FotoSjov.dk © reviews

FotoSjov.dk © reviews

8.5

Et super flot minde.

Hejsa
jeg har fået lavet en fotobog, fra min datters konfirmation.
Den er blevet super god med mange gode billeder fra dagen.
Jeg valgte at scanne sange og taler ind, samt konfirmations ord og dagen program.
Det er kun fantasien der sætter grænser for hvilke minder du vil gemme i din fotobog.
Alt samlet på et sted, flot bundet ind. Intet forsvinder eller ligger og bliver krøllet i en skuffe.
KAN VARMT ANBEFALE FOTOSJOV.DK

Mange tak for din anmeldelse.
Det er en rigtig god idé du kommer med dér!
Man kan gøre en fotobog meget personlig
Mvh. Mette Ebert, kundeservicechef, Fotosjov.dk

Flot produkt, en perfekt måde at gemme sine billeder på :o)

Jeg synes virkelig, du skal prøve at udarbejde en fotobog hos FotoSjov.dk! Det fungerer perfekt, og det er en super måde at gemme dejlige minder på, og hvis du skal vise din ferie til familie og venner! Det er nemt at gå til og rigtig sjovt at sidde og arbejde med opsætningen af bogen!

Hej Annette.
Mange tak for din anmeldelse.
Ja, en fotobog er netop et produkt, der sikrer at man får set sine billeder med jævnemellemrum, og så er de jo perfekte til at gemme minder fra en særlig begivenhed.
Mvh. Mette Ebert, kundeservicechef, Fotosjov.dk

Super god service og kvalitet

Vi har netop modtaget en super flot fotobog fra FotoSjov.dk. Selv indpakningen var i meget fin kvalitet.

Helt igennem superb service og hurtig ekspedition. Vil klart anbefale FotoSjov til alle jeg kender.

Hej
Mange tak for din anmeldelse og dine videre anbefalinger.
God påske

Fantastisk service

Super brugervenligt. Flotte produkter. Fantastisk (og hurtig) service.
Jeg vil med glæde bruge fotosjov.dk igen. :)

Hej Karina.
Mange tak for din anmeldelse.
Vi glæder os til at modtage din kommende ordre.
Mvh. Mette Ebert, kundeservicechef, Fotosjov.dk

Meget fin kvalitet og hurtigt levering

Har fået lavet tre fotobøger det sidste år, og har været fuld tilfreds alle gang både med udseende og levering.
Er meget nemt at lave via nettet.
God kvalitet af billeder

Hej Mette
Mange tak for din anmeldelse.
Vi håber du fortsat vil bruge vores system, det er nemlig dejlig brugervenligt.
Mvh. Mette Ebert, kundeservicechef, Fotosjov.dk

Skuffet blev ændret til fuldt ud tilfreds

Havde bestilt kombinerede velkommen og menukort til vores søns konfirmation. Havde læst at de satte logo på, men de viser ikke hvor. Nu har vi så modtaget kortene og lige oven i "natmaden" på menuen står der så et fotosjov logo og en stregkode, havde de vist det i redigeringen, hvor dette placeres, kunne vi sagtens have undgået dette, så de alligevel kunne få deres logo med, uden at ødelægge kortet. Fik mail fra fotosjov som forklarede at det kunne man ikke se på deres hjemmeside hvor logoet placeres og at de naturligvis var kede af at kortene var ødelagt, så tilbød at vi kunne designe igen og så kunne vi få de nye tilsendt uden beregning. Det er super kundeservice. De nye kort kom 2 dage efter de var bestilt. De varmeste anbefalinger er hermed givet videre.

Mange tak for din anmeldelse.
Ja, desværre er vi gået lidt fejl dér, men godt at høre at fejlen blev rettet hurtigt. Håber I får en dejlig konfirmation
Mvh. Mette Ebert, kundeservicechef, Fotosjov.dk

Prøv bare Fotosjov.dk ....- det er noget der virker!

Jeg er meget tilfreds med min nye fotobog!

Hej Poul
Mange tak for din anmeldelse.
Det er vi glade for at høre!
Mvh. Mette Ebert, kundeservicechef, Fotosjov.dk

Når enden er god er alting godt?!

Der var nogle udfordringer med faktureringen og en del irritation men med en handlekraftig medarbejder, Mette, gik det heldigvis i orden. Jeg har købt mange fotobøger derinde og kvaliteten har altid været fin, dog er systemet du laver bogen i lidt ustabilt.

Hej Mai
Mange tak for din anmeldelse.
Godt vi fik sagen løst mht. betaling og værdibevis.
Vi ser frem til din kommende ordre.
Mvh Mette Ebert, kundeservicechef, Fotosjov.dk

Har handlet der mange gange. Altid lækre produkter. Meget tilfreds.

