Fotoknudsen reviews

Reviews

About

God kvalitet

Men noget overpriset.
Grei levering (kan være litt treg til tider).
Men god variasjon i produkter og tjenester.
trustpilot stars

Enkelt og greit, men ikke den billigste

Veldig greit å handle her, spesielt siden varen kan hentes i butikk og du da slipper å betale så mye som portoen. Men andre butikker har ingen tilleggsbetaling når du henter i butikk...

Litt gammeldags

kunne gjerne oppdatert seg noe og nedlastingene tar litt mye tid

Veldig fornøyd.

Jeg har laget både julekort og stort bilde på ramme, og var veldig fornøyd på begge deler. Veldig god kvalitet. Julekortene kom også veldig fort i postkassen. Stor fornøyd.

Kommer absolutt til å bestille mer her.. Anbefaler alle å bruke Fotoknudsen.no.

Bra på Fotoprint ......

Men de er ikke best på Fotoapparater generelt.
Da handler jeg generelt et annet sted !

++++ Fotoprint
++++ Tilgjenglighet
+++ Nettportal

- - Pris Fotoutstyr

Fotoknudsen:

Har bare positive erfaringer med fotoknudsen.no
konkuransedyktige priser og veldig god service :)

Laber kvalitet!!

Julekort kjøpt hos fotoknudsen i år gikk kun ut pga dårlig tid.
Bildet som ble brukt var av topp kvalitet, men på kortene var det et bleket preg over fotoet. Blir neppe å bruke fotoknudsen igjen.
trustpilot stars

Lerretsbilder på tilbud, dårlig kvalitet til gi bort pris??

Kjøpte 3 lerret hvor det ene bildet var svært dårlig og kan ikke henges på veggen. I samtale med en relativt stivsnurpet trutmunn fra "serviceavdelingen" ble jeg bare sint, hun var hånlig i stemmen fra første ord og fikk meg til å føle meg dum. Hun påstod at jeg skulle ha sett at bildet jeg fremkalte på lerret ikke egnet seg til dette før jeg bestilte det. Dette kommer bare opp om jeg går fysisk inn på valgte bildet, å ikke i bestillingsvinduet. Å i og med at dette var et produkt fotoknudsen produserte etter MINE ordre så kan ikke de ta det tilbake, fordi "det vil vere en tap situasjon for oss" som "service" dama sa så fint.. men hv er det for meg som kunde da?? Fotoknudsen skuffer

Jeg bestilte en ramme

Jeg bestilte en ramme fra fotonknudsen.no 12.05 i år. Den kom frem 23.05 knust. Jeg forsøkte så å ta kontakt med kundeservice på fotoknudsen.no, men jeg tror ikke de har noe slikt. Jeg sendte inn et bilde av den knuste rammen samme med ordrenummer til fotoknudsen.no. Jeg har per dags dato ikke hørt et pip fra dem og anser mine 400kr som tapt. De kan også anse meg som en tapt kunde!
trustpilot stars

Vanskelig å lage fotobok...

Dårlig at man må sortere alle bildene før man legger de til, og at man ikke kan flytte bildene etterpå. Noen av rammene er i stående format, og bildene blir dårlige hvis bildet som ble plassert der er i liggende format. Jeg brukte 4 timer på en fotobok!
I tillegg tar det lang tid å laste opp bildene...

vurdering

Knallbra bilde kvalitet.

Kommer desverre litt bak mange ang reklame.

Bra

En butikk jeg har vært fornøyd med. Gode kundebehanlig

enn vinner for mei

jeg kan si mange gode ting om fotoknutsen.no det er en veldig bra side på nettet.
har selv bestilt bilder derfra og det har altid vært positivt når jeg har bestilt derfra.
vil anbefale denne nestiden det er en bra side å bestille bilder fra.

Bra

Jeg har for ikke lenge siden bestilt bilder og noen rammer fra fotoknudsen.no/. Det var enkelt og bestille.. og komer fort til deg. Anbefaler fotoknudsen!

Is Fotoknudsen your company?

Claim this company Learn more

Is this your company?

Claim this company

Fotoknudsen Details

About this company

Fremkall dine digitale bilder og lagre dem gratis i MinneBanken. Stort utvalg av fotoutstyr og andre bildeprodukter.

Visit Fotoknudsen

Trustpilot's Commitment

Trustpilot Subscriber

No companies can delete or otherwise censor reviews.