Fonet reviews

Fonet reviews

9.5

hurtig og effektiv

det er hurtig behandling og hurtig service og mand skal ikke vente flere minutter for at traf nogen telefon support ikke som skyline

Hurtig respons på henvendelse

Jeg har i flere tilfælde rettet henvendelse til Fonet og altid fået en hurtig og imødekommende behandling.

Giver support på udstyr som er købt for mere end 2år siden

Har for snart 5 år siden købt router og telefoni. Det har bare kørt på skinner. Nu gør de også opmærksom på st min gaamle router skal opdateres - fin service.

Det virker bare

Har selv haft FONET i nogle år og tror kun det har været nede i kort tid en eneste gang.
Min mor skulle flytte midlertidigt og istedet for at få hendes TDC nedtaget/flyttet/parkeret, så skiftede vi til FONET.
Bestilte boksen og Basis abb, og boksen kom et par dage efter, konfigureret og virkede med det samme med det midlertidige FONET nummer indtil nummeret blev overført fra TDC.
Eneste lille anke er måske at vi skulle selv ind og ændre opsætningen så der blev vist det rigtige nummer ved opkald, og det kræver lidt viden at finde det rigtige sted.
Men dejligt at man har alle options med, uden at skulle betale særskilt vis nummer, omstilling osv, og der er 2 numre i et abonnement med en mindstepris på 10 kr om måneden, og så er det helt gratis at ringe til andre FONET kunder.

Hurtig levering - sæt sik i og det virker

God hjemmeside
Gode priser
Telefonen er klar til brug, når jeg modtager den

Helt Unikt

Jeg har for første gang været i kontakt med FONET og det kan man kun beskrive med et ord FANTASTISK. Kundeservice er helt unik og meget venlig og professionel. Kan varmt anbefales.

Genialt

Dejligt når man bruger sin fastnet så lidt at TDC ville være alt for dyrt, men samtidig har behov for at kunne ringe til fastnet takster samt at andre kan ringe til os uden at det koster dem dyr mobiltakst.

Overraskende nemt

Ledte efter alternativ til Fullrate da jeg fik "tvunget" internet ind fra antenneforening og stadigvæk ville have mit fastnetapparat med tilhørende nummer.
Fandt FONET.DK mest interessant efter at have gennemkigget anmeldelser.
Hurtig og nem tilmelding på hjemmeside og fik hurtigt en "boks" med posten. Jeg stivnede lidt da jeg så den medfølgende betjeningsvejledning men fandt dog hurtigt ud af, at et bare var "plug'n play".
Nummerportering foregik hurtigt og nemt og jeg har nu en fantastisk ny telefonforbindelse med mit gamle telefonnummer og det hele tog under fem dage...!

Hurtig, præcis og kompetent service, de ved hvad de har med at gøre

Fonet er altid nem at få fat på hvis der er problemer, og de er hurtige til at hjælpe,

En perle

Det er en perle af en virksomhed. Jeg har været kunde i efterhånden over 10 år. Det hele fungerer bare, telefoniabonnementerne er enkle og billige, og skulle der være et spørgsmål, kommer der altid kompetente svar (samt løsningerne) nærmest, inden man har sluppet enter-tasten. Imponerende.

Fantastisk service og det hele virker bare!

Rigtig god og nede på jorden betjening. Bestilling, overflytning fra andet teleselskab og opsætning tog en uges tid. Teknikken var ren "plug & play" og det kører problemfrit.

Gode priser og support, rodet system

Fonet er uden tvivl en relativt billig løsning. Vi oplever en ok oppetid (måske samlet samlet et par timers nedetid om året) og supporten er god og serviceminded. Eneste negative ting er, at deres system er meget rodet og gammeldags. Mange ting vi burde kunne klare selv er vi nødsaget til at ringe til dem og få klaret.
Vi har pt. 10+ telefoner opkoblet hos Fonet og vi har opgivet at have et overblik med deres system. Så er det godt, at de har en god support. :-)

Som var de en del af egen virksomhed

Jeg har i gennem flere år været IPkunde hos Fonet med både firma og privat og kun haft gode relationer og dygtig feedback.
På grund af god service har jeg forleden overført vor mobiltelefoni til Fonet.
Det ser også ud til at det er en Win Win situation og jeg glæder mig meget til det fremtidigt samarbejde også på den front.
Venlig hilsen
Ole Pries

Helt igennem super service!

