Forbrugerkontakt reviews

Forbrugerkontakt reviews

4.1

Lover noget, men gør noget andet........

det er sku for ringen af dem . når man snakker med medarbejder for 14 dage siden , for at vide jeg vil få reklamer i denne weekend, Men så kommer der ingen....... som de lovede.
De ved sku ikke hvad de snakker om der over

Forbrugerkontakt snyder både butikker og forbrugere

Så skete det igen klokken er 21.00 og vi har endnu en gang ikke modtaget vores reklamer fra Forbrugerkontakt. Det sker kun sjældent vi får dem så vi kan købe ind efter dem lørdag eftermiddag.

Med Post Danmark får vi fast hver lørdag formiddag vores reklamer

Udnytter børn og behandler dem som østarbejdere uden rettigheder

Så blev min flittige yngste søn fyret, efter væsentlige forringelser af hans arbejdstid - uden kompensation. Begrundelsen i fyresedlen lød, at han havde haft en uge med mange reklamationer, hvilket jeg tvivler på er korrekte, idet jeg har hjulpet ham med sin runde. Desuden lyder begrundelsen, at han ikke ville besvare telefonopkald fra forbrugerkontakten, som han modtog midt i skoletimen. Forbrugerkontakten aflønner børn efter deres egen mystiske vurdering af den tid ruten tager. Den kan ikke diskuteres. Selvom mit barn får hjælp af 2 voksne med bil er han ikke i stand til at overholde deres tidskema. Reelt timelønnen for mit barn lå på cirka 20kr i timen (min egen indsats ikke medregnet). Kære danske forældre, lad aldrig nogensinde jeres børn arbejde for forbrugerkontakten! Dette er mit tredje barn, der har arbejdet for dem, så jeg taler af bitre erfaringer.

Ligeglade med tilbudsavismodtageres henvendelser generelt, eller kun med mine??

Siden begyndelsen af december 2012 har jeg kun 3 gange fået tilbudsaviserne, så jeg kunne købe ind efter dem om søndagen. I skrivende stund (kl. 12.40) er de stadig ikke kommet, hvis de da overhovedet dukker op. Forbrugerkontakt har jeg kontaktet 5 gange pr. mail på deres reklamationsside på nettet, men det har ikke hjulpet spor. FK har kontaktet mig en eneste gang for at høre, om tilbudsaviserne kom til tiden. Det gjorde aviserne sjovt nok lige netop i DEN uge, ellers er der bare larmende tavshed.
Jeg har også skrevet til alle supermarkeder, hvis tilbudsaviser jeg skriver indkøbssedler efter om lørdagen for at fortælle, at jeg ikke køber ind hos dem pga. manglende tilbudsaviser. (Supermarkederne betaler vel FK for rettidig omdeling). Om FK har flyttet leveringen fra senest lørdag kl. 14, kan jeg ikke længere læse på deres hjemmeside, men mine kolleger får allesammen tilbudsaviserne fredag eller lørdag.

Giv aldrig en chance mere!!!!

Så blev én af mine sønner fyret fra sit reklameomdelerjob, fordi han sendte to vrede smsér med upassende sprogbrug til Forbrugerkontakt. Områdelederen, der fortalte mig det, ville ellers have kontaktet drengen men gjorde det ikke, før hun satte ruten som ledig. Han har enkelte gange klaget til sms nummeret, fordi hans reklamer ikke var ordentligt pakket, men fik et standardsvar tilbage, så han troede faktisk, det var en telefonsvarer. Det er ingen undskyldning for ham, og nu har han lært, at man ikke sender vrede sms´er, mails el. lign. Han har desværre også lært, at ens undskyldninger ikke accepteres, fordi han fik det mest flabede svar tilbage på den i parantets bemærket fantastisk formuleret undskyldning, han sendte, og han har lært, at man aldrig får en chance til. Er det kun mig, der synes, at visse områdeledere hos Forbrugerkontakt skulle have et kursus i konflikthåndtering?

Ikke en anstændig behandling af de unge arbejdere

Avisudbringning burde være det første job man kan få og derved tjene lidt lommepenge.
... men på det sidste tænker forbrugerkontakt slet ikke på de unge.
Med kort varsel laves ruterne om og de får at vide at det ikke længere er nok at gå med aviser en gang om ugen, men at de er fyret hvis de ikke godtager at tage den anden dag med (onsdag og fredag/lørdag).
Hermed er en del unge nødt til at sige fra, da de pludselig står og skal vælge mellem en fritidsaktivitet eller aviser.
Det er ikke at tage de unge alvorligt, som Forbrugerkontakt selv skriver de gør.

Is Forbrugerkontakt your company?

Visit Forbrugerkontakt