Jeg har handlet hos FOTOSJOV.dk flere gange og har altid modtaget lækre og smukke produkter - primært fotobøger. Jeg har aldrig haft problemer og kommer igen og igen.

Hej Lizanne.
Mange tak for din anmeldelse.
Det er dejligt med tilbagvendende og loyale kunder, tak for det.
Mvh Mette Ebert, Kundeservicechef, Fotosjov.dk

Meget tilfreds

Jeg fik en venlig og imødekommende betjening og en superflot fotobog :-)

Hej Anne.
mange tak for din anmeldelse, det er vi glade for.
Dejligt med tilfredse kunder.
God weekend.
Mvh Mette Ebert, Kundeservicechef, Fotosjov.dk

PERFEKT!

Jeg benyttede mig af en deal til fotosjov.dk og og valgte 60x80 cm billede på lærred og jeg valgte ydeligere en svæveramme med også og det er bare PERFEKT for mig :-D Er super tilfreds med håndteringen af det hele og kvaliteten. Kan varmt anbefale dem :-)

Hej Jacob.
Mange tak for din anmeldelse.
Dejligt at høre at du er tilfreds med den leverede vare og håndteringen af din ordre. God weekend.
Mvh Mette Ebert, kundeservicechef, Lasertryk.dk A/S

God kvalitet - lav pris -hurtig levering

Bestilte d. 27 feb. 4 fotohæfter og fik leveret d. 5 marts i en meget flot
udførelse og god kvalitet og samtidig til en rigtig god pris . Dem vil jeg bruge igen, kan anbefales. Var lige ved at glemme omtale af der afsendelses mail - god humor !

Hej PL.
Mange tak for din anmeldelse.
vi ser frem til at modtage dine kommende ordrer.
Med venlig hilsen Mette Ebert, kundeservicechef, fotosjov.dk

Gamle billeder til nye billeder

Jeg syntes i har formået at få det bedste man kan forvente ud af gamle billeder. Jeg har taget billeder af billeder med min mobil, de blev super gode, der var stor glæde da værtinden fik to bøger med alle hendes gamle billeder

Hej Hanne
Mange tak for din anmeldelse.
Ja, sådan kan gamle billeder og minder få nyt liv, dejligt :)
Med venlig hilsen Mette Ebert, kundeservicechef, fotosjov.dk

Det var så nemt at lave fotobogen, og brudeparret var helt gradefærdige.

Hej Buster.
Tak for din anmeldelse, det glæder mig at gaven vakte glæde hos modtageren.

Sublim service og kvalitet

Jeg har denne morgen modtaget min allerførste plakatproduktion fra fotosjov.dk og jeg er mere end tilfreds.
Kvaliteten er helt i top - farvemætningen er på plads - det er rigtig plakatmateriale og ikke noget tyndt wannabe - det lever generelt helt hundrede procent op til de forventninger jeg havde mig til plakaten.
Når det så er sagt, så er jeg også yderst imponeret over den enormt hurtige service og de billige priser som fotosjov tilbyder på plakater - absolut de billigste jeg kunne finde på markedet efter en rum tids 'eftersøgning'.
Desuden gør det mig glad når en virksomhed som denne ikke tager sig selv for højtidelig og giver plads til humor og skævheder i deres ordrebekræftelser (afsendelsesbekræftelse) - jeg har aldrig grint af sådan én før nu!

Alt i alt perfekt service på alle led og kanter :D

Hej Lisa
Mange tak for din anmeldelse.
Det glæder mig rigtig meget, at du er tilfreds og vi ser frem til at modtage dine kommende ordrer.
Med venlig hilsen Mette Ebert, kundeservicechef, fotosjov.dk

Blev spist af med et "såden er systemet bygget op, og det kan vi ikke gøre noget ved"

Før jul bestilte jeg 2 stk. bryllupsbøger. Da jeg modtog den første var billedet på forsiden ikke centreret, og jeg tænkte med det samme, at det måtte være en fejl. Jeg undersøgte selv om jeg havde sat billedet skævt op da jeg designede bogen, men billedet på forsiden kunne ikke flyttes i nogle retninger og placeringen var derfor forudbestemt. Jeg ringede til Fotosjov, og de checkede min opsætning i designet i deres software, og fortalte at de godt kunne se at det var skævt centreret og at det ikke var muligt at flytte det. Jeg fik så at vide, at det var der ikke noget at gøre ved, for sådan var design-softwaren lavet, og det kunne de ikke ændre i. Meget utilfredsstillende.
Jeg vil råde fremtidige kunder til at benytte et andet sted, hvis de selv vil designe fotobøger online.