Da jeg startede på nyt job blev jeg kastet ind i en masse nye opgaver, bl.a. firmaets telefon opsætning. Min forgænger var ikke længere til rådighed så det var kun at gå i krig med det der IP-telefoni, og jeg måtte ret hurtigt ty til Fonets support.

Jeg har haft mere kontakt med Fonets kunderservice end noget andets firmas kundeservice. IP-telefoni, i hvert fald vores (ikke så smarte) opsætning, er måske ikke det nemmeste at gå til som helt grøn.

Martin fra Fonet har, lige siden jeg tog over, leveret en helt igennem super service. Han har svaret på alle mine dumme spørgsmål. Uden ham tror jeg ikke vores kunder kunne ringe til os i dag :-)

Endelig et telefonfirma man kan have tillid til

Jeg synes I alle skal vide, at telefonfirmaet Fonet er super.Alt fungerer, supporten er KOMPETENT og venlig. De store telefonselskaber har meget at lære.Anbefaler det uden nogen reservation til alle, også og især til kunder,der ikke er teknisk kyndige.Kunde i fire år og glad for det.

Hvad skal vi med TDC når vi har Fonet

Vi har haft Fonet i mange år nu og er fortsat særdeles godt tilfreds. God service og gode priser. Ideelt for ethvert firma - og også til privatbrug.
Steen Qvist
ReinhardOil.dk ApS

God service og nem overgang til Fonet fra ISDN2

Det er ikke løgn...
Fonet er helt igennem fantastisk med råd og vejledning, hele vejen igennem processen udvises stor fleksibilitet ved portering af gamle telefon numre. Løsningen gik fra en ISDN2 løsning fra TDC med 3 telefon numre (2 ekstra numre+hovednr.) tilknyttet, til at anvende IP telefoni fra Fonet. Denne opgave magtet hverken TDC eller ingen anden udbyder.
Besparelsen er stor og årligt ca. 3000-4000kr. Samt mulighed for bedre hastighed på ADSL pga. ISDN2 begrænsningen, ved delefilter løsning og ikke mindst en smart hosted Fax løsning hos Fonet.
Det kan anbefales at købe IP telefoni udstyret hos Fonet direkte, som i forvejen er billigt, afprøvet og opsat. Efter datoen for porteringen var udført til Fonet, var det blot at tilslutte IP boksen til internettet og tilslutte strøm og intet andet. Sidste finjustering kan nemt laves på deres hjemmeside vha. "Mine side".
Sidste ting var udfordringen med fax nummeret. Nogle firmaer bruger forsat fax og Fonet tilbyder rigtig billig og fleksibel hosted fax løsning (koster blot et ekstra nummer pris). Så nu modtages fax’en af Fonet (via det gamle porteret fax nr.) og sendes nu på e-mail i pdf format. Afsendelse af fax gøres nemt ved at printe til en fax printer og Fonet fax service sørger for resten.
Fonet kan kun varmt anbefales til alle andre, som ønsker en ny udbyder der er fleksibel og giver god service.

Billigt , godt, service i top

Har været Fonet kunde for nogle år siden og nu er jeg lige vendt tilbage. For en brøkdel af hvad ip telefoni koster mange andre steder får man en komplet løsning med alle de extra features som mange andre tager penge for. At Fonet så tilbyder gratis potering samt kompetent og venlig service pr telefon og email er bare et ekstra plus.

Velfungerende fremtidig virksomhed inden for IP-telefoni

Lydhør og kundeorienteret virksomhed, som er god at være kunde i

Fantastisk godt koncept og super service

Godt koncept især når du er ude og rejse, har du din hjemmetelefon også installeret på din smartphone ringer lokalt i Danmark uanset hvor i Verden du befinder dig. Derudover meget billige udenlandstakster. Og det virker bare! Hvis problemer... får du hurtig hjælp.

Danovation ApS (Fonet ApS) Details

Visit Fonet