FotoSjov.dk © reviews

FotoSjov.dk © reviews

8.5

Flotte fotobøger i god kvalitet. God service

Har nu fået lavet 5 fotobøger over rejser. Det er blevet flotte bøger, og jeg bliver bedre og bedre til at udnytte mulighederne. En gang havde jeg problemer med at ikke alle billeder blev gemt, men teksten og rammerne var heldigvis tilbage, så jeg fik hurtigt billederne sat ind igen. Prisen er god og laver man flere bøger på en gang er portoen den samme.

Hej Margreth.
Mange tak for din anmeldelse.
Dejligt at det hele nu virker efter hensigten.

Det virker!

Det er første gang jeg har lavet en fotobog og det var rigtig nemt at lave den på Fotosjov.dk, kan helt sikkert anbefales :-)

Kære Linda.
Mange tak for din anmeldelse.
Det glæder mig at du er tilfreds, vi ser frem til at modtage dine kommende ordrer.
Med venlig hilsen Mette Ebert, kundeservicechef, Fotosjov.dk

Nemt program men den fejler alt for meget

Har nu forsøgt at oprette en fotobog flere gange. Har brugt meget lang tid på at lave billeder og tekster. Det fungerer fint, men har nu oplevet 2 gange man ikke kan gemme. Så nu er der brugt en hel anden hjemmeside som kan håndterer at gemme ens projekt. Desværre - det er alt for ringe man spilder flere timer på ikke at kunne gemme!

Hej Camilla
Mange tak for din anmeldelse.
Det er jeg da ked af at høre! Jeg håber du har haft kontakt til os, vi sidder jo klar ved telefonen til at yde support i tilfælde som disse.
Det sker sjældent at der er problemer med softwaren, men det lyder da som om du har været ret uheldig. jeg håber trods alt, at du vil prøve os en anden gang!

Fantastisk service.

Jeg har aldrig tidligere ved net handel oplevet en så imødekommende og hjælpsom service som den jeg mødte hos Fotosjov. For det første var der angivet et telefonnummer på siden. Jeg blev positivt overrasket for da jeg ringede blev telefonen taget med det samme og af et rigtigt menneske og ikke en automat. Hjælpen jeg fik var helt i top og jeg følte mig efterfølgende helt tryg ved min bestilling. De får hermed min varmeste anbefaling. Jette.

God kvalitet og hurtig levering

Selv om man ikke er en it-nørd, er det fantastisk simpelt at oprette en fotobog. Resultatet er af god kvalitet og bestemt anbefalelsesværdig. Foruden det færdige resultat får du også tilsendt et link til en online udgave af fotobogen, så du kan dele den med familie og venner.

Et rigtig godt produkt! - til en temmelig fornuftig pris endda :-)

Jeg vil helt sikkert anbefale fotosjov.dk til andre, fordi det er nemt, billigt, godt og hurtigt! Nu har jeg tidligere brugt andre leverandører af fotobøger, og kan se, at deres fotobøger indeholder flere muligheder for selv at designe siderne med antal billeder, placering etc. Det kan være rigtig godt. Ulempen er dog, at det tager lang tid at lave en fotobog så. Her synes jeg, at fotosjov.dk er let at anvende, de muligheder der er, er tilstrækkelige til mig. Resultatet der kommer ud af det, virker som et solidt produkt, som kan tåle en del fremvisninger - også til børn! Bogen sendes i en flot kasse, som jeg personligt nu ikke har noget at bruge til, men hvis jeg ønskede at lave bogen som en gave, ville det se rigtig godt ud. Udover fotobøger, har jeg også fået lavet et par billeder på lærreder. De skulle bruges til en julegave, og kom endda et par dage før annonceret, hvilket gjorde mig glad. Med i leverancen var også 2 svæverammer - som jeg ikke havde bestilt og ikke betalt for, men som var en flot ekstra ydelse fra fotosjov.dk. Jeg forestiller mig, at det skyldes I har haft nogen i overskud eller lign., men uanset årsagen, så var det meget positivt for mig at opleve at få noget ekstra udover hvad jeg havde bestilt og derfor haft forventning om. TAK for det.

