Folkersenautomobiler reviews

Folkersenautomobiler reviews

7.4

Et godt sted at købe brugt bil

Jeg købte en bil hos folkersenautomobiler for nogle år siden. Efter nogle måneder opdagede jeg at der var gået en støddæmper samt nogle andre ting.
Jeg kørte ned til forhandleren og sagde hvad der var galt, en uge senere kunne jeg så komme ned på værkstedet og køre afsted i en lånebil uden det kostede mig en krone. De stillede ingen gang spørgsmål ved det der var galt, de ordnede det bare.

Så derfor er folkersen et godt sted at købe brugt bil.

Is Folkersenautomobiler your company?

Folkersenautomobiler Details

Folkersen automobiler - Autoriseret Kia og Fiat forhandler i Helsinge