Foto i Glas reviews

Foto i Glas reviews

9.2

Eminent sevice og fremragende produkt !!

Vi har flere gange benyttet fotoiglas.dk til a købe dåbsgave og hver gang er gaven blevet samtaleemnet ved gavebordet. Det er uden tvivl den mest unikke gaveløsning jeg nogensinde er stødt på og det visuelle fanger virkeligt en.

Kvaliteten af produktet er altid i top og man får kyndig vejledning så den høje kvalitet i produktet sikres igennem hele processen.

Jeg kan kun give mine varmeste anbefalinger af fotoiglas.dk og opfordre til at købe jeres næste gave her den vil ikke skuffe.

Rigtig venlig kundeservice

Jeg bestilte nogle produkter, men afbestilte dem igen ved at sende en mail til dem. Jeg fik et rigtig venligt svar tilbage, og de kan klart regne med, at jeg får købt hos dem, så snart jeg har mulighed for dem :-)
Desuden har jeg set et af deres produkter hos en veninde, og wow det er flot!

Super god service

vi bestilte to produkter og de kom hurtigt så vi kunne nå det inden jul super god service kan kun anbefale Foto i glas flot arbejde

De bedste anbefalinger herfra!!

Jeg var lidt sent ude med bestillingen, men kontaktede kundeservice og få dage efter stod jeg med et super flot produkt.
Tak for en hurtig levering og den gode service.
Mange butikker/webshops kunne lære noget af Jer.

Utrolig flot!

Vi mistede en kat, som betød meget i vores lille familie, og valgte at lave et minde om ham. Vi valgte Fotoiglas.dk fordi vi har hørt meget godt om dem. Vi blev bestemt ikke skuffede!
Vi bestilte fredag og mandag blev pakken afsendt, som vi modtog i dag tirsdag. Detaljerne i billedet er helt utrolige og bedre end man kunne håbe på.
Vi vil uden tvivl bestille hos dem igen!

Ingen respons på "reklamation" !!

Bestilte en "2D fotoramme" med billede af knægten til Farmor og Farfar i Julegave...

Bestillingen gik da fint igennem og kom frem inden juleaften - Der var dog mangler i forsendelsen...
Bestilte med en såkaldt "Lysbar" der fremhæver billedet og gør det tydeligt, men denne manglede - Sendte dem så en mail d. 22.Dec og gjorde dem OBS på manglen og blev lovet af Palle Gregersen en "Lysbar" og en lille kompensation da det var en smutter, ville blive fremsendt men de kunne ikke nå det inden jul.
Det er selvfølgelig forståetligt de ikke kunne nå det inden juleaften.

D.6. Januar sender jeg dem så igen en mail og spørg om den var var gået i glemmebogen ??
- Intet svar fra dem...

D.17. Januar sender jeg så igen en mail og spørg om der snart sker noget ??
- Idag d.21 har jeg stadig intet hørt og nu gider jeg sq ikke vente længere !!

Tilgengæld har jeg nu en ubrugelig julegave hos Farmor og Farfar - Eller skal vi bare sige en glasplade de bare kan gå og ærge sig over kun "virker" når solen skinner rigtigt ind på den !!

Kan på INGEN måde anbefale Fotoiglas
EYEmagine ApS / www.FotoiGlas.dk

Reply from EYEmagine ApS / www.FotoiGlas.dk

Hej Palle,
Det er et super ærgeligt forløb vi bare kan beklage. Det er absolut ikke den normale procedure og leveringstid.
Sagen er løst og vi håber Farmor/Farfar er glade for deres glasfoto af "knægten" :-)

Fremragende!

Jeg vandt engang en glasblok, og der var lidt forsinkelser og fik en nøglering med oveni. Prdukterne er i super kvalitet!

Waouuu - effekt i top!

Rigtigt fede produkter - vi er super glade for de gavepakker vi købte. Nem og hurtig bestilling - og fin tilbagemelding undervejs. Kan klart anbefales.

super godt

Vi har fået en rigtig god service,og vi er meget meget tilfreds med vores fotoiglas. Det er så livagtigt.

Opfylder ikke garanti

Jeg bestilte fem nøgleringe med 3D billede. Nøgleringene ankom efter nogle dage med en besked om at overføre betalingen til hans konto. Det var i sig selv ganske usædvanligt og viste vel egentlig hans tillid til sine kunder.
En efter en faldt glasset af nøgleringene, og jeg forsøgte selv at lime dem på igen. Da jeg ikke kunne få det til at holde, skrev jeg en mail til Gregersen. Han svarede ret hurtigt, at hvis jeg kunne sende ham et billede af de defekte nøgleringe, ville han naturligvis sende mig nogle nye på garantien. Jeg sendte ham et billede, som han takkede for og lovede at sende nøgleringene snarest.
Efter to uger rykkede jeg for dem men fik ikke noget svar. Efter fire uger rykkede jeg igen men fik stadig intet svar. Jeg gik herefter ind på hans hjemmeside og fandt ud af, at han havde skiftet mail adresse, så den skrev jeg til i stedet. stadig intet svar.
NU ER DER GÅET 1½ MÅNED, OG JEG HAR STADIG IKKE FÅET HVERKEN SVAR ELLER NØGLERINGE.
Jeg syntes ligesom mange andre herinde i starten, at han gav en fantastisk - der var bare ikke så meget handling bag ordene.