Super!

God og hurtig betjening. Rigtig fin kvalitet på produktet og især til prisen.
Kommunikationen under hele forløbet var rigtig fin og med god humor.
Vil klart handle der igen.

Hej Allan.
Mange tak for din anmeldelse.
Vores afsendelsesmail, som du nok refererer til, blev faktisk indstillet til en sprogpris sidste år :)
Med venlig hilsen Mette Ebert, kundeservicechef, Fotosjov.dk

Meget flot og proffesionelt produkt

FotoSjov.dk fremstiller flotte og professionelle produkter (i mit tilfælde en fotobog). Det er nemt at finde rundt på hjemmesiden og nemt at designe det produkt man ønsker. Desuden er der hurtig leveringstid og FotoSjov.dk er gode til at formidle hvor langt produktet er kommet i processen på en sjov og dejlig uformel måde. Jeg kan helt klart anbefale FotoSjov.dk til andre :D

Hej Kamilla.
Mange tak for din anmeldelse og tak for de flotte ord:)
Med venlig hilsen Mette Ebert, kundeservicechef, Fotosjov.dk

Flot flot bog og service i verdensklasse

Flot flot bog, nem at lave, god pris, super hurtig levering, bliver holdt orienteret hele vejen. Service i verdensklasse:) vil hel sikkert bestille nogle nye fotobøger indenfor nærmeste fremtid. Har meget svært ved at se hvad de kan gøre bedre, alt er jo perfekt i forvejen:) stor ros til FotoSjov.dk

Hej Pia.
Mange tak for din anmeldelse.
Sikke da rosende ord, mange tak for det :)
Med venlig hilsen Mette Ebert, kundeservicechef, Fotosjov.dk

Sjov og nem at lave - flot at vise frem

Jeg har nu opsat og modtaget i alt 4 fotobøger fra fotosjov.dk, - og jeg er i fuld gang med den 5. Det er hurtigt og nemt at uploade billederne, og det er rigtig sjovt at indsætte dem i bøgerne, så det ser flot ud og så tilføje mine egne tekster bagefter. Fotosjov har nogle små hjælpevideoer, som giver svar på en masse spørgsmål. Se dem inden du går i gang med din første fotobog, så bliver det meget nemmere og sjovere. Fotosjov.dk's program er nemt at bruge, der er mange muligheder for at manipulere med billederne, og de færdige bøger er rigtig flotte. Det er meget nemmere at få vennerne til at se vores feriebilleder, når de kan bladre i en fotobog ;-)

Hej Hanne
Mange tak for din anmeldelse.
Der er rigtig mange af vores kunder, der har gavn af instruktions-videoerne
Det glæder mig, at du er tilfreds med produktet.

superb

En virkelig flot service, rigtig hurtig levering og fint produkt. Har nu bestilt 4 gange og dropper ikke her

Hej Matilda.
Skønt med nye trofaste kunder :)
Med venlig hilsen Mette Ebert, kundeservicechef, Fotosjov.dk

Sjovt og nemt at lave, fantastisk resultat og uovertruffen kundeservice!!!!

Jeg har nu lavet i alt 5 fotobøger og et stort billede på lærred. Mine drenge er begge blevet utrolig glade for deres fotobøger, som jeg har lavet som barnetsbog med billeder fra deres fødsel og til nu. Jeg har knyttet små kommentarer til billederne og skrevet fakta som, første tabte tand, første skridt osv. De elsker at kigge i deres helt personlige billede bog :0)
Begge sæt bedsteforældre har også fået en bog med billeder af drengene og dem. Det blev til en meget elsket julegave!
Det er både nemt, sjov og meget følelsesladet for mig at lave fotobøgerne.
Jeg har altid oplevet en MEGET professionel og venlig behandling fra kundeservice, som er nem at komme i kontakt med og som løste mine problemer på ingen tid!!! Kan kun give mine varmeste anbefalinger!
Fotobøger er et minde for livet!!

