FotoSjov.dk © reviewed by

Amagerbro, DK

For mange tekniske problemer og mangel på kvalificeret support

Jeg har lidt blandede følelser for Fotosjov.dk, men det overvejende indtryk er negativt. Jeg har haft købt et par fotobøger via Downtown og dermed fået en fornuftig pris, som jeg ikke kan klage over. Den første bog på 26 sider er leveret og resultatet er udemærket og der var ingen problemer med levering. Det tog dog meget lang tid at lave bogen, da det ikke er jordens mest fleksible og hurtige program. Jeg har dog ikke prøvet andre programmer, så kan ikke sammenligne.

Nu er jeg i gang med anden fotobog, denne gang på 100 sider, og jeg har store problemer med programmet idet billedeupload-fukntionen ikke virker. Jeg har haft ringet til fotosjov og fået at vide jeg skal bruge google Chrome i stedet for Internet explorer. Jeg synes det er lidt en falliterklæring at Internet Explorer ikke virker, men det virker umiddelbart med Chrome.

Nu har jeg holdt en pause på nogle uger og er igang igen. Jeg glemmer at skifte til Chrome og arbejder løs med bogen og de billeder jeg tidligere har uploadet, og gemmer undervejs. Da jeg så vil gemme igen senere, får jeg en fejl og kan ikke gemme mit arbejde. Jeg ringer til fotosjov og får at vide der ikke er noget at gøre, jeg er nødt til at lukke programmet uden at gemme. Det er simpelthen ikke i orden, at man mister det arbejde man har siddet og lavet. Jeg får ingen instruktion om at bruge en anden browser og intet forsøg på at løse problemet. Så hvordan får jeg lavet fotobogen færdig?
Nu har jeg bøvlet lidt mere med det og kan se problemet skyldes, at de billeder jeg har anvendt ikke bliver markeret som brugt. Når jeg så sletter dem, kan programmet ikke finde dem. Jeg har lavet de samme 8 sider 3 gange nu og må så leve med at de billeder jeg har brugt ligger og forvirrer billedet.

Det er uproffesionelt at I ikke har nogen ordentlig troubleshooting og at jeres telefonpasser intet ved om teknik. Det er simpelthen for bøvlet det her.
    FotoSjov.dk ©
    TrustScore 8.5 / 10

Reply from FotoSjov.dk ©

Hej Stina,
    Tak for din anmeldelse. Jeg tror desværre, at du er blevet forkert orienteret, for hjemmesiden virker fint med Internet Explorer. Vi anbefaler dog at bruge Chrome.
    Har du problemer med at slette de tidligere billeder, er det næsten med garanti et cashe-problem, der kræver genstart. Hvis du fanger mig på anders@fotosjov.dk, så graver vi gerne videre i sagen. Tak for din tålmodighed.
    Mvh. Anders Grønborg, direktør, FotoSjov.dk.