Fotoshop reviews

Fotoshop reviews

8.1

God vejledning og flink betjening

Skulle bruge 2 modlysblænder, men var i tvivl om præcis hvilke. Kørte derfor til butikken i Måløv, hvor jeg fik dygtig vejledning. Den ene var dog ikke på lager, men har aftalt at jeg henter den på deres fjernlager i Ballerup på mandag - det virker som en biks,hvor de har forstand på hvad de handler med

Meget pålidelig og stabil

Har købt flere ting - objektiver til digital SLR-kamera, filtre + diverse tilbehør mv. Altid leveret som aftalt og der har intet været at bemærke. Kan varmt anbefales

Pålidelige

Glæder mig over at handle med Fotoshop.dk, er der spørgsmål er det let at fange en medarbejder på telefonen, de spørgsmål som jeg havde kunne den engagerede medarbejder let hjælpe mig med. Det er ikke sidste gang jeg har handlet hos Fotoshop.dk

Super vejledning og betjeningen

har lige anskaffet mig 2 nye objektiver til mit kamera og fotoshop har være super at handle med.
God, kompetent og hurtig kundeservice som svare på alle mine spørgsmål.
god og overskuelig hjemmeside med alle de relevante informationer.

Næste gang jeg skal købe fotogrej bliver det her!

Is Fotoshop your company?

Fotoshop Details

PhotoShop Denmark A/S er en internet virksomhed beskæftiget indenfor salg af foto, video og digitale produkter. Virksomhedens produktsortiment omfatter foruden kameraer og videokameraer også beslægtede produkter såvel analoge som digitale samt et sto

Visit Fotoshop