantastisk oase. Når man kommer til feriecentret er det de glade og hjælpsomme, danske rejseledere der byder velkommen… det gør de faktisk allerede i lufthavnen… Feriehusene var overraskende store, og med privat gårdhave og tagterrasse, så var der rigelig med plads til alle. Feriecentret byder på en masse sjove aktiviteter for børn og voksne, men den store pool, med rutchebane, var det helt store trækplaster for børnene og stillepoolen med spa var perfekt for de voksne. Malta er overskuelig, og fyldt med seværdigheder. Vi kan anbefale en svømmetur med delfiner og en tur til hovedstaden Valletta. - Busserne kører hele tiden, så det er ikke noget problem at komme rundt. - Alle taler engelsk!

Fusk, bedrag og manglende købmandsskab

Jeg har nu 2 gange forsøgt at bestille en rejse til Malta, men begge gange har jeg måtte opgive pga. fejl på deres hjemmeside.
Første gang havde de glemt at fortælle, at priserne krævede at man var 2 i lejligheden (det blev efterfølgende rettet).
Anden gang skulle jeg i forbindelse med bestillingen tilvælge husvalg hvilket ville øge deres tilbudspris. Mit forsøg på at købe en rejse skete søndag aften, og jeg ringede tidligt mandag morgen for at høre om det kunne være rigtigt. Svaret var at jeg da bare skulle have fortsat, så ville jeg i sidste ende kunne lægge tallene sammen og se at beløbet ville være rigtigt - hvordan f..... skulle jeg kunne vide det?
I begge tilfælde har jeg oplevet en total mangel på købmandsskab.
Vores løsning er blevet bestilling af fly til Malta med anden udbyder og en langt billigere lejlighed via homeaway.dk.

Tæt på stranden, god service og store feriehuse

Vi var på Mellieha holiday center i august måned. Feriecentret har 3 poolområder. Et stort udendørs poolområde til hele familien, en indendørs pool og et stilleområde, også med udendørspool. Det var rart, at man selv kunne vælge. Vi boede i et stort feriehus, hvor vi selv kunne lave mad og lækkert, at kunne spise sin aftensmad på tagterrassen. lige ved centret ligger stranden, hvilket er rart, så man ikke skal gå flere kilometer. Servicen var desuden rigtig god og der var pænt og rent på centret. Kan varmt anbefales!

Vildledende markedsføring

Dansk Folkeferie reklamerer (uden at tage forbehold for udsolgte rejser) med tilbud som ikke eksisterer.

Når man bestiller rejsen får man efterfølgende at vide at den er udsolgt, men at andre datoer eller dårligere priser kan tilbydes. Det er decideret uetisk og burde være ulovligt.

Man kan åbenbart IKKE stole på Dansk Folkeferie. Det er pinligt!

Dårligt at der ingen børnerabat er overhovedet på deres tilbud.

Især når de flere steder skriver at børn komme med for halv pris. Vi så et tilbud på en ferie, men fandt hurtigt ud af at der ikke var meget tilbud over det, idet børnene så talte med som voksne og skulle betale "voksen" pris. Så det vil blive en meget dyr omgang at rejse med en 2-årig og 5-årig. Vi holder os til Star Tour og Spies i nogle år endnu, hvor børn regnes for børn og altid får en børnerabat af en art.

Fint feriecenter - men lousy internet

Mellihay Holiday Center - eller Danish Village er som man husker det - kvalitet - lækkert, men dyrt.

men hvorfor hulen kan de så ikke få deres internet til at virke bare hæderligt.

Meget bedre at droppe det der Wifi og gå på 3G, meget dyrere men det virker..... Det er grunden til kun 4 stjerner

God betjening og info

Malta er et dejligt sted til afslapning

Fin børnefamiliesommerferie

Har været en uge på Malta (Mellieha Holiday Centre). En helt igennem god og problemfri uge. Handlen gennemført på nettet. Alt fungerede. Og ungerne (4-7 år) Havde det dejligt (og så har forældrene det jo også dejligt)
Vil anbefale halvpensionen - især hvis man har små børn, som ikek altdi ved hvad de bestiller, hvis det er a la carte. Med halvpension er det ofte buffet, hvor børnene kan vælge selv (og hente noget nyt, hvis de ikek kan lide maden). Og så er prisen fair.

Super fed tur til Malta.

Ferie igår gik til Malta iår. Det fortryder vi ikke, det er bestemt ikke sidste gang vi tager derned med folkeferie.dk. Hvis Mellieha Holiday Centre har samme standarder næste gang kan det hurtigt blive en årlig tradition.

fed tur til malta

kæmpe fed tur til malta, ikke sidste gang vi bruger Folkeferie.dk :-)

Et næsten sikker valg.

Min familie har snart brugt dansk folkeferie utrolig mange gange.
Deres center i Danmark har altid været et godt valg da der har været gode muligheder for børn og vokse at bolter sig.
I alt en god oplevelse.
Den sidste stjerne for i desværre ikke, da nogle af centerene virker lidt slidte, og man har skåret ned på underholdning/aktiviteter uden for de store ferie perioder.
Men i det store hele gør i et godt stykke arbejde og det med muligheden for at booke et ferie hus hvor der ikke har været husdyr er en rigtig god ting.
Da vi en enkel gang oplevede hundehår alle steder i et hus vi havde lejet.

Exceptionelt rejseselskab!

Jeg bestilte en rejse til Malta, Melia Holiday Center, hvilket var en fantastisk guided rejse fra Folkeferies side. Skønne boungalouwer at opleve rejsen i. På Jeres tur til "Den Blå Lagune" var en oplevelse for livet.

Tak for en rejse jeg sent vil glemme!

ikke billigst, men bedst

Har rejst med dem mange gange og har altid fået en super service

Malta med Folkeferie

Tidligere guide og gæst hos FolkeFerie, fantastisk selskab og Malta kan helt sikkert anbefales som et fantastisk rejsemål hvor man har lyst til at kommme mere end en gang ;D

Mellieha på Malta

Velholdt, behageligt, menneskevenligt feriecenter. Flyrejsen fra og til København om vinteren besværliggøres en del af en mellemlanding i Billund. Nærmest utrolig billig ferie med høj komfort på destinationen

skønt på malta

go service, men noget misvisende reklame ind imellem, med priser som ikke altid er så billige som i annoncen.
lækre feriemål, er vild med malta! men prisen er godt nok helt vild...

Folkeferie Details

Rejser til klassiske feriemål, storbyferie, eksotiske krydstogter, rundrejser, sommerhuse, kør-selv ferie i Sydeuropa, kroferie OG ferie på 30 af de bedst beliggende feriecentre i Danmark. Bestil din ferie på: www.folkeferie.dk

Visit Folkeferie

Charter Bureau