Forsyningen reviews

Forsyningen reviews

6.4

Meget uigennemskueligt

Ja, det lyder måske mærkeligt at klage over et firma, der bare skal levere vand, varme og strøm. Men jeg synes ikke de gør det for godt!

JO, de vigtigste er at man naturligvis har infrastrukturen og forsynes med det man skal. Ingen problemer der. Det burde måske give bedre anmeldelse, men hvis der var udfald i leveringen i dette århundrede ville det vist nærmere være en skandale end noget man skal give god anmeldelse for ikke er tilfældet..

Så den lunkne anmeldelse skyldes, at jeg ALDRIG set så forvirrende regninger fra noget som helst andet firma! Det er UMULIGT at se, hvad det er man betaler for. Eller rettere, man kan se uendelig mængder af linjer med hvad man betaler for - men de store linjer er helt væk. Der er INGEN overblik.. Faktisk kan man ikke engang se, om en given regning er for vand, varme eller el - der skal man ned og kigge i detaljerne i de uendelige mængder af info afgifter m.v., og står der så m3 eller kWh kan man vel gætte sig til det..

Desuden er de så vidt jeg hører fra venner og bekendte fra andre kommuner nogle af de dyrere leverandører, så det trækker naturligvis også ned.

De kunne gøre en stor forskel ved at lave langt bedre overblik - både på den enkelte regning og evt. ved nogle oversigtsbreve eller lign.

Som prikken over i'et truer de tilmed med at lægge nogle procenter oveni regningen fordi man ikke "nedkøler vandet" nok.. Jeg aner ikke hvad det betyder, men skal åbenbart straffes for et eller andet.. For ringe - jeg betaler for mit forbrug som alle andre, hvorfor skal der være en straf?!

Is Forsyningen your company?

Visit Forsyningen