Fotoringen reviews

Fotoringen reviews

7.8

Fremragende ... 5 stjerner

Jeg har lige købt et Fuji X-E1 hos Fotoringen
og kan absolut anbefale at handle hos dem.

Meget personlig service og hurtig respons på mails.

Absolut en meget positive oplevelse og ikke sidste gang jeg handler hos dem :-)

Thorfinn

Kan på det varmeste anbefales! De ved noget om de kameraer de sælger!

Jeg har lige købt et Fujifilm X100S kamera hos dem, on-line. Jeg blev så ringet op telefonisk fordi jeg havde lagt en ikke passende modlysblænde i kurven! Det var bare så skønt! Det er ikke sidste gang jeg handler her.... Og fik samtidig at vide at jeg kunne glæde mig til en firmware opdatering, som når den var klar lå til download på deres blog, og hvis jeg havde spørgsmål, så kunne jeg bare ringe :-)

MVH/Jørgen
En meget tilfreds kunde...

Super professionel og personlig service

Fotoringen.dk er et lille " mand og kone " firma, hvor service, hjælpsomhed og rådgivning er helt i top og til fem stjerner.
Jeg har brugt flere måneder til at undersøge div kameraer på markedet og fik her hjælp af Claus, indehaver af fotoringen, til at indkredse mit behov og endte op med et Fujifilm kamera model X-E1 - og til alle jer fotonørder så er her et link som jeg varmt kan anbefal og som også hjalp mig i min søgen: http://www.lydogbillede.dk/test/fujifilm-x-e1/
Efter at jeg havde besluttet mig, gik jeg ind på deres hjemmeside og bestilte kamera, taske mv, og fik efterfølgende Info om der ville gå 3-4 hverdage, hvilket holdet trods en oktober storm.
Da jeg afhentede min kamera var alt 100% i orden og jeg kan hermed på det varmeste anbefale, alle jer fotonørder, at bruge fotoringen.dk
Bjarke Porsager

Super service..

Super service, jeg er bare så glad for den vejledning og gode snak jeg fik da jeg hentede mit nye X100S kamera, de ved noget om fotografi.

Dårlig dårlig dårlig behandling af kunder!

Jeg ringer til butikken om mandagen for at lave en forespørgsel på en vare. Varen er hjemme men jeg kan ikke komme i butikken da de pt. er lukket da en medarbejder er død! Jeg udviser selvfølgelig stor respekt og forstår og spørger hvornår han regner med de har åbent igen. Onsdag får jeg at vide. Jeg ringer onsdag for at være sikker på at der nu også er åbent. Det var der ikke, men butikken vil have normale åbningstider igen fra torsdag, altså dagen efter. Jeg spørger om jeg kan være sikker på dette eller om jeg skal ringe igen inden, fordi jeg kommer langvejs fra så jeg vil helst undgå at køre forgæves. Jeg får at vide at der vil være to medarbejdere i butikken så det er ikke nødvendigt at ringe først.

Torsdag kører jeg 35 km til butikken. Da jeg ankommer er det svært at finde og jeg ringer derfor til tlf. nummeret. Claus som jeg har snakket med alle gange, fortæller at butikken er lukket og kommer med en eller anden dårlig undskyldning og siger at han kan være der indenfor en time, men at han vil ringe tilbage til mig efter 20 minutter da han måske kan få en kollega til at tage ned i butikken hurtigt. Der går 20 minutter, der går en time og jeg hører intet fra ham, velvidende at jeg sidder i min bil ude foran butikken og bare venter... Da der er gået en time ringer jeg til Claus flere gange, og nu tager han pludselig ikke telefonen, hvilket han har gjort alle andre gange.

Jeg har nu ventet på hans opkald i fem timer.... Han har stadig ikke ringet.

Det kan godt være at man har mistet en medarbejder, og dette har jeg selvfølgelig også forståelse for, men man behandler fandme ikke sine kunder sådan. Det er jo fuldstændigt uacceptabelt! De mennesker er jo slet ikke til at stole på, og jeg vil nødigt handle hos dem - fordi hvad kan de ellers finde på hvis det er sådan man behandler sine kunder!

Dybt utilfreds!

Kanon service

Bestilte et par forskellige ting og skrev efterfølgende en mail omkring lagerstatus på de bestilte produkter. Jeg blev hurtigt ringet op og guidet af en yderst hjælpsom og flink person fra Fotoringen. Den ene vare jeg havde bestilt var ikke på lager, men da det hastede blev varen ændret til et lignende produkt.

Mit eneste kritikpunkt er lagerstatus, det ville være super med mulighed for at se om varen er på lager eller ej, da man som kunde oftest gerne vil modtage sine varer forholdsvis hurtigt. Den ekstra gode service opvejer dog dette punkt.

Super service, virkelig sjældent set!

Hej kære læsere af denne anmeldelse, jeg håber i kan bruge denne anmeldelse!
Jeg bestilte mandag d.24 september en pakke som var en gave til en, i en bemærkning skriver jeg. "Kan i ikke gøre noget specielt ved den da det er en gave" dagen efter modtager jeg et opkald fra dem, hvor de spørger skal vi pakke den ind hvor efter han sender en kollega ned efter at købe gaveindpakning så det bliver en box in a box pakke. Super lækkert jeg har sjældent oplevet sådan en service, og at folk virkelig giver sig så meget for deres arbejde samtidig!.
Jeg har under forløbet sendt en mail om et track and trace nummer, hvilket jeg modtog samme dag (på en lørdag). Og jeg har nu i dag modtaget pakken.
Virkelig god service, gør det ekstra for kunden, hurtig håndtering af ordre, højt humør via telefon.
Alt i alt er jeg glad og det bliver ham der modtager gaven også!
Jeg kan desværre ikke uploade et billede af den ellers noget så pæne gave :(

Men jeg ville giv dem 6 stjerner hvis det var muligt! ;)

Elendig kundeservice.

Vel nok den dårligste kundeservice jeg har oplevet længe. Svarer ikke på mail før efter flere rykkere. Varen blev returneret, men de tilbebetalte kun varens pris og ikke fragten som de skal i henhold til gældende forbrugerrettigheder. Trods telefonisk henvendelse om dette og lovning på at pengene ville blive overført er dette endnu ikke sket.
Desuden skulle de undersøge hvad det ville koste at skaffe en anden fototaske fra USA, men efter 14 dage har jeg stadig intet hørt.
Kan ikke anbefale nogen at handle hos dette firma.

God service og gode råd omkring lyslægning

Jeg var yderst positivt overrasket over deres viden omkring lyslægning, jeg var ikke selv kommet på at "trække" lys ud af et billede ved brug af en sort reflektor. Tak for god service!

Is Fotoringen your company?

Fotoringen Details

Fotoringen er leverandør af fotoudstyr, digitale kameraer, digitale billedrammer, kameratasker fra førende leverandører som bl.a. Olympus, Minox, Agfaphoto, M-ROCK, Yashica, Telefunken og KOOD. Med andre ord, vi har alt inden for fotoudstyr til fornuftige priser

Visit Fotoringen