Foto i Glas reviews

Foto i Glas reviews

9.2

imponerende resultat

Jeg har købt "et stort flot glasblok" med inkl. lysdiode. Jeg skulle bruge den Lørdag den 30 April og jeg bestilte den 23, men havde glemt at der var påske helligdage imellem, saa var nervøs for om jeg kunne få den inden den 30 April, men jeg fik den fredag som det var lovet og med helt vildt imponerende resultat det er ihvertfald ikke ssidste gang jeg køber hos jer, vil helt sikker "komme" igen
mvh Amins

imponerende hurtig levering

jeg har købt "et stort glashjerte" inkl. lysdiode. al mail forgik lørdag/søndag og jeg skal først bruge gaven til maj 11, jeg troede der var lang leveringstid på sådanne ting, men efter 4 hverdage modtog jeg glas-hjertet.
inkl. en gave som jeg er rigtig glad for, tak for det herligt.
jeg ville godt dele anmeldelsen med mine venner på facebook, men det er en af mine facebook venner der skal have hjertet som gave,
den 20.maj 11. så derforsætter jeg ikke noget "hak" ved del anmeldelse.
jeg vil hel sikkert "komme"igen. mvh Jill

Endnu engang fantastisk!

Har denne gang købt 1 glasblok samt 1 nøglering. Super god kundeservice, den er i verdensklasse! Alt pakket rigtig fin ind.
Fik enda 2 nøgleringe, da den første havde en mindre fejl (navnet var rykket lidt "ud af rammen") Den behøvede de jo ikke at sende med, men det gjorde de. Synes, det er flot! Har kun ros tilovers for fotoiglas!
Tak for handlen. Var bestemt ikke den sidste :-)

Har købt en glasblok med et foto konverteret til 3D hos fotoiglas. Der var hurtigt levering og resultatet var super godt !!

HELT GLAD FOR BRYLLUPS GAVE JEG KØBTE TIL MIN MOR HER

JEG KØBTE ET UR MED BILLEDE AF MIN MOR OG HENDES MAND OG MIN LILLE FAMILIE BLEV MEGET GLAD FOR GAVET OG TÆNKER PÅ AT GENTAGE GLÆDEN AF AT GIVE EN GAVE MAN BLIVER GLAD AT GIVE , SÅ MANGE TAK OG DET VAR EN HURTIG OG LYKKELIG HANDEL

Fantastisk

Super service før afsendelse: sendte 2 billeder ind og fik en vurdering af dem.
Hurtig afsendelse: var færdig og klar til afsendelse to dage efter jeg havde bestilt.
Modtog pakken: min glasblok med 3D billede, super super super flot og fik en gratis nøglering med i prisen!

Kan varmt anbefale fotoiglas.dk !!! :D

Fantastisk service..

Jeg bestilte en glasblok som skal bruges til barnedåb....
Den kom en uge efter, og er simpelthen så flot..

Jeg fik vejledning og hjælp over e-mail.. De hjalp mig sågar at få bestilt det jeg skulle have, og sendte et link, der sendte mig direkte til "indkøbskurven" .. Så ét klik, og jeg sku bare betale...
Det er fornemt :D
Mvh Lea.

Et firma man kan stole på

Jeg har 2 gange indenfor kort tid bestilt og fået glasblokke fra Foto i glas. Hurtig ekspedition, og super service. Er ikke sidste gang jeg bestiller.
Lotte Poser

Vedr mit dogtag og nøgleringe

så SUPER betjenning og tålmodighed skal man nok lede længe efter. Fået de smukkeste ting og den mest perfekte gave til min mand, havde slet ikke forestillet mig inden jeg havde den i hånden at den ville blive så fin.
mine bedste anbefalinger, endelig bestil her, tingene er smukke og Palle som hjalp mig laver virkelig tingene fine og har tålmodighed.

Foto i nøglering

Noget forsinket leveret men med en ekstra nøglering som kompensation og det syntes jeg er god service

Bedre service fås ikke! ;D

Jeg havde haft en dårlig oplevelse i en butik i Tivoli som laver det samme - jeg gik så på nettet i håb om at finde noget bedre.. Og jeg kan kun sige at jeg fandt det bedste! :D

På trods af at jeg ringede sent om aftenen, blev telefonen taget og manden i den anden ende, var venlig og rar og han besvarede alle de spørgsmål jeg havde (når man har haft en dårlig oplevelse så bliver man jo ekstra forsigtig) .. Jeg bestilte den samme dag og produktet ankom den 23. dec.

Så god service hører til sjældenheder ! Tusinde tak :D
Jeg handler der helt klart igen - de kan varmt anbefales :D

God oplevelse..

