Fotex reviews

Fotex reviews

8.0

favrit sted

jeg elsker fotex, den er rigtig bilig og har altting

Vedr. Føtex Online Fotoservice / Super god oplevelse

Benyttede Føtex fotoservice til at få fremkaldt en række billeder i 20x30 cm. Prisen var meget konkurrencedygtig og jeg kunne hente varerne indenfor få dage. Kvaliteten var helt i top.

Føtex i Viborg

Jeg bliver altså nød til lige at rose Føtex i Viborg. Servicen er altid i top.

I dag fik jeg byttet en dab-radio, der havde en løs forbindelse. 5 min efter forlod jeg butikken med en spritny radio. Det er service der vil noget.

Aldrig problemer med returnering osv

Super sted at handle, varerne er fine, og aldrig nogen problemer med at returnere varene..

Is Fotex your company?

Bugatti Storcenter Nord Details