Hej Mia.
Mange tak for din mail.
Ja, billeder og gode minder får en helt anden og større mening, når det præsenteres flot og er tilgængelig for de involverede - det er jo dejligt.

Det her fungerer

Super fin software som fungerer sikkert og stabilt. Perfekt trykkekvalitet, perfekt indbinding, perfekt skåret. What you see is what you get. Levering og forsendelse 2 dage før lovet leveringsdag. Man skal lige lære at bruge softwarens beskæring af billeder før det går ud over stepperne.

Hej Lars.
Mange tak for din anmeldelse.
Dejligt at du er tilfreds med både kvalitet og produktionstid.

Nemt, flot og til tiden

At finde og udvælge billeder er det, der tager længst tid, når man laver en fotobog på www.fotosjov.dk. Det kræver hverken teknisk snilde eller grafisk uddannelse at bruge softwaren. Ordren kan følges i hele processen, og bøgerne bliver leveret i forsvarlig indpakning til tiden.

Hej Elena.
Mange tak for din anmeldelse.
vi er også rigtig glade for det nye software, og det er netop lige ti lat gå til for alle.
Med venlig hilsen Mette Ebert, kundeservicechef, Fotosjov.dk

Nemt, hurtigt og god kundeservice

Har handlet ved fotosjov flere gange. God service, hurtig levering og kvaliteten er fin. Specielt deres fotobøger er flotte. Kalendere er lidt tynde i kvaliteten syntes jeg.
Men alt i alt super varer til fornuftig pris :-)

Hej Ja.
Mange tak for din anmeldelse.
Man kunne da godt overveje at øge papirkvaliteten på kalenderne, men ofte vil det også betyde en prisstigning. Og vi ved at mange af vores kunder er utroligt tilfredse med den lave pris.

Nemt og hurtigt.

På Fotosjov er det nemt at komme igang, nemt at få hjælp og hurtigt at få sine bestilling igennem. Derudover har de humor, det er en meget sjov mail man modtager når ens ordre er sendt afsted. Har ikke prøvet at genbestille min ordre, men det lyder til at det også er ligetil, og så får jeg ovenikøbet rabat til disse, ligesom jeg gjorde til den oprindelige ordre - flot.

Hej Tanja.
Mange tak for din anmeldelse.
Dejligt at du er tilfreds med det hele, vi ser frem til at modtage dine kommende ordrer.
Med venlig hilsen Mette Ebert, kundeservicechef, Fotosjov.dk

Super kvalitet og suveræn levering som altid - men udfordrende software

For jeg ved snart ikke hvilket år i træk har jeg brugt fotosjov (tidligere mittrykkeri) til årets fotokalender, og igen har de ikke skuffet mig. Kvaliteten er upåklagelig, kundeservicen i orden - og det vigtigste: de var igen i år skarpe på levering, hvor kalender sendt til dem den 18., ankom den 20. december!
Det eneste der holder mig fra fulde fem stjerner, er den nye software, som giver mange flere muligheder end før, men endnu ikke er vildt brugervenlig. Først og fremmest mangler der en pixibog af en manual til, hvad man kan og ikke kan, og hvordan man kan bruge de nye muligheder. Ud over det savnede jeg i den grad en WYSIWYG-mulighed undervejs lige som et grid-net ville gøre det lettere at give siderne et ensartet præg.
Men igen: tak for, at I reddede julen, fotosjov :-)

Hej Jesper.
Mange tak for din anmeldelse.
Det glæder mig meget at du har oplevet vores forkortede leveringstider op til jul.
Vi ved jo at alle vores kunder sidder og venter på julegaverne.
Jeg vil lade din idé om at have en manual på softwaren liggende gå videre til rette afdeling - det kan sagtens være, at det vil gavne, for der er jo netop masser af muligheder.

IGEN IGEN IGEN.......

