Foto Fun reviews

Foto Fun reviews

8.0

Køb aldrig her! Alt gik galt med bestillingen

For 11 dage bestilte jeg en digitale kamera (Sony A65 version VK) som firmaet reklameren med på 'edbpriser.dk'. Efter en uge ventetid, efterspørgte jeg omkring levering via mail. Da fik jeg hurtig svar at kameraet var kommet fra lager men ikke version VK men kun VL. Da jeg fik at vide at version VK var udgået, ville jeg gerne have version VL og at de kunne afsende den næste dag (sidste torsdag). I dag fik jeg at vide (igen efter efterspørgsel af migself, men får ingen status updateringen) at de havde glemt mig. Jeg har afbestilt min ordre med det samme og køber her aldrig mere, og så skulle andre også!

Upålideligt

Jeg så et objektiv til mit kamera og bestilte det. Velvidende at det ikke var på lager, fik jeg af vide, at de ville modtage ny levering en uges tid efter min bestilling; Jeg skulle ikke bruge objektivet lige med det samme, så jeg var tålmodig. Dagen efter deres påståede levering, tjekkede jeg hjemmesiden for at se, at mit objektiv var taget ned fra siden. Jeg kontakter dem og deres svar er sikkerhedsforanstaltninger for deres kunder. Det er dermed uvist hvornår jeg har mulighed for, overhovedet at vide hvornår objektivet bliver leveret til dem. Der er gået 2-3 uger siden min bestilling og jeg ender med at annullere, da min tålmodighed er rendt op.

Produkt i top, men skidt levering

Jeg synes det er for ringe at en lagervare er 5 dage undervejs. Bestilte onsdag, men pakken blev først afsendt lørdag. Havde egentligt set frem til at modtage pakken inden weekenden, da jeg stod og manglede stativet til et fotoshoot.
Mange andre online-butikker har ingen problemer med dag-til-dag levering, så det burde det heller ikke være her.

Handler ikke mere her fremover, medmindre der tilbydes mulighed for personlig afhentning.

Fin kundeservice og levering som aftalt

Jeg havde et par spørgsmål vedrørende et produkt, og fik dem fint og hurtigt besvaret på mail. Købte derefter produktet, som blev leveret som aftalt. E-handel som det bør være.

Fin og hurtig levering på nærmeste posthus
Tror jeg ventede 5 dage flot :-)

No problems!

I had no problems with the order from foto-fun. The product arrived in time in a very good package. The customer service was very fast in their response when I placed a question and very to provide me with the requested information.

Meget servicemindede

Den specifikke model jeg bestilte kom ikke lige som forventet på lager, men der var ingen slinger i valsen med at ændre til tilsvarende model i anden farve. Dog nåede den ønskede at komme frem så alt ordnede sig til mig store tilfredshed.
Kompetent og god service.

Hurting levering.
Skarpe priser på Black Rapid.

Anbefales!

fuld tilfredshed!

Har købt et kamerastativ hos foto-fun, og er fuldt ud tilfreds med mit køb. Hurtig levering, og god service!

Perfekt! Ingen forbehold.

Jeg bestilte et kameraobjektiv hos foto-fun. Det var ikke på lager, men ankom alligevel efter 5 arbejdsdage. De besvarede hurtigt min mail om den forventede leveringstid.

Næste gang, jeg skal have kameraudstyr, bliver foto-fun det første sted, jeg kigger efter det.

Selv om pakken blev væk i postDanmark, gjorde de et stort stykke arbejde for, at finde den og sende den påny. Rigtig god oplevelse og god service, det var der nogen der kunne lære noget af

Indpakning åbnet.

Hurtig levering, god vejledning. Dog kan jeg ikke give fulde stjerner, da kassen til kameraet bar tydelig præg af at have været åbnet. (solgt før?) Det er altid sjovest at kunne udpakke en helt sprit ny frisk indpakning. Specielt når man har givet 7.500 for kameraet.

Perfekt og hurtig levering

Bestilte varen d. 3/4 kl 22 og d. 5/4 kl 10 var pakken leveret.
Kan absolut anbefale Foto-fun.dk

Alt klappede til punkt og prikke

Jeg kom til at bestille umiddelbart før påske, hvilket selvfølgelig var dumt. Men alligevel havde jeg pakken i dag den første hverdag efter påske. Undervejs var jeg løbende blevet holdt orienteret. Glimrende tilfreds!

God service, men levering gik ikke helt som forventet.

Bestilte søndag og modtog først min pakke torsdag. De skulle bruge 3 dag på at afsende pakken. Regnede med at den ville være der tirsdag eller onsdag. Havde en mail korrespendance med foto-fun og de var gode til at svare på mine spørgsmål samt svarede tilbage med det samme. Ellers er jeg utrolig tilfreds med min vare, lever op til mine forventninger. Kan anbefale BlackRapid RS-W1 til kvinder, super lækker kamerarem, meget nem at bruge.

Hurtig levering med god information

Bestilte kamera tirsdag og havde det torsdag, med god information hele vejen

Jeg bestilte en pakke fredag omkring middagstid. En time senere fik jeg en meddelelse om at de havde pakken klar til at blive afsendt, og gav mig et T&T nummer. Om mandagen modtog jeg pakken ved middagstid.

Super kundeservice

Jeg har endnu ikke købt noget, men har stillet nogle indgående spørgsmål til et videokamera, og har fået meget fyldestgørende svar.

Tusind tak for det!

God oplevelse, med et lille minus

Jeg har købt en Black Rapid rs-7 kamerarem og prisen på den var ens på rigtig mange sider, så prisen på fragt fik lov at betemme hvor jeg handlede.
på foto-fun.dk var der en fin feature, der kunne vise prisen inkl. fragt.
Men da jeg ville checke ud, vist det sig, at fragten var med afhentning på posthuset, hvilket jeg ikke ønskede og derfor blev fragten dyrere. Det er en lille ting, men det ville være bedre, i mine øjne, hvis prisen inkl. fragt dækkede den mest almindelige fragtmetode, Post DK med omdeling, og man så senere så, at man kunne spare lidt penge, hvis man gad at bevæge sig ned på posthuset.
Eller er jeg ganske tilfreds.

FOTO & FUN ApS Details

Foto-Fun.dk Digitalshoppen med det store udvalg af digitale kamera, video kamera, DVD optager, GPS navigation samt kamera tilbehør til faste lave priser.

Visit Foto Fun

Write to: foto@foto-fun.dk