Forlaget reviews

Forlaget reviews

4.4

Kan ikke komme igennem til virksomheden

Bestilte bøger som kom en måned efter de var bestilt. Da det var op til skolestart var jeg nød til at købe nogle andre, og sendte bøgerne direkte retur til forlaget.info. Nu har de bøgerne og mine penge.

Tjekkede virksomheden ud på navne og numre. Ejeren har en del andre virksomheder som heller ikke er til at komme i kontakt med, så det lugter langt væk. Derudover har den ene ejer en telefon man ikke kan ringe til.

Mangler stadig mine betalte bøger..

Jeg bestilte 2 Harry Potter bøger for 1 måned siden, da jeg skulle bruge dem til en gave og på hjemmesiden lover de at sende dem inden 2-4 dage, hvis de er på lager og de trak pengene 2 dage efter, men jeg modtog bare aldrig nogen bøger.. Jeg har siden forsøgt at komme i kontakt med dem og har indgivet en indsigelse mod mit købt i banken.. Nu er jeg så kommet i kontakt med de nye ejere og de har lovet 3 gange at de nok skal sende mine bøger, men der sker ikke en dyt!! Så jeg kan desværre ikke se noget forbedringer mht de nye ejere, jeg mangler stadigvæk mine bøger, så jeg vil bestemt ikke anbefale denne side!!

Kontakt os venligst

Hej allesammen

Jeg er en af de nye ejere og vi arbejder hårdt og seriøst på at få sendt alle de bøger som de tidligere ejere har "glemt" at sende. Vi prøver at tage alle telefoner - men da der er mange der ringer ryger enkelte på svarer. Vi satser på at alle ordre er ekspederet i denne uge - men skulle du mod forventning ikke have fået din bog alligevel så kontakt os.

På forhånd tak
VISISKO ApS

Christian

P.S. Vi har først overtaget webshoppen fredag den 28/8

Mangler (stadig) at modtage det der er betalt for

Mangler stadig at modtage min bog efter personligt at være mødt op på adressen og blive lovet afsendelse dagen efter - det er nu 7 dage siden!!

De trækker pengene med det samme og varen kommer ikke. .

Bestilte d. 17/8 og bøgerne var på lager så tænkte "fedt" pengene blev trukket d. 18/8 og tænkte det var rigtigt når nu bøgerne var på lager og forventede derfor at modtage dem enten d. 18/8 eller 19/8, men NEJ.

Jeg kontakter dem d. 21/8 og får (ufatteligt nok) fat i en mike som påstår de har haft en masse post som er blevet væk. Han lover mig mine bøger vil være mig i hænde senest d. 25/8, de kom bare ikke.
d 25 og 26/8 laver jeg nok i alt 30-35 forgæves opkaldsforsøg, får kun en telefonsvarer (ingen opkaldstone).

Jeg skriver derfor en mail. d. 26/8 og siger hvis ikkke mine bøger senest er der d. 28/8 vil jeg lave en indsigelse til PBS. - De kom ikke.

jeg kontaktede så banken og fik papirerne til indsigelsen, men jeg modtog så bøgerne idag d. 31/8.

dybt useriøs butik, som IKKE kan anbefales. Man får ingen respons hverken via telefon, eller mail og de holder sig slet ikke til reglerne.

Håber lortet lukker, når de er så ligeglade med kunderne og behandlingen af demme!

Endnu en, der føler sig snydt :-(

Har bestilt og betalt to bøger for 14 dage siden, men har hverken fået bøgerne eller kunnet komme i kontakt med Forlaget, for at høre hvad der sker!!! Det eneste jeg hører, når jeg ringer, er en telefonsvarer og mails svarer de ikke på.
Så jeg føler mig virkelig "slået hjem" og kan absolut ikke anbefale andre at købe noget som helst hos dette firma.

Betalt bog ikke modtaget.

Har bestilt en bog som endnu efter 3 uger ikke er kommet, forlaget.info har dog allerede efter kun 3 dage fra bestilling hævet pengene for bogen. De er umulige at komme i kontakt med både på e-mail og telefon, de 2 gange det er lykkes mig at komme igennem på telefon, har jeg fået forskellige forklaringer på hvorfor jeg endnu ikke har modtaget bogen.

Tillykke..!!

Nye ejer, nye tider. Ringede igår og rykkede for min bog, som jeg havde købt og betalt hos de tidligere ejer, og i dag kom den med posten...Sådan..!!

Kan igen anbefale denne net-side..!

Studiebøger

Jeg bestilte studiebøger hos forlaget og modtog dem 3 dage efter. Sparede en del penge, da det var flere bøger jeg skulle have- kan kun anbefale dem til andre studerende.

/Melanie Mogensen

Har heller ikke fået min bog, update

Har endelig efter ca. 3 uger fået min bog. Efter hvad jeg idag (28. august 2009) har fået oplyst pr. tlf. (kom fint igennem) er der kommet nye ejere, som anerkender tidligere logistiske problemer og som de nu forsøger at rette op.

Tidligere skrev jeg:
Har købt en bog som i følge lager status var/er på lager. Dagen efter blev beløbet trukket på min konto, men her 10 dage efter har jeg ikke set skyggen af min bog. Trods adskillelige forsøg er det ikke lykkedes at komme igennem på telefon (møder en telefon svarer) og der bliver ikke svaret på mail. Kan derfor kun advare andre mod at handle hos forlaget.info.

Har hævet pengene på min konto men ikke sendt mig mine bøger

Jeg bestilte for en 14 dages tid sigen nogle bøger hos firmaet, og dagen efter hævede de beløbet på min konto. Jeg har dog stadig ikke modtaget nogen bøger, og kan hverken komme i kontakt med firmaet på mail eller telefon...

Ringe service!

Forvent, at forlaget straks trækker betalingen inkl. levering, som de ellers lover er gratis.
Forvent ikke, at forlaget besvarer henvendelser - hverken via mail eller telefon.
Forvent ikke, at der ved personligt besøg i firmaet er nogen kompetent person, der kan hjælpe dig.
Jeg rykkede fem gange over 12 dage, før jeg fik leveret den bog, jeg havde bestilt, og som forlaget angiveligt havde dagen efter bestillingen.
Fornemmer ikke forsøg på svindel, blot en rigtig ringe service.

Is Forlaget your company?

Visit Forlaget