FONA.dk reviews

FONA.dk reviews

8.0

Hurtig og professionel ekspedtion

Varen var klar til udlevering indenfor 12 timer.

Gennemsnitlig

Fona er ikke billigst og de leverer heller ikke så hurtigt som andre netbutikker.

Hej Frank

Mange tak for din anmeldelse. Jeg er ked af, at du ikke vurderer vores levering og vores prisniveau, til højere end 3 stjerne. Vi tager kritikken fra vores kunder seriøst, så vi fortsat kan levere gode produkter og yde en god service, til en god pris.

God påske!

Frederik, FONA Kundeservice

Fantastisk

Super hurtig levering og service. Kan anbefales.

God vejledning

Efter bestilling på fona.dk tog den lokale fona afdeling over og ydede rigtig god vejledning I forhold til vores valg af fjernsyn.

I'ts fine, but could be better...

Online system it's fine, but sellers are not always informed about the products. If I buy something unsophisticated i'll buy at Fona, but if I need more details and a review on a product, I prefer to choose another specialty store.

Dårligt

Bestilte en Panasonic harddisk recorder til 3995,- på nettet til afhentning i Fona i Hillerød. Da jeg kom for at afhente den, konstaterede jeg det var en brugt de havde pakket ned til mig, uden at oplyse mig om det. Det er meget kritisabelt at man betaler for en ny vare, og butikken så prøver at slippe af sted med at sælge en demo eller brugt vare som ny. Jeg handler ikke i Fona igen.

Hej JamJam

Mange tak for din anmeldelse. Det er selvfølgelig meget beklageligt, hvis du har fået udleveret en brugt vare.
Jeg har derfor bedt FONA Hillerød om deres version af sagen. Jeg vender tilbage så snart jeg har fået svar.

Ind til da, god påske.

Frederik FONA, Kundeservice

ØV. !

Efter at have bestilt en ny pc søndag på nettet kunne jeg ikke se hvor man gjorde opmærksom på der ønskeds at benytte tilbudet om 12 mdr rente fri. Ved besøget i butikken mandag blev jeg afvist med den besked man skulle have søgt på nettet, men som sagt kunne jeg ikke finde muligheden.

Hej igen
Jeg er ked af, at det ikke lykkedes for dig at finde ansøgningen online. Vi vil forsøge at gøre det tydeligere på FONA.dk, hvor man ansøger i fremtiden.
Butikken forklarer, at du ikke kunne benytte dig af de 12 md. rentefri finansiering, fordi du henvendte dig efter tilbuddets udløb. Butikken ville gerne have givet dig muligheden, men kunne ikke, da det er vores samarbejdspartner, som står for finansieringsløsningen.

Frederik, FONA Kundeservice

Hej Birthe

Mange tak for din anmeldelse. Jeg kontakter den pågældende butik, får deres version af sagen og håber på vi kan finde en løsning.

Frederik

Gode priser og hurtig levering

fint og hurtigt leveret

Levering dagen efter bestilling

Jeg er SÅ super godt tilfreds med den meget hurtige service. Jeg bestilte efter kl. 20.00 en ny iPod og stod i Fona dagen efter inden kl. 11.00 og så var den klar til afhentning.

effektiv

God og hurtig behandling af min ordre

Apple hos Fona kan betale sig

Hurtig og venlig ekspedition og så sparer man endda flere hundrede kroner.

Let at finde det du har brug for

God søgning - overskueligt hvor

Nemt at bestille i nethinden til afhentning i butik

Jeg bestilte varen om aftenen via nettet, til afhentning hos Fona i City 2.
Næste formiddag blev jeg ringet op fra butikken, at varen lå klar til afhentning.
da jeg mødte op i butikken var ekspeditionen hurtig og ikke mindst yderst høflig. Det er en fornøjelse at blive betjent af voksne mennesker som interesserer sig for sit job.
Det var første men bestemt ikke sidste gang at jeg handler på denne måde.

Hurtig og sikker service

Absolut ingen problemer, det kører bare som det skal. Det går hurtigt og føles fuldstændigt trygt.

stille og rolig handel

nemt at finde en parkplads

Købte tv, og sælgeren forsøgte kun kortvarigt at sælge mig en forsikring. Da jeg sagde nej tak, stoppede han.

Nem betaling, nemt at finde rundt på hjemmesiden!

Super nem betaling, super nemt at finde rund på hjemmesiden! Den er billig.... Dejligt:)

Pålidelig og respektfuld service

FONA i Randers ydede mig en super service, da mit helt nye tv havde ødelagt skærm.
Der var ingen buler i emballagen, men skærmen var knækket.
Personalet i Fona Randers storcenter, udleverede straks et nyt tv, og beklagede at det første ikke var intakt.
Det hele forgik respektfuld og med godt humør

Helt klart et sted jeg varmt kan anbefale

God betjening i et forfriskende tonefald!

Købte en iPad Mini i Fona og alt gik fantastisk glat. Fin behandling ;-)

FONA

Stort udvalg og kendte mærker

Du får masser af fordele, når du handler i FONA. Vi har et kæmpe udvalg og alle de kendte mærker – og vi er mere end 1.200 hjælpsomme og motiverede medarbejdere, der står klar til at hjælpe dig i vores mange butikker over hele landet.

Landsdækkende bytteservice

Du kan bytte dine varer i en hvilken som helst FONA i hele landet. Cd'er, dvd-film og computerspil kan byttes – blot plomberingen ikke er brudt, at der er byttemærke på varen, og du gør det senest 14 dage efter købsdatoen. Er varen købt online har du altid 14 dages fortrydelsesret fra varens modtagelse.

14 dages prissikring

Når du handler hos os, er du omfattet af prissikring. Så hvis vi sætter prisen ned på varen op til 14 dage efter dit køb, kan du få prisforskellen udbetalt, blot du medbringer din kvittering. Prissikringen gælder dog ikke timetilbud, køtilbud, endagstilbud, open by night-tilbud og mobiltelefoner generelt.

Finansiering

Du kan få et FONA-kort med op til 40 dages rentefrihed på alle køb. Så kan du samle indkøb af musik, spil, film og andre mindre varer på et kreditkort. Vi samarbejder med Dan-Aktiv om at give dig finansiering af dit køb hurtigt og nemt.

FONA Fordele

Som kunde i FONA er du altid sikker på en lang række fordele fx Landsdækkende bytteservice, prissikring, finansiering m.m. Se mere her
Besøg FONA.dk og se vores store udvalg af:

Visit FONA.dk

FONA Kundeservice

Write to: fona@fona.dk
We live here: Lyskær 1
2730 Herlev

60 butikker fordelt over hele Danmark

Køb online, afhent i butik nær dig.