Fortuna Fano reviews

Fortuna Fano reviews

9.5

Super god og hurtig levering.

Hurtigt respons på bestillingen. Leveret super hurtigt og ikke mindst indpakket....

Super betjening

Fantastisk betjening og hurtig levering. Der vil jeg helt sikkert handle igen

Hurtig, god og effektiv handel

Jeg købte en julegave hos Fortuna Fano, og det var nemt og lige til at bestille samt hurtig levering. Der var også utrolig god og personlig service, så jeg kan helt klart anbefale at handle hos Fortuna Fano.

Blandet vurdering

Super hurtig handel. Bestilte søndag aften og onsdag modtog jeg mine støvler :-)

Desværre var lynlåsen i den ene støvle i stykker ved modtagelsen. Butikken tilbød mig pengene retur, da de ikke kunne bytte den, grundet der ikke var flere på lager. Da jeg var ret vild med støvlerne, valgte jeg at beholde dem, og måtte en tur til egen skomager, for at få lynlåsen repareret. Dog har butikken givet udtryk for, at ville tage dem retur, hvis den går i stykker igen.
Havde støvlen været intakt/funktionel ved modtagelsen, havde jeg givet positiv bedømmelse. Men ovenstående oplevelse er grunden til at jeg kun kan give 3 stjerner.

Reply from Fortuna, Fanø

Hej Stine
Da støvlerne forlod butikken var lynlåsen specifikt tjekket af 2 personer, da vi har haft problemer med et enkelt par tidligere.
Der var ingen problemer med at lyne hverken den ene eller den anden vej, på det par vi sendte afsted.
Hvis vi havde fundet en fejl, kunne vi ikke drømme om at sende dig støvlerne.
Om lynlåsen går istykker, når der kommer et ben i støvlen, er jo helt umuligt for os at forudse, men normalt er det heller ikke noget vi har problemer med.
Jeg tilbød dig efterfølgende, at du kunne sende støvlerne tilbage og så ville jeg lade min dygtige skomager vurdere om de kunne laves og ellers ville jeg give dig pengene tilbage.
Da du var helt vild med støvlerne, valgte du selv at køre til en skomager med det samme og få ham til at kigge på dem. Du skrev tilbage, at han havde ordnet dem, så de virkede, hvis du lynede forsigtigt.
Jeg tilbød dig endnu en gang, at tage dem tilbage, hvis de ikke kunne holde.
Du virkede ikke utilfreds, da vi lavede aftalen i telefonen, så derfor undrer det mig lidt, at du synes oplevelsen har været så utilfredsstillende.
Mvh. Dorthe Bergmann

God og venlig

Fået en god og venlig behandling

Udelukkende en positiv oplevelse!

Hurtig levering! Varen opfyldte mine forventninger.

Eneste sted jeg kunde finde mine "�nskesko"!!!Vil rigtig gerne andbefal

Vil rigtig gerne give 5 Stjerner!!, Meen..., Lidt lang levering, plus lidt "krangelig", ev!!??, returvare!
Hvorfor ikke indf�re som ngl. af d� andere??, bare sendt en returseddel med, s� det hele "k�rer som smort"!??. Jeg troer at mange som mig t�nker; Ohahh!!...,
nu skal jeg begynde med at "krangle" med det hele, hvis jeg skal returnere!

Nej!!, I har et godt koncept!!, meeen,, g�r det bare n�mmere for jeres kunder at ev. returnere en vare!
Ellers, "love you"!
Med venlig hilsen Helene

