Ford reviews

Ford reviews

6.0

Meget dårlig services fra Ford Åbenrå!!!

Til andre som ønsker at købe/leje en Ford, gøre det ALDRIG via Ford i Åbenrå de over holder slet IKKE deres aftaler, de tager godt og grundig røven på dig lige foran deres disk når du tror du har en aftale om at skulle hente den bil som du have en aftale med selve Salgschef Erik M. Hansen via telefon som han selv ringe dagen før for at høre om vi nu have en aftale, selv samme mand trækker sig ud af aftalen lige når du sidder og drikker den kop kaffe de byder dig på for du skal lige vente 30 minutter så er din bil klar, men så får du beskeden, vi vil ikke leje bilen til dig alligevel før du betaler 5000,- kr. mere ind aftalen i telefonen dagen før, så vil du ikke prøve samme skuffelse så henvend dig ALDRIG til Ford i Åbenrå ... :(

Go handel og super servis

Har nu købt ny bil hos ford i horsens og handlet med allan to gange hos dem er en aftale en aftale

Umenneskelig behandling givet af personale hos Ford Assistance

Jeg skriver til jer, fordi vi har oplevet en meget ubehagelig og dårlig service hos Ford Assistance.
I går d. 19/3/2013 blev min kæreste involveret i en trafikulykke på motorvejen i sydgående retning mod Trekroner. Han blev påkørt af en anden bilist, der mistede herredømmet over sin bil. Han skulle efterfølgende på skadestuen og lod derfor bilen, Ford Fiesta (som kunne trille med 20 km i timen hen til en parkeringsplads) stå uden nøgle. Han var dybt chokeret og havde slået sig og tænkte ikke lige over at ligge nøgle et sted på bilen.
Efterfølgende bliver han kørt til skadestuen på Amager, da vi bor i Dragør. Vi ringer ind til Ford Assistance, men får en meget ubehøvlet pige i telefonen, der gentagende gange er flabet overfor os og som ikke har forståelse for, at vi ikke kan komme til Roskilde og ligge nøglen. Hendes argument for, at vejservice ikke kan hente bilen er, at det er besværligt, hvis der ikke ligger en nøgle. Vi prøver at forsklare, at min kæreste har slået sig og skal i følge lægerne holde sig i ro, vi har ingen bil til at komme til Roskilde fra Dragør, og jeg er højgravid. Det har hun ingen forståelse for, og er mere interesseret i at svare grimt tilbage, hvor hun fortælle, at vi er besværlige.
I en utrolig flabet vending (igen) går hun dog med til, at bilen skal hentes uden nøgle ( den er næsten totaltskadet). I dag d.2073 viser det sig, at bilen ikke er blevet hentet. Den står stadig på parkeringspladsen ved Trekroner. Pigen har efter vores samtale henvendt sig til vejservice, nok fordi jeg brugte lidt hårde vendinger, og bestilt en afhentning til i dag i stedet for til i går.
Jeg er utrolig skuffet og reelt dybt chokeret over, at der sidder en så ikke-servicemindet pige et sted, hvor folk ringer ind, mest pga. de har været udsat for et uheld eller andet.
I dag da vi ringer ind, siger en ny pige ved navn Magda svarer telefonen på en igen utrolig flabet måde: Ja, jeg har jeres sag her og?
Hvad er det for en måde at svare på. Hun bliver igen sur over, vi ringer ind. Det kunne virke som om, de piger ikke gider deres job.
Jeg har desværre ikke navnet på den pige, vi talte med i går.
Derudover får vi ikke oplyst, at vi har krav på en lånebil i to dage. Først i dag, da vi henvender os efter at have læst alle vedtægter igennem, går det op for os, at de skal stille en bil til rådighed.
I en situaution hvor man har brug for hjælp er Ford Assistance ikke stedet, hvor hjælpen kommer fra.

Mvh Rikke

Lidt for mange problemer

I starten af 2012 købte jeg en brugt Ford Focus, bilen var under et år gammel og fik sine første plader på sommeren 2011.

Efter at have skrevet under kører jeg hjem i bilen, da jeg er kommet hjem kigger jeg lige mit nye køb igennem en ekstra gang og finder en 10 cm. stor rids i bagkofangeren, jeg tager fat til Ford i Kolding, som henviser mig til at bilen jo er købt brugt og at det derfor må forventes at der er lidt småting. Derudover var service bogen ikke stemplet korrekt, hvis jeg ikke havde været opmærksom på dette var min garanti på både bilen og rust været ugyldig (pæn stor fejl synes jeg selv), også her kontakter jeg Ford som beder mig komme forbi, så vil de udfylde den korrekt.
Fair nok, lidt ærgerligt men han har jo ret, men der var den første skår i glæden slået.