Jeg er meget tilfreds med min handel med Foto i Glas.
Jeg sendte min bestilling den 17. december, og modtog det den 20 december.
Jeg havde bestilt en blok med billede af mine to hunde, og selv om det er seperate billeder, er det lavet, som om det er et billede.. og det er fantastisk flot.
Jeg kan varmt anbefale at Handle med Foto i Glas, det er proffessionelt arbejde og fremragende service.

Gurli Brohus
Østervrå

Flotter fås det ikke.

Har købt en glasblok med et lidt anderledes billede af min datter(3D). Jeg spurgte først Palle til råds over mail, hvorefter der kom hurtigt svar, med hvordan det bedste resultat kunne opnås. Og jeg må sige det er en mand der ved hvad han har med at gøre, for da jeg åbnede pakken ganske få dage efter var jeg mundlam.
Det var virkelig et flot stykke arbejde der var bliver udført.
Kan kun varmt anbefale fotoiglas.

5 stjerner uden tvivl.

Har modtaget den fineste nøglering i dag og har fået en super god service.
Fotoiglas kan varmt anbefales- og det er en super gave-ide til personen der har alt:-)

YEAH!

Har lige modtaget min pakke idag. Må sige at det ser fantastisk ud, det er helt klart over mine forventninger. Sindsyg god service! Hvad mere kan man sige, er rigtig glad for mit produkt. Klart et sted jeg ville anbefale til andre.

Super service og lyn hurtig levering

Jeg bestilte 4 glasblokke med foto af ungerne i og fik en rigtig god service og fik hurtig svar de spørgsmål jeg have over chatten på hjemme siden, Helt klart et sted jeg kan anbefale og vil handle der igen

fremragende service og produkt

Har bestilt 2 glaskuber med hundefotos i til julegave i torsdags - modtog dem mandag morgen og resultatet var superflot og servicen helt i top - der var endda gratis julegaver i pakken - formidabelt....

Super service.

Jeg fik lavet en julegave til mine forældre, og resultatet blev virkelig godt. Var meget spændt, men det er ikke sidste gang jeg handler her. Det tog kun tre dage fra min bestilling var hos dem, til jeg havde gaven i hånden. Og som ekstra service, fik jeg en julegave fra foto i glas. en fin nøglering med mit billede i, helt gratis. Super service og super resultat, super firma.

Super god service og vejledning =)

Chattede med Palle omkring produkter og idéer længe, og han tog sig god tid til at forklare og give idéer. Vi valgte str. 50x100x100mm 3D foto i glas og resultatet blev suuuuper godt, samt at vi fik en nøglering med samme billede af dem i julegave =)
Vi fik et link af ham til fotoshoppen, og få dage efter modtog vi pakken, som var pakket forsvarligt ind i en kæmpe kasse med flamingo.

Flot resultat

men, der hvor mit kontor er, er der et stort lysindfald samt hvide vægge. Dette medfører at fotoet af mine børn i glasblokken bliver usynlig. Hjemme har vi også produktet stående med mørkere baggrund, hvilket retfærdiggør effekten i glasblokken til ug.
Kunne godt tænke mig, at der var mulighed for at få fotoet tydeligere graveret (omridset mørkere).
Super flot mail-korrespondance, hvor vi beskrev den ønskede tekst på glasblokkene efterfulgt af et hjerte i passende udseende (som vi ikke havde liggende). Hurtigt kom der svar retur incl. billede med tekst og et hjerte, der passede perfekt.
Handler gerne hos foto i glas/EYEmagine igen.
EYEmagine ApS / www.FotoiGlas.dk

Reply from EYEmagine ApS / www.FotoiGlas.dk

Hej Mette,
Mange tak for din anmeldelse :-)
Det er korrekt at hvis man placerer sit glasfoto op af en hvid væg så vil motivet forsvinde. Selve 3D foto'et er opbygget af små punkter/ridser i glasset som bryder lyset.
Vi anbefaler at man enten køber en lysbase som belyser motivet nede fra, eller en sort glasbaggrund hvis man ved at glasfoto'et skal placeres op imod en hvid baggrund.
Man kan godt opbygge 3D motivet i mange flere lag som vil gøre foto'et mere markeret, desværre fjerner det også lidt kvaliteten fra selve foto'et og det færdige resultat bliver mere grumset.
Men skriv endeligt til os hvis du gerne vil se en prøve på dit foto med flere lag... :-)

EYEmagine ApS / www.FotoiGlas.dk Details

Foto i Glas er EYEmagine ApS’s webshop til privatpersoner, foreninger og firmaer. Vi fremstiller eksklusive og unikke laser graveret gaver i optisk glas ud fra dine ønsker.

Visit Foto i Glas

Write to: info@fotoiglas.dk