OPDATERING:
Jeg har nu fået mine nøgleringe og oven i købet også fået tilbudt, at jeg uden meromkostning kunne vælge at få et nyt billede i dem - hvilket jeg takkede ja til.
Da først aftalen var på plads, kom nøgleringene i løbet af ganske få dage.
Der kom alligevel handling bag ordene!!
I den sidste ende en fin service, da først alle misforståelserne var udredt!
EYEmagine ApS / www.FotoiGlas.dk

Reply from EYEmagine ApS / www.FotoiGlas.dk

Super ærgeligt forløb, og vi kan helt sikkert se årsagen til den fustration sagen er forløbet med for Leif.
Nøgleringene som Leif bestilte kan have haft en defekt som først viser sig ved brug, og derfor sendte vi selvfølgeligt også nye nøgleringe som aftalt og en returkuvert så vi kunne undersøge fejlen.
Desværre blev de sendt som brevpost hvilket gør vi ikke kan spore forsendelsen, og den fejl vil ikke ske igen.
Hvad der er sket med de to henvendelser ved vi desværre ikke, vi har ikke kunne finde nogen bedsked på vores telefonsystem eller vores email. Vi har i perioden skiftet vores telefonsystem til et bedre, og hvis det er en telefonisk henvendelse der er gået tabt kan det være årsagen.

Der er selvfølgeligt nye nøgleringe på vej, og vi beklager selvfølgeligt den manglende mulighed for at kunne spore reklamationforsendelsen.

Utrolig god service og kundeforståelse.

Til kommende kunder.

Denne forretning er utrolig serviceminded og forstår sig på service, kvalitet, hurtig levering og pris sammenhæng.

Der udvises en rigtig god kundeforståelse og dermed en fantastisk service og der mærkes tydelig et stort engagement i fortagende.

Oplevelsen som kunde får top point, og det skal vi som kunder værdsætte, da dette i vores del af verden, ikke er en naturlighed vi længere kan forvente.

Min opgave var lidt speciel, men resultatet blev bedre end forventet.

Tusinde tak for produktet og servicen.

Super fedt produkt

Fedt produkt, høj kvalitet og god service.

kanon go service

super go rådgivning iforhold til billedere og så videre

helt klart et sted jeg handler igen

Fantastisk service!!!

Der var hurtig betjening og som overskriften afslører fantastisk service! Som forbruger vil jeg klart anbefale siden til venner og familie! Helt klart alle pengene værd - og så er de ikke en gang så dyre :)
De får helt sikkert flere ordre fra mig

Super god service

Hej
Jeg har købt flere ting hos Fotoiglas, der har altid været en rigtig god service både online og pr. tlf. produkterne jeg har modtaget har alle været meget flotte.
Fotoiglas kan jeg kun anbefale.

Hejsa.
Jeg har købt en ting hos Foto i glas og har fået en utrolig god betjening samt fået et rigtig godt resultat ud af det jeg bestilte.

Fantastisk service.

Jeg har handlet med FotoiGlas og jeg må sige, jeg er meget positiv overrasket over servicen. Den er bare helt i top ligesom deres produkter. Super smukke og kreative produkter. Jeg har kun anbefale andre at handle der :)

Super flotte gaver

Jeg har handlet hos Fotoiglas 2 gange. Første gang købte jeg en dåbsgave med et billede af dåbsbarnet indgraveret og anden gang købte jeg en gave til min søn i forbindelse med sin konfirmation. Det var en blok med indgravering af et billede af vores 2 hunde. Begge gaver er suverænt flotte. Billederne i blokkene er utrolig naturtro. Fotoiglas kan varmt anbefales. Gaver herfra vil vække både begejstring og beundring.

Hurtig forendelse og kanon service!

Fangede Palle online, han gav mig et tilbud og fra jeg sendte billedet der skulle indgraveres 3D, gik der i alt 2 dage.. Kan klart anbefales ;0)

wow..

Super flot produkt, Bestilte en blok, nøglering og lysbase. fra bestilling til modtagelse er der kun gået 3 dage.. hurtigere kan det vist ikke gøres. Lysbase er i restordre, men lovet at den kommer hurtigt. Kan absolut kun anbefale fotoiglas med god samvittighed.

EYEmagine ApS / www.FotoiGlas.dk Details

Foto i Glas er EYEmagine ApS’s webshop til privatpersoner, foreninger og firmaer. Vi fremstiller eksklusive og unikke laser graveret gaver i optisk glas ud fra dine ønsker.

Visit Foto i Glas

Write to: info@fotoiglas.dk