Efter noget tid (d. 27/06/2012), skal bilen til service, i samme omgang har jeg haft nogle problemer med lyset i radioen, hvor den sporadisk ikke tændte det når det blev mørkt på trods af at nærlyset fra tændt. Her stemte den pris jeg fik at vide af sælgeren, da jeg købte bilen, ikke længere med prisen som værkstedet kunne lave service til. Prisen var lige knap 1000,- over det oplyste, både min far og jeg var med da jeg spurgte sælgeren omkring service forholdene (kilometer mellem service, pris mm). og alligevel fik jeg at vide at det havde de aldrig sagt.

Efter at have haft den i et par uger bemærker får jeg pludselig problemer med bak gearet i bilen, under en bakning giver det et ryk i bilen og det føles som om gearet ikke længere har fat, ligesom det føles som om bilen mister fart, på samme tid kommer der en høj lyd som varer 1-2 sekunder. Derefter kører bilen fuldstændig normalt igen.

De første par gange ignorede jeg det, men efter det fortsatte kontaktede jeg igen Ford og fortalte dem om problemet, Det blev derfor aftalt med dem at de ville se om de kunne finde problemet, på et tidspunkt fik de derfor en hel uge med bilen, uden de fandt noget. derudover har den været fast gæst deroppe en del gange omkring det problem, stadig uden en løsning er fundet.

På dette tidspunkt havde jeg indtryk af at Ford ikke længere troede på mig når jeg sagde der var et problem, jeg besluttede mig derfor til at tage det lidt mærkelige skridt, at filme med min mobil hver gang jeg bakkede med bilen, efter 4-5 forsøg lykkedes det, og jeg fik en film hvor det var optaget på.

(Kommer ca. 5 sekunder inde i filmen, lyden er lidt lav plus det er mørkt, men det høres tydeligt hvad den gør)

Filmen blev sendt og vist til Ford som herefter havde den på værksted igen, de mente det var et problem med bremserne, en kammerat og jeg mener derimod det er gearkassen, men stadig, jeg er ikke mekaniker, men det føles som hvis man motor bremser ganske voldsomt, bare med ekstra lydeffekter. Igen fandt Ford ikke nogen fejl på bilen, der blev dog fundet en anden fejl ved motor styringen som så blev løst i stedet.
Da jeg fik nøglen udleveret af mekanikeren sagde han uofficielt men direkte at han mente det var spild af min tid at jeg blev ved med at komme med bilen, for han mente ikke at de kunne finde fejlen.

Efter den besked tog jeg ud fordi Ford i Sønderborg, og bad dem kigge på filmen, for at se om det var en fejl de kunne genkende, desværre uden nogen succes, jeg aftalte dog med værkføren at han ville vise den til nogle af sine kolleger og vende tilbage hvis der var noget nyt eller han havde nogen idéer, han er stadig ikke vendt tilbage, ergo går jeg ud fra han ikke har opdaget noget.

Jeg valgte så at trække mig, at køre ud til forhandleren og spilde min tid der blev simpelthen for ressource krævende, ifølge forhandleren dækkede garantien hvis der nogensinde blev noget (hvilket jeg finder interessant, for hvordan vil de dække garantien hvis min gearkasse står af, og de så siger at den fejl jeg havde dengang var urelateret fordi de mente det var bremserne).

Anyway, efter at have haft bilen i ca. ½ år var jeg lidt træt af ikke længere at have træk på bilen, jeg bruger det med jævne mellemrum, og det at skulle låne en andens bil hver gang jeg skal bruge en trailer var bare ikke optimalt, så igen kontakter jeg Ford.

Denne gang kontakter jeg dem i Aabenraa og Kolding, Aabenraa kom med en fornuftig pris, men virkede ikke til at have styr på hvad de lavede, jeg blev derfor henvist til flere forskellige afdelinger før de ville give mig en pris, da jeg bad om at få det skriftligt hørte jeg aldrig mere fra dem, Forhandleren i Kolding var derimod noget højere i sin udgangspris (33% over), men han gik ned på samme pris som Aabenraa og virkede til at have styr på hvad han lavede.

Der blev så aftalt en dato for montering og alt var godt.

Bilen blev afleveret ved dem, montering skulle tage en dags tid, i løbet af dagen kontaker jeg så Ford for at høre hvor langt de er med bilen, jeg får her at vide at de har problemer med trækket (det skal lige nævnes at trækket er svingbart), og at den ikke bliver klar samme dag, de mente det var en boks som var defekt, da jeg har behov for bilen er jeg dog nødt til at køre op og hente den (65 km hver vej) . Hvordan det præcis foregik med datoer husker jeg ikke pt. men det korte af det lange som jeg husker er at de havde bilen i over 3 dage før trækket virkede, 2 gange blev jeg tilbudt lånebil da min ikke var klar som aftalt (Hvilket de skal have stor ros for i øvrig), efter noget venten, en masse bøvl og endnu mere kørsel lykkedes det dem at montere trækket og få det til at virke og alt var godt (altså udover bak problemet).

