Fortuna Fano reviews

Fortuna Fano reviews

9.5

Anbefaler

Jeg bestilte 3 par hjemmesko ovenikøbet på udsalg via nettet fredag og overførte beløbet for købet mandag og allerede tirsdag havde jeg mine skønne varer med posten. Det må da siges at være den mest perfekte og hurtige ekspedition man kan få ved at bestille varer på nettet. Jeg kan kun anbefale alle at handle hos Fortuna Fanø de lever mere en op til de forventninger man har som kunde ved nethandel .

Gode vare med god leverings tid!

Jeg har været rigtig tilfreds med at handle hos Fortuna Fano, da det er en let overskuelig hjemmeside, og havde min vare inden for en upåklagelig hurtig tid efter bestilling. Mega lækkert!

Dejligt sted at handle. Hurtig tilbagemeldig på mails og super service. Lækre varer til gode priser.
Skal helt sikkert handle her igen.

Super lækre varer til ½ pris :)

Nemt, hurtigt og billigt - lækre varer til ½ pris og pakken kom allerede dagen efter, det er ikke sidste gang jeg har handlet her :)

Dejlig hurtig handel

Dejligt at handle med Fortuna på nettet. Hurtig levering af varen, som var pakket pænt ind. Og sørme om der ikke lå lidt sødt til ganen sammen med min nye taske fra Fortuna. Tak for det ... :-)

Utrolig Hurtig levering af flot vare

Det er perfekt sted at handle .hurtgt og nemt .

Altifd hurtig betjening..

Jeg har intet at klage over. Altid fine ting, som er pakket pænt ind og kommer også som lovet efter et par dage.
Et rart sted at handle. Man kan føle sig tryg.

hurtig betjening

min datter fandt de flotteste sko - som stod aller øverst på listen til konfirmationsudstyret. Skønt at modtage dem pænt pakket ind - og så virkelig hurtig levering....
kan kun anbefale at du handler her!!!

Formidabelt :-)

Supervenlig kundeservice; lynhurtig forsendelse; fine varer; alt til ug+ med kryds og bolle.

Søde tasker, men lidt for lille.

Jeg prøvede at ringe, men forgæves flere gange, for jeg ville gerne vide, at en I Phone kunne være i denne taske

Jeg købte den og konstaterede, at det kunne den ikke.

Jeg vil gerne vide, om du ved, hvor jeg kan finde en lidt større taske af Lisbeth Merrild, hvor en I Phone kan være i.

Hilsen
Birgit Hejbøl

Reply from Fortuna, Fanø

Hej Birgit
Jeg beklager meget, hvis du har ringet forgæves, men vi har været hårdt ramt af influenza - både mit personale og jeg selv på samme tid.
Du må have været uheldig, at ringe på tidspunkter, hvor jeg har sovet tungt og derfor ikke har hørt telefonen.
Vi er kun en lille enkeltmandsejet virksomhed, så det rammer hårdt, når hele personalet lægger sig på én gang, men jeg beklager, hvis det har skabt problemer for dig.
Til spørgsmålet om en lidt større taske, som en I-Phone kan være i, så har Lisbeth Merrild en taske, som er lidt større - den har bare været udsolgt i lang tid.
Jeg har genbestilt den, men ved endnu ikke hvor mange farver den kommer hjem i.
Jeg har åbnet for tasken på min shop (i sort), så du kan gå ind og se billedet af den, da den sidst var på lager. Målene på tasken er ca. 17 x 8 x 11 cm.
Om der er små variationer på den nye model ved jeg endnu ikke.
Mvh. Dorthe Bergmann

Super god service

Rigtig god online butik. Mine varer blev hurtigt leveret og var som beskrevet. Jeg har bestilt herfra flere gange og kvaliteten er altid i top. Inden jeg bestilte første gang havde jeg et par spørgsmål og ringede derind, og de er søde og hjælpsomme. Det er tydeligt at butikken ikke er en stor kæde, da kundeservicen er mere personlig og man kan mærke at de ikke er ligeglade, hvilket jeg desværre har oplevet når man ringer til kundeservice hos en stor kæde. Vil helt klart anbefale denne butik!

Rigtig god service.

Har fået en meget fin service, bl.a. ved at blive ringet op ang. skostr.
Hurtig og effektiv ordrebehandling.
Vil bestemt bruge firmaet igen.

feil info

Jeg bestilte et klesplagg i størrelse 38 - og så hadde dere det ikke likevel, noe jeg fikk beskjed om flere dager etter at bestillingen var sendt. Herk når nettsiden ikke er oppdatert.

Reply from Fortuna, Fanø

Hej Hanne
Jeg kan godt forstå, at du er skuffet over at du ikke kan få vesten, men lad os alligevel holde os til sandheden.
Vesten var på lager i str. 38, da du bestilte den.
Først da jeg pakkede din ordre, opdagede jeg til min skræk, at firmaet ved en fejl havde pakket en str. 40 i en str. 38 pose, hvilket jeg skrev til dig.
Jeg beklager selvfølgelig, at firmaet har lavet en så dum fej, men det har jo ikke noget at gøre med om vores netside er opdateret.
Mvh. Dorthe Bergmann
Fortuna, Fanø

Endelig en samvittighedsfuld webshop man trygt kan stole på

Ved bestilling havde der indsneget sig en fejl i modtageradressen. Det blev der straks retter op på af indehaveren ved at tjekke adressen på KRAK og fremsende endnu en pakke til den rigtige adresse, så den nåede frem inden jul. Dejligt at møde en samvittighedsfuld webshop som man trygt kan stole på.

Vi er fuldtud tilfreds med den hurtige ekspidition.

Og der var ikke noget at klage over varen, det hele var OK.

God service og gode varer.

Hjemmesko købt hos Fortuna er Danmarks bedste. Der er meget fin service, og leveringen sker hurtigt.

Som et lyn

Selv om det var midt i juletravlheden fik jeg en bekræfelse på afsendelse af den bestilte vare samme dag som bestillingen var afsendt. Superfint.
Hjemmesiden er meget fin og overskuelig. Handler gerne med Fortune Fano igen.

Fortuna, Fanø Details

FORTUNA ER OGSÅ DIN BUTIK PÅ NETTET ! Er du kvinde og handler du ofte på nettet, så er vi bestemt et besøg værd. Vi sælger smart modetøj, fodtøj og accessories til kvinder, som dels ønsker at skille sig lidt ud fra mængden, dels ønsker kvalitet for pengene. Vi lægger vægt på at sælge varer, som vi personligt kan stå inde for. Det gælder både kvalitet, komfort og pris. Vi fører tøj i str. 34 - 54. Vi er kendt for at yde en ekstraordinær god service. Når du bestiller en vare i web-shoppen, kan du altid være sikker på, at vi vælger den pæneste vare til dig. Hvis du har brug for, at få byttet din vare, så tilbyder vi gratis bytteservice. Det er meget vigtigt for os, at alle vores kunder får en god oplevelse, når de handler hos os og at de bliver tilfredse med deres køb. Mærkerne er bl.a. Cream, Occupied, Tamaris, Ilse Jacobsen, Lisbeth Merrild, Karen by Simonsen, Culture, Kaffe, Friendtex, Zizzi Jeans, Zizzi, Zay, Lill F, So Nize, Tomato.

Visit Fortuna Fano

Call us on: +45 75 16 49 28