Folkekirken reviews

Folkekirken reviews

6.0

pengemaskine

folkekirken har glemt alt om det kirkelige og er blevet en regulær pengemaskine også selvom man er medlem, det opdager man til begravelser, så mit råd, meld dig ud for hvorfor i alverden skal vi betale to gange, kirken finder jo nok ud af at der er noget galt når den sidste er ved at lukke og troen veget til side pga griskhed,
er stadig medlem men overvejer meget udmeldelse

Højt til loftet

Ved ikke helt, hvad jeg skulle klage over. Der er højt til loftet og plads til mange meninger. Samtidig bygger Folkekirken på de oldkirkelige bekendelser og har samhørighed med andre kristne kirker.

Sender uopfordret reklame

Jeg er tilmeldt både "Reklamer - Nej tak" og "Reklamer og gratis aviser - Nej tak" og er ikke medlem af deres forening, men denne virksomhed er så arrogant at den vælger at ignorere dette og får derfor sendt deres reklamer f.eks bladet "Kirken" i et omslag så de alligevel bliver leveret.

Jeg har haft taget kontakt til organisationen for at få det stoppet, men blot fået afvide at det ikke kan lade sig gøre.

Det er spild af papir og til stor irritation.

Is Folkekirken your company?

Lødderup Kirkegård Details

Visit Folkekirken