Reply from Fortuna, Fanø

Hej Helene
Jeg er glad for, at du fandt dine ønskesko hos os.
Du lagde din ordre hos os torsdag den 22. november kl. 13.36. Vi ekspederede og sendte din ordre dagen efter, altså fredag den 23. november. Jeg ved ikke, hvordan vi skulle have ekspederet din ordre hurtigere. Vi er jo nødt til at ekspedere ordrerne i den rækkefølge vi får dem ind.
Post Danmark (nu Post Nord) er vi derimod ikke herre over - dem kan ingen styre :0)
Mht. til at vedlægge en gratis returseddel, så ville det da være det optimale. Men da vi kun er en lille enkeltmandsejet butik og ikke en stor kæde, så vil det være alt for dyrt i længden. I forvejen har vi en rimelig pris (49 kr.) for ekspedition af ordrer under 600 kr. Prisen dækker omdeling af pakken, så kunden ikke selv skal på posthuset. Ordrer over 600 kr. sender vi gratis.
Desuden bytter vi også gratis.
Men tak for dit syn på sagen.
Mvh. Dorthe Bergmann

Strålende service!

Fandt superfede støvler hos Fortuna fano og ovenikøbet med rabat på 10%. Der gik tre dage så havde jeg mine nye støvler der sad perfekt og straks skal indvies. Tak for hurtig og god service!

Varene som beskrevet, Hurtig levering og fin kommunikation undervejs.

Varene som beskrevet, Hurtig levering og fin kommunikation undervejs.

Nem, god og hurtig service

Jeg bestilte mine varer, og fik den sendt med posten allerede to dage efter. Skønt med men og hurtig ekspedition.

hurtig levering, gode vare.

vil til enhver tid handle der igen.

skønt...

fik hjemmesko til min familie , dejligt .. endnu blødere end jeg husker .. nice..

Hurtig betjening og lækker vare!

De bedste anbefalinger herfra

Jeg har handlet på webshoppen en enkelt gang, og det var en rigtig god oplevelse.
Jeg modtog mine varer hurtigt efter bestilling, og de var pakket ordentligt ind.
Inden min ordre blev afsendt, blev jeg ringet op af butikken, fordi de ville sikre sig, at jeg havde set og taget højde for en relevant oplysning vedrørende et af mine bestilte produkter. Det er søreme god service!

fineste handelssted

det hele virkede bare,fin betjening og service,så jeg er så tilfreds
med handelen.

Perfekt og tiltalende handel

Jeg fik den vel emballerede og smukt indpakkede vare dagen efter jeg havde bestilt den - så alt fungerede totalt perfekt.

Fantastisk - nemt og enkelt

Nemt, enkelt og hurtigt - godt sortiment

Perfekt handel

Super service - varen lever op til forventningerne - rimelige priser og hurtig levering. Kan kun anbefale denne butik lidt til venstre for Esbjerg :-)

Første køb

Har lige modtaget min pakke, og kan kun anbefale Fortuna.Fanø
det er helt sikkert ikke sidste gang jeg har købt der.

Priser lidt høje af en netbutik at være men service og levering i top

Fortuna, Fanø Details

FORTUNA ER OGSÅ DIN BUTIK PÅ NETTET ! Er du kvinde og handler du ofte på nettet, så er vi bestemt et besøg værd. Vi sælger smart modetøj, fodtøj og accessories til kvinder, som dels ønsker at skille sig lidt ud fra mængden, dels ønsker kvalitet for pengene. Vi lægger vægt på at sælge varer, som vi personligt kan stå inde for. Det gælder både kvalitet, komfort og pris. Vi fører tøj i str. 34 - 54. Vi er kendt for at yde en ekstraordinær god service. Når du bestiller en vare i web-shoppen, kan du altid være sikker på, at vi vælger den pæneste vare til dig. Hvis du har brug for, at få byttet din vare, så tilbyder vi gratis bytteservice. Det er meget vigtigt for os, at alle vores kunder får en god oplevelse, når de handler hos os og at de bliver tilfredse med deres køb. Mærkerne er bl.a. Cream, Occupied, Tamaris, Ilse Jacobsen, Lisbeth Merrild, Karen by Simonsen, Culture, Kaffe, Friendtex, Zizzi Jeans, Zizzi, Zay, Lill F, So Nize, Tomato.

Visit Fortuna Fano

Call us on: +45 75 16 49 28