Kære Henrik.
Mange tak for din anmeldelse.
Det lyder bestemt ikke tilfredsstillende og heller ikke helt korrekt.
Vil du gøre mig den tjeneste lige at sende mig en mail på mette@lasertryk.dk
så vil jeg personlige tage mig af sagen med det samme.
Jeg håber at høre fra dig

Min favorit

Når først konceptet er forstået, så er det enkelt at lave fotobogen.
Jeg er specielt glad for design-skabelonen, hvor jeg kan få billederne sat op, som jeg vil, og det endelige resultat af bogen lever fuldt ud op til min forventning og kvaliteten af de billeder, som jeg har brugt.
Derudover går leveringen hurtigt og nemt.

Kære trine
Mange tak for din anmeldelse.
Det glæder mig meget at du er tilfreds med den leverede bog, kvalitet og service.

Bestiller der aldrig igen

Havde bestilt en kalender men får ingen ordrebekræftigelse. Kontakter fotosjov (mange gange, der er kun en ved telefonen og ingen køtilbud), de siger det er min egen skyld at jeg har slettet produktet. Utrolig flabet 'service'.
Jeg har ikke slettet kalenderen men indtastet kontooplysninger og bestilt den. Nå men de har ingen backup så jeg står midt dec uden julegaver. Skynder mig at lave kalender et andet sted. En halvdårlig kalender da jeg mildest talt er i tidspres.
Start januar modtager jeg så ordrebekræftigelse fra fotosjov. Kontakter dem og siger det vel er en joke??! Nej og man kan ikke aflyse en ordre (den ordre de siger ikke findes) så nu har jeg dobbeltop på kalendere. Efter MANGE henvendelser indvilger fotosjov dog i vi ikke skal betale for de ekstra kalendere.
Men stedet kan overhovedet ikke anbefales. 0 stjerner herfra.

Kære Lina.
Mange tak for din anmeldelse.
Det lyder som en rigtig uheldig sag, som jeg selvfølgelig meget gerne vil se nærmere på. Jeg kan se, at du ikke har oplyst ordrenummer, men hvis jeg kunne få dig til at sende mig en mail på mette@lasertryk.dk så skal jeg personligt tage mig af sagen. Håber meget at høre fra dig.
Med venlig hilsen Mette Ebert, kundeservicechef, Fotosjov.dk

Super god kvalitet for pengene

Jeg har faktisk aldrig skrevet en anmeldelse før, da jeg normalt ikke prioriterer tiden til det. Men i dette tilfælde har jeg faktisk svært ved at lade være. Fotosjov har i den grad overgået mine forventninger - de har et super program med stor fleksibilitet til at opstille sine fotos, de har leveret en super service og originalitet i deres kommunikation, de leverede fotobogen til mig før forventet tid og bogen lever fuldt ud op til mine forventninger. Derudover har de en god returneringspolitik, og jeg har yderligere fået min fotobog på pdf (hvilket jeg ikke havde forventet), så jeg har en "sikkerhedskopi" eller kan dele bogen med mine venner over nettet. Har allerede anbefalet Fotosjov til nogle veninder, da jeg synes at man hos Fotosjov får meget kvalitet for pengene. Kort sagt - en super købsoplevelse jeg gerne under andre.

Hej Anja.
Mange tak for din anmeldelse.
Vi er super glade for at du vil tage dig tiden til at lave denne anmeldelse og vi takker for de fine ord:)
Med venlig hilsen Mette Ebert, kundeservicechef, Fotosjov.dk

Nemt arbejde, hurtig levering, flot kvalitet

Super sjov og nemt at arbejde med foto i programmet.
Meget flot resultat, super tilfreds.
Hurtig og sikker levering.
Nem kontakt..

Hej Erik.
Mange tak for din anmeldelse.
Dejligt med så tilfredse kunder:)

Fotosjov Support

Om virksomheden

Højkvalitets fotobøger
Den bedste måde at bevare de gode minder

Ingen download af software
Kåret til billigste fotobog
Bedste kvalitet. Punktum
Lav en fotobog på 5 min.
Skandinaviens største digitaltrykkeri

Handling og konsekvens
Har du modtaget en fotobog, kan du returnere den til os uden yderligere forklaring. Inden for otte dage vil du få fotobogens fulde pris ekskl. fragt, indsat på din konto. Vi vil dog meget gerne lære af vores fejl, så vi håber, at du vil notere et par linjer om hvad du er utilfreds med.
Handling og konsekvens
Oplever du, at vi ikke får afsendt til tiden, vil du blive tilbudt ordren uden beregning. Og ordren må du naturligvis beholde.
Handling og konsekvens
Støder du - mod forventning - på en lavere pris hos en konkurrent, matcher vi straks prisen.

Mette Ebert
Ansvarlig for kundeservice
mette@fotosjov.dk

Læs mere om vores garantier

Visit FotoSjov.dk ©

Write to: Anders@fotosjov.dk