FotoSjov.dk © reviewed by

Manglende levering

Jeg bestilte d. 27/11 en fotobog, der i følge ordrebekræftelsen skulle afsendes d. 7/12. Den 12/12 har jeg endnu ikke modtaget hverken mail om forsendelse eller varen, og jeg kontakter derfor fotosjov.dk. Jeg får svar om, at fotobogen har været del af et produktionsproblem, men vil blive sendt ud hurtigst muligt. Til trods for at jeg påpeger, at jeg bestilte varen allerede i november for at være sikker på at modtage varen i god tid før jul, eftersom den skal bruges som en julegave, får jeg blot at vide, at den med al sandsynlighed vil blive afsendt før d. 21/12. Dette hjælper mig ikke meget, da jeg rejser på juleferie d. 21/12. En leveringstid på hvad der muligvis bliver en hel måned er for mig uacceptabelt, og jeg er derfor vældigt skuffet over fotosjovs service.
Ligeledes kom den høje fragtpris (75 kr. for en enkelt fotobog) som noget af en overraskelse.
Dertil vil jeg nævne, at brugerfladen til fotobøger er enormt besværligt at benytte. Jeg har flere gange lavet fotobøger via andre forhandlere og har aldrig brugt mere end 3 timer på at opnå et ønsket resultat; hos fotosjov.dk tog det mig tre gange så længe, da jeg samlet har brugt 9 timer på at få stykket en bog sammen med et design, der var nogenlunde, som jeg ville have det.
Bjørn Roa Bæhr-Larsen found this review useful
    FotoSjov.dk ©
    TrustScore 8.5 / 10

Reply from FotoSjov.dk ©

Hej Natascha,
    Tak for din anmeldelse. Den er jo helt gal. Om softwaren er til at finde ud af, vil jeg lade være op til den enkelte at vurdere. Heldigvis har langt de fleste ingen problemer. Men det ændrer ikke på, at din fotobog selvfølgelig skal afsendes til tiden. Du er velkommen til at sende mig en mail på anders@lasertryk.dk, hvis jeg skal
    sætte en eftersøgning i gang. Glædelig jul! Kh. Anders Grønborg, direktør, LaserTryk.dk.