Fotoimport reviews

Fotoimport reviews

8.3

god service

Jeg købte en batterigreb til min Canon d450 og en kamerabatteri, jeg hentede varerne selv. det funkede bare super service kan anbefales.:-)

Pengene trukket før varen er leveret!

Efter 2 dage for bestilling bliver jeg oplyst at varen først kommer noget senere, samt at de allerede har trukket pengene

Meget, meget fin service

Købte et fotoskjul der desværre var en smule forsinket, men blev orienteret om forløbet hele tiden og fik ovenikøbet rabat pga. forsinkelsen.

fantastisk

Havet købt et batterigreb som desvære ikke var helt iorden kunne kun registrer det ene batteri ringet til dem og fik fat i en rigtigt flink fyr som hed Ivar han sagde han ville sende et nyt med drt samme det var onsdag aften og lørdag havet jeg et nyt og så skulle jeg bare sende det defekte og med mit konto nummer så ville han sætte portoen ind på min konto. Det kalder jeg sgu førdte klasse service.

Super service, hurtig levering

Fik med kort varsel brug for nogle fotoartikler - et objektiv samt nogle filtre hertil.
Da det virkelig hastede med især objektivet, fik jeg lov til af Fotoimport, at køre direkte ned til leverandøren, og få min vare udleveret. Resten/filtrene blev samme dag eftersendt fra Fotoimport til min adresse.
Meget lækkert med en sådan forståelse. Lækre vare og virkelig gode priser.

Kan på alle måder kun anbefale Fotoimport til nye kunder.
TAK :-)

Super service, fem stjerner er ikke nok

Bestilte modlysblænde som ikke passede ordenligt, kontaktede Fotoimport som straks sendte mig ikke en men to modlysblænder af to forskellige mærker :-)

Helt sikkert et sted jeg vil blive ved med at handle og anbefale.

Fantastik service, gode priser og hurtig levering!

Jeg har nu handlet med fotoimport tre gange, og det må siges, at de er anbefalelsesværdige!

Priserne er fantastiske, fragten er lav og de holder deres leveringstid på 1-2 dage for lagervarer.
Den ene gang jeg handlede, fik jeg bestilt ret sent på dagen, men trods det blev pakken sendt samme dag.

Absolut intet at klage over fra min side, og det er bestemt ikke sidste gang jeg handler her!

Helt fantastisk service!!!

Har oplevet en sindssyg god kundeservice!

Havde en rigtig god samtale med fotoimport.dk via mail, før jeg bestilte min varer.

Selvom jeg fik bestilt min varer en smule sent, blev varen hurtigt bekræftet sendt!

Har fået en masse mails ang. forløbet, så har aldrig været i tvivl.

Helt sikkert ikke sidste gang jeg handler her.. Er meget imponeret!

Tak for den gode service!

Ville give 10 stjerner hvis jeg kunne!

Bedre kiosk findes ikke i Danmark!

Jeg kan desværre kun give fem stjerne, men var der 10, ville jeg gi' alle 10 stjerner, for hos fotoimport er der altid den bedste service, og er man i tvivl om noget, så er indehaveren altid hurtig til at skrive tilbage. - og så skal man ikke vente i flere dage på sin varer, den kommer som regel dagen efter bestillingen...
Det er bestemt ikke sidste gang jeg handler hos fotoimport!!

Venlig hilsen

DTFOTOGRAFEN
Kristian Buchmann
4700 Næstved

Uprofessionelt

Jeg havde købt et Canon Powershot SX50HS et andet sted på nettet.
Skulle så bruge en modlysblænde, model LH-DC60, som jeg fandt en billig kopi model af på fotoimport.dk's hjemmeside og bestilte så denne.
Modtog også ordrebekræftelse på denne, men da jeg så modtog min ordre, så havde man sendt en modlysblænde til en anden type Canon kamera, EX-W60, som på deres hjemmeside hedder LH-60CT.
Jeg sendte denne retur og skrev det til firmaet, som ikke kunne forstå, at jeg ikke havde modtaget hvad jeg havde bestilt.
Jeg svarede, med links til deres egen hjemmeside, hvad jeg havde modtaget og hvad jeg havde bestilt.
Var i mellemtiden bortrejst en uge, men da jeg var kommet hjem var der så kommet en ny pakke fra fotoimport.dk, som jeg glad gik op og hentede på posthuset.
Da jeg så kom hjem og åbnede pakken, så forsvandt den glæde....
Man havde endnu en gang sendt en forkert modlysblænde, faktisk den samme som tidligere og krydret med en ekstra modlysblænde, som også var forkert.
Disse sendte jeg også retur og bad om at få refunderet alle mine udgifter, dvs. også for at sende forkerte varer retur.
Eneste positive var, at jeg modtog det fulde beløb retur.

Bestilte efterfølgende den modlysblænde jeg skulle bruge på amazon.de og modtog den i første hug efter tre dage...

Købte blitz diffusor, med 3 forskellige farver (glæder mig til at se effekten) mandag aften, hentede dem hos vores lokale postbutik, på vej hjem i dag. Super, og de passer som hånd i handske. Perfekt service !!

