Forsikringogpension reviews

Forsikringogpension reviews

7.4

...

Meget nyttigt ... meget endda

Har engang ramt en hund "beklager jeg naturligt vis" ... en politimand gjorde opmærksom på at jeg skulle prøve at ringe til dem

Forsikringsselskaberne glemmer nemli' at fortælle der er en pulje for vilde dyr som ræve etc ... der i også herreløse hunde

Idioten som havde denne hund ringede til mig "går udfra det var ham" ... da manglede hund som passede på beskrivelsen samt var efterlyst

Manden var mere interesseret i at høre indtil bilen ... om skaden var stor
- det var den

Men han ville så ikke ud at se sin hund ... mente på baggrund af dette ikke det var hans hund ... betal din hundeforsikring til kun 300 til 400 kroner båtnakke en anden gang

Jeg har engang bakket ind i en bil ... det sagde jeg til ejeren ... det kostede mig 8000,- kroner (14000,- ved stigning af præmie i modsat fald)

Nå men jeg slap heldigvis for de ca. 30000, med lakering, samt deiverse andre ting og ingen præmie forhøjelse

Det var egentlig bare der jeg ville hen ... de er venlige og oplyser gerne om ting

Is Forsikringogpension your company?

Visit Forsikringogpension