Forbrugerliv reviews

Forbrugerliv reviews

5.2

Godt koncept

Forbrugerliv.dk tilbyder en masse gode rabatter - kvit og frit. Jeg finder det meget positivt, at et medlemskab - udover at være gratis - er 100 % uforpligtende.

Kan kun anbefale det.

Umuligt at blive fjernet fra mailinglisten

Jeg har nu i 3 måneder forgæves forsøgt at blive fjernet fra omtalte firmas mailingliste. Jeg har ikke selv tilmeldt mig og mente derfor at det ville være en smal sag - men jeg tog fejl.
Nu håber jeg at forbrugerombudsmanden kan få overbevist firmaet om at det er hensigtsmæssigt at følge lovgivningen..
Gavekortet.dk A/S

Reply from Gavekortet.dk A/S

Hej Morten

Vi beklager de problemer, du har haft med at blive fjernet fra vores mailingliste.

Nederst i alle de mails, Forbrugerliv sender ud, er der mulighed for at framelde sig vores nyhedsbrev.

Skulle du stadig modtage mails fra os, efter du har forsøgt at framelde dig, kan det evt. skyldes, at du er tilmeldt med en anden e-mail-adresse, der forwarder til den e-mail-adresse, du har forsøgt at afmelde dig med.

Skulle du fortsat modtage mails fra os, du ikke ønsker at modtage, skal du være velkommen til at sende os en mail på info@forbrugerliv.dk eller ringe til os på vores medlemstelefon: 38 23 70 00. Telefonen er åben alle hverdage fra 9.00-12.00.

Forbrugerliv

pointshop fiasko

ja jeg har været ivrig bruger af denne side men nu efter at de har lavet deres blog site om så vi ikke får point for at skrive med mindre at man lige lemmer 299 kr for at blive vip så nu tager jeg de daglige point som løber sig op i 160 point om dagen sølle og dårlig måde de har behandlet folk på øv

Manglende points og ingen respons på mail...!

Jeg afventer stadig points jeg har optjent i sommer og jeg har rykket for dem nu 2 gange - de svarer ikke mails så det er egentlig så dårligt som det kan være!!

Det tager overhånd med udbydelser, nogle er meget svære at komme af med igen

Jeg meldete mig til, fordi jeg fandt det atraktivt at svare på deres spørgsmål, vedrørende forbruger undersøgelse.
Straks væltede det ind med en lang række firmaers undersøgelser som jeg ikke havde bedt om.
Nogle var meget svære at afmelde, så galt var der flere der ringede og påstod jeg havde bedt om en henvendelse, de kunne se at min e-mail var i deres kartotek.
Det er ikke en måde jeg ønsker at deltage i en "såkalt " forbruger undersøgelse. For derefter at opleve min mail adresse er spredt ud til en lang række firmaer, som jeg ikke har bedt om at kontakte mig

Masser af spam

Som en anden nævner ender man med at få masser af spam ved at deltage i deres spørgeskemaundersøgelser som i høj grad blot er skjult reklame med tilbud hvor alle vilkår ikke er opgivet.
Utroligt at JP/Politikens Hus som ejer vil stå bag noget sådanne...

- IKKE FOR FORBRUGEREN! for meget salg

Jeg synes der er for meget "spørgeskemaer" som er skjult som salg af forskellige produkter hvor du pludselig har sat x i at du godt kan lide film og så får du tilsende 2 film til 1 kr. og skal så købe 2 til fuld pris. Dette burde være forbudt at reklamer for noget som det ikke er i dette tilfælde et spørgeskema.
Du kan kun være meldlem og beholde dine optjente bonus poin hvis du vil havde forskellige nyhedsbrev - de sælger den mail adresse.

Ellers en pæn side, men med lidt for smarte salgstricks..... IKKE EN FORBRUGER SIDE- LAD DIG IKKE NARRE

Gavekortet.dk A/S Details

Gavekortet.dk er Danmarks gavekortportal. Her kan man nemt og hurtigt sende gavekort til en lang række danske butikskæder og oplevelser. Det er samtidig muligt at vedlægge et gratis hilsenkort med tekst og billede. Gavekortet.dk tilbyder også unikke gaveløsninger til virksomheder, der benytter gaver til alt fra salgskonkurrencer og forhandler-netværk til jubilæums- og julegaver. Gavekortet.dk består af et dedikeret team, der til enhver tid bestræber sig på at levere den bedst mulige service. Gavekortet.dk er medlem af Foreningen for Distance- og Internethandel og er godkendt af e-handelsfonden. Gavekortet.dk blev etableret i 2003 og er i 2008, 2009, 2010 og 2011 blevet udnævnt som Gazelle-virksomhed af Dagbladet Børsen. Foruden Danmark, driver Gavekortet.dk også virksomhed i Sverige, Norge og Finland. Gavekortet.dk er en økonomisk sund virksomhed med kreditrating AA.

Visit Forbrugerliv

Write to: info@gavekortet.dk