Bestilte 2 stk fotokalendere som skulle bruges til julegaver. Disse kom, som lovet, men kunne hurtigt se, at januar måned manglede, til gengæld var der 2 februar måneder!!!!!!. Da vi var i go tid, kontaktede vi Fotosjov, som tilbød os 2 nye, men man skulle altså starte forfra på deres hjemmeside. Igang igen, men kunne se, at problemet ville gentage sig og kontaktede derfor Fotosjov, som lovede at gøre teknikere obs på problemet. Derfor var det med undren, at pakken nu er hentet med 2 nye kalendere, med PRÆCIS SAMME FEJL!!!!!!!!
Ærgelse herfra, måske mere sigende med " SJOV " end Fotosjov!!!!!

Kære Henriette.
Mange tak for din anmeldelse.
Jeg er rigtig ked af at høre, at I har haft denne oplevelse.
Jeg er sikker på at problemet er løst nu, og eg vil meget gerne tilbyde dig en kompensation i form af et par gratis kalendere, så du kan få en god oplevelse hos os, uden at det skal koste dig noget.
Kan jeg bede dig om at kontakte mig på mette@fotosjov.dk?
Med venlig hilsen Mette Ebert, kundeservicechef, Fotosjov.dk

Super service og super produkt

Jeg har købt en fotobog - via en deal, husker ikke hvilken. Det var super let at oprette bogen, og der er en masse fine skabeloner man kan bruge. Det er let at tilføje blomster, smileys m.m. alt i alt en rigtig god oplevelse.

Da jeg havde problemer ved betalingen i deres shop, skrev jeg til kundeservice, og her fik jeg en rigtig fin hjælp.

Mit produkt er leveret i en fin kasse, og selve bogen er super flot udført, billederne er klare, og kvaliteten af bogen er i top. Jeg er en meget tilfreds kunde.

Kan kun anbefale Fotosjov.dk

Kære Lise
Mange tak for din anmeldelse og din anbefaling af os.
Dejligt når tingene lever op til forventningerne.
Godt nytår:)
Med venlig hilsen Mette Ebert, kundeservicechef, Fotosjov.dk

Fik IKKE som lovet mine fotobøger inden jul!

Det var en stor skuffelse at handle med fotosjov. Først blev min ordre "væk" pga en IT fejl hos firmaet - som jeg fik forklaret. Derefter blev jeg forsikret om at min nye ordre nok skulle nå frem inden jul. Men det gjorde den desværre IKKE, den var af en eller anden grund forsvundet igen igen. Man beklagede selvfølgelig meget og vil sende den efter jul, men en julegave efter jul, er jo ikke det samme!

Kære Berit.
Mange tak for din anmeldelse.
Jeg er rigtig ked af at høre, at du ikke fik din fotobog nden jul.
Der er ganske få ordrer, der ikke er kommet afsted, men faktisk er 99,2 % af vores ordrer afsendt til tiden.
Det kan du selvfølgelig ikke rigtig bruge til noget, når du nu var uheldig.
Kan jeg lokke dig til at sende mig en mail på mette@fotosjov.dk? Så vil jeg meget gerne tilbyde dig en gratis bog, så du kan få en god oplevelse med os uden at det skal koste dig noget. Håber at høre fra dig

Fotosjov Support

Om virksomheden

Højkvalitets fotobøger
Den bedste måde at bevare de gode minder

Ingen download af software
Kåret til billigste fotobog
Bedste kvalitet. Punktum
Lav en fotobog på 5 min.
Skandinaviens største digitaltrykkeri

Handling og konsekvens
Har du modtaget en fotobog, kan du returnere den til os uden yderligere forklaring. Inden for otte dage vil du få fotobogens fulde pris ekskl. fragt, indsat på din konto. Vi vil dog meget gerne lære af vores fejl, så vi håber, at du vil notere et par linjer om hvad du er utilfreds med.
Handling og konsekvens
Oplever du, at vi ikke får afsendt til tiden, vil du blive tilbudt ordren uden beregning. Og ordren må du naturligvis beholde.
Handling og konsekvens
Støder du - mod forventning - på en lavere pris hos en konkurrent, matcher vi straks prisen.

Mette Ebert
Ansvarlig for kundeservice
mette@fotosjov.dk

Læs mere om vores garantier

Visit FotoSjov.dk ©

Write to: Anders@fotosjov.dk