Så da vi kom til slutningen af December begyndte bilen pludselig at hyle, efter lidt fejlsøgning vidste det sig at det var trækket, den hylede hver gang der kom tænding på bilen i 10-15 sekunder. Jeg kigger i instruktionsbogen til bilen og finder ud af hvad Ford mener der skal gøres ved trækket for at nulstille det, proceduren virkede bare ikke, jeg kontaktede derfor igen Ford for at at få at vide hvad jeg kunne gøre, da det var midt i helligdagene fik jeg desværre intet svar. jeg kørte derfor bilen derop først arbejdsdag efter nytår og gav besked til værkstedet om fejlen, der var ikke aftalt tid så jeg var klar over den ikke kom til med det samme, desværre havde jeg ingen mulighed for at kunne undværet bilen andre uger end den helt frem til slutningen af Februar i år.
Efter et par dage (fredag) snakker jeg igen med Ford, de mener der er en fejl i selve den elektronik som skal få trækkes til at svinge ud, så den nu sidder fast i en midter position, dette kræver reservedele som ikke er hjemme, den bliver derfor pillet fra så jeg kan bruge bilen igen.

Det er så aftalt at jeg giver besked til dem så snart jeg kan undvære bilen igen.

Så det korte af det lange, medarbejderne har været rigtig hjælpsomme hele vejen igennem, hvilket trækker på, men det der er altså alt, alt, ALT for mange problemer med en bil på kun 1 år. For ikke at nævne at de helt har opgivet at finde fejlen på bak gearet.

Jeg vil være helt ærlig og indrømme at jeg har overvejet at sælge bilen igen, blot for at slippe for at se på den, for hver gang jeg kører i den nu minder den mig om alt det bøvl og de udgifter jeg har haft med at kære 140km hver gang der har været problemer med den, plus den spildte tid der har været brugt på det.

Beklager den lange besked, men kunne ikke forfatte det kortere :)

Skal måske også lige nævne at bilen er købt og serviceret (og repareret) af Vestergaard i Kolding.

Super service fra Ford Assistance

Min Ford gik i nødprogram. Irriterende, men det kan ske med alle biler. Jeg ringer til Ford Assistance, der fordi bilen bliver serviceret på aut. værksted, sørger for at min bil bliver bugseret til værksted og jeg bliver kørt i taxa til nærmeste biludlejning hvor en lånebil venter.
Det gav noget ekstra ventetid og tlf opkald frem og tilbage, men jeg er stadig meget tilfreds med den service Ford leverer.

Ford/ N. Kjær Bilcenter A/S

Vi var måske lidt i tvivl i starten om det skulle være en Ford Fiesta, og trods dette var det hver gang en meget behagelig betjening når jeg ringede og spurgte om noget (mange gange). Svar på spørgsmål var fyldestgørende og let forståelig, og alt dette samlet set gjorde at vi valgte Ford. At det så efterfølgende viser sig at der er flere fordele, er jo kun herligt. Ford Fiesta lever helt op til vores behov,- 2 voksne og 2 drenge. Mange fede detaljer og god komfort. Anbefaler helt klart Ford/ N.Kjær Bilcentret A/S.

ford frederiksværk

man skal ikke købe bil i Ford Frederiksværk Neils Jeppesen A/S elendig service eller undskyld de ved ikke hvad ordet service betyder så snart du har betalt så FUCK YOU sådan er de og garanti det er en by i mongoliet har også været flere gange med samme fejl til grin de skulle have taget deres tilladelse til at bære navnet

Ford i Vejle

Handel ikke ved ford i Vejle med minder i godt kan lide at ligge i kamp med dem om regninger eller lange vente tider... tænk at bestille tid ved dem få at få montrert vinterdæk ville mene det burde tage 30 minutter tog 5 timer.
De har prøvet at lave mine bremser foran, de skifted det hele første gang... de piver og der var slør i styr tøjet... jeg klagde selføldig over det og de prøved igen og fik endnu en regning, dog på udskiftning af bremser i bag...I BAG hvad satan forgår der tængte jeg .. men det var så angivilligt en taste fejl fair nok.. men skulle aligevel betale for de samme stumpe som jeg allerede havde betalt... nå men efter noget brokken åd de den da.. men bremserne virked stadig ikke optimalt så de fik en chance mere...uden held så jeg tog min bil med op til NN-biler istedet og det tog ham 30 minutter og det virker så ..... Ford i Vejle I kan brænde der hvor det er varmest

Perfekt til pris.

Min Ford fiesta fra 2003 køre absolut som var den nyfødt..
lækker lækker øse til ingen penge...

Is Ford your company?

Ford Motor Companys Pensionskasse Details

Ford Danmarks officielle hjemmeside. Alt om Fords personbiler, varebiler, tilbehør, service og forsikring.

Visit Ford

We live here: Borupvang 5 D - 5 E