Footlocker reviews

Footlocker reviews

7.4

thanks!

got my cool running shoes from them. they mixed up with the shipping but finally received my item.

Thank you!

Love my new nike air I bought in Brighton this year <3
Thanks! XO

Very good.

I have purchased a number of times from footlocker. No problem at all from all those purchases. If only online shopping can be this easy everytime.

Great company.

Great company.
You can recover some of your money spent for the purchase and also you will get 5$ to your account. To do this, follow the link and register online Extrabux
Cash back 5% http://www.extrabux.com/r/525e6bcc40
Extrabux makes it easy to earn cash back and find coupons at the stores you love. After you create a free account, simply click to a store from Extrabux and make a purchase. In 1-7 days, your cash back will be added to your Extrabux account!

Utrolig dårlig oplevelse

Min kæreste er platfodet, og har brug for rigtig gode sko, for at han ikke får ondt, så han gik ind i Footlocker i Fields, hvor han fik hjælp til at vælge det helt rigtige stykke fodtøj. Manden siger at han skal have et par sko i størrelse 45, min kæreste undre sig, da han normalt bruger 44, hvilket han så også udtrykkeligt fortæller ekspedienten, min kæreste prøver så skoene og fortæller igen at de er for store, men ekspedienten siger at det vil ændre sig de skal bare lige gåes til (hvilket jo sjovt nok ikke er tilfældet!)
De er for store og han kan hverken få et par nye sko eller noget!!! (han har haft dem på i en halv time ca)
SÅ DÅRLIG STIL!!!!

Money grabbing scumbags

Twice they have taken my money and sat on it for over a week, no emails or reply to emails. And then out of the blue just cancelling my order and refunding me.

Terrible customer service. Shop elsewhere. In store its just as bad, all illiterate people with no customer service skills or manners. Rubbish.

Handler i deres fysiske butikker - Fin service

Stort udvalg og fornuftige priser. Samtidig med det, får man som regel god service.

Fantastisk

Kommer til tiden og nemt at finde rundt i deres hjemmeside.

Super hjemmeside!

100% tilfredshed herfra.. Det tager ca. 7-10 med leveringen, men det er det hele værd.

Altid en god oplevelse

Jeg har gentagne købt sko via Footlocker.com og har kun ros tilovers for dette fima.

Sportsko + tøj

Jeg har handlet hos Footlocker en 6 - 7 gange og det har altid været en positiv oplevelse. Varene plejer at ankomme efter en uge +/-. Varene har altid passet med det, jeg har bestilt. Det er helt klart en side der kan anbefales.

Det er sku utroligt man kan handle så trygt med folk der sidder på den anden side af kloden

Bestilte for noget tid siden en masse varer fra footlocker.com (6 stykker tøj og et par sko) uden nogen problemer. Man får en email fra dem et par dage efter man har placeret sin ordre hvor man så skal bekræfte nogle oplysninger for at undgå svindel osv. (intet problem, det har jeg oplevet fra flere udlanske forhandlere) og så kom min pakke omkring en uges tid senere. Med told og forsendelse lå prisen på mine varer stadig en smule under hvad jeg havde måttet slippe for tilsvarende varer her i DK. Og så har man tøj og sko der ikke forhandles i de danske footlocker butikker.

Billig og middel oplevelse

Købte for kort tid siden et par pigsko gennem Footlocker da næsten ingen danske forretninger sælger pigsko. Bestilte skoen om tirsdagen men først næste tirsdag blev de sendt! Grunden til den langsomme ekspedition, er nogle sikkerhedsforanstaltninger - hvor navn og andre oplysninger heriblandt bankens navn skal oplyses - fra deres side når man bestiller fra udlandet, som de så tjekker om passer med det bestilte. Det er grunden til de 3 stjerner, men ellers en god hjemmeside.

Gode oplevelser med Footlocker.com

Har igennem de sidste 6-7 år bestilt sko én gang om året ca. gennem footlocker.com, da min str ikke fåes som std. i danske butikker.
Udvalget er dejlig stort på hjemmesiden, nemt at søge efter størrelser, typer etc.
Betaling foregår simpelt, men efterfølgende validering er lidt tvivlsom, dog er jeg efterhånden indforstået med måden det kører på, og grunden til det gøres, da der er tale om udenrigskunder.
Levering tager mellem 2-3 uger alt efter hvor hurtiger Post DK er til at behanlde fortoldningen.

Is Footlocker your company?

Footlocker Details

Foot Locker offers a wide variety of athletic shoes including basketball shoes, jordan shoes, running shoes and casual shoes.

Visit Footlocker