FOZZ reviews

FOZZ reviews

9.2

Det vi har bestilt, havde de ikke på lager, på trods af en lagerbeholdning online..

Vi har bestilt et par bukser i en bestemt størrelse og vi havde tjekket op på deres hjemmeside, der var lagerbeholdning, men på trods af det får vi en mail med beskeden: den valgte størrelse er ikke på lager:
MEGET UPROFFESIONELT......

superhurtig levering

jeg købte den fredag aften og mandag middag var den der

hurtig og effektiv levering fra FOZZ

Bestilt ene dag og leveret halvandet døgn senere, perfekt.

Skide go' betjening

Jeg bestilte mine vare og fik dem dagen efter. Der var ingen problemer med handlen, super e-butik.

Manglende ordrebekræftelse og defekt vare

Jeg modtog ingen ordrebekræftelse, så jeg måtte ringe derind hvilket forsinkede min pakke med ca. en dag. Da jeg så endelig modtog min vare var den syet forkert sammen og jeg kunne ikke bruge den. Jeg venter stadig på svar fra FOZZ om returnering.
Fozz ApS

Reply from Fozz ApS

Hej Sebastian

Som svar på tiltale er vi selvfølgelig rigtigt kede