Super service og hurtig levering

Nu har jeg handlet med Fotoimport et par gange, og begge gange har der været super dialog og hurtig levering. Kikker altid først på Fotoimport.dk, da pris, vare og service, bare er i orden

Super service, hurtig levering og overskuelig hjemmeside

Jeg har handlet med Fotoimport i flere år, og kan kun varmt anbefale dem. denne gang skulle jeg skulle bruge et CPL filter, og var på flere forskellige hjemmesider. På Fotoimports hjemmeside, var der en meget uddybende beskrivelse af virkningen, sammen med testbiller, hvilket jeg ikke fandt på de andre sider. Jeg bestilte kl. 15.12 og alligevel (bestil inden 14.00 og vi sender samme dg) havde jeg varen med posten næste dag.

I´ll be back

Uha - dårlig, dårlig kundeservice - endda i høvisk tone!! :-(

Bestilte (uoriginalt - som alt det andet på fotoimport.dk - men billigt) 3 m flashkabel. Modtager et der kun er 80 cm, når jeg lægger det på gulvet! På kassen står der endda 5 meter! Jeg mailer og oplyser det til firmaet. og skriver at kablet må være deres kortere version på annonceret 1,3 m, som (vist nok) var ca 50 kr billigere, og pakket i den forkerte kasse. Jeg beder om enten 1) ombytning til 3 m, 2) refusion af forskel i pris (ca 50 kr) eller 3) returnering og fuld refusion. I alle tilfælde naturligvis på sælgers regning - dvs fotoimport.dk skal fremsende returseddel. Helt efter reglerne for nethandel i øvrigt.
Får herefter en mail tilbage i en tvær tone om at der intet er galt, der er tale om LEDNINGSLÆNGDE, og at fejlen nærmest er min. Jeg kan bare returnere kablet, og få mine penge tilbage - underforstået - forsendelsesomkostningen er mit problem - uanset det formelt set er firmaets! Altså ingen interesse i ombytning eller kompensation. Take it or leave it - "dear" customer!! Tja - jeg vælger at beholde kablet, og havde egentlig tænkt, at jeg ikke gad rode mere med dette for små 50 kr...
Nu skulle jeg tage kablet i brug og læser så på indlægssedlen, at kablets ARBEJDSLÆNGDE er 1,4 m - fuldstændig som jeg påstod! Så nu blev jeg sgu sur!
Ren svindel og humbug - og ompaktning af det vi nu havde liggende, så vi kan tjene 299 kr, tænkte de sgu nok dér i Hedensted (hvor fotoimport.dk bor)!
Jeg har naturligvis skrevet til fotoimport.dk igen: At kablet er 1,4 m som jeg påstod måtte være maks længde, og at det jo ingen mening giver at annoncere med et spiralkabels samlede ledningslængde, men alene arbejdslængden.
Hvis man strækker dette spiralkabel helt ud, vil man jo ødelægge spiralvindingerne, og iøvrigt ville kablet være så spændt, at det kunne trække et stativ omkuld, som en flash måske var sat på.
Så venter jeg spændt på endnu et svar i høvisk tone!
Det mest latterlige er nu den tid både fotoimporten.dk og jeg spilder på dette - for omkring 50 kr.
Men ihvertfald - don't give your money to this firm - for reklamationer og returneringer er ikke lige fotoimport.dk's stærke side - og heller ikke altid en venlig tone, når der er reklamationer. Hvilket desværre også bekræftes af andre i denne tråd!

God service & Hurtig levering!

Et rigtig fint firma, som leverer hurtigt og har en rigtig god service! Jeg bestilte et batterigreb en lørdag aften og modtog det tirsdag. Det er ikke sidste gang jeg køber der.

Hvor er det dejligt at møde et selskab, hvor medarbejderne får en til at føle sig som "den vigtigste kunde". Det er jeg sikker på Fotoimport får alle sine kunder til at føle.
Hvis jeg kunne give en stjerne mere ville jeg have givet denne stjerne med.
Mange virksomheder, det være sig fra den lille forretning på Strøget til de helt store dagligvare butikker kunne lære meget af Fotoimport kundeservice.
Tak!

Hurtig levering og god service.

Jeg var kommet til at bestille det forkerte filter til min linse og support sendte en mail for at få løst problemet. Min ordre blev ændret samme dag og fremsendt uden ekstra leveringstid.

aldeles hurtig reaktion / levering

aldrig har nogen netvirksomhed leveret hurtigere, blot en ½ time efter bestilling er varen afsendt og modtaget dagen efter, men der var en lille mangel som øjeblikkeligt blev afsendt , ---- jeg giver alle de roser jeg kan til dette firma, ja jeg vil sige "handel trygt her"
og gerne igen :)

Super service og hurtig leverig

Super oplevelse og handle her, bestemt ikke sidste gang kan varmt anbefales
God service og hurtig levering

Jeg bestilte en ringflash hos Fotoimport, og må sige at deres håndtering er super. Da jeg opdagede at de havde 2 versioner af samme varer, efter at jeg havde lagt ordre på den ene af modellerne, spurgte jeg om hvad for en der var bedst, og det var så den anden end den jag havde bestilt. Så efter vi havde skrevet sammen, ændrede din min ordre til den bedste model.

Det er god service.

Har lige modtaget pakken, så flashen skal testes når jeg kommer hjem fra arbejde.

Fotoimport Details

Shop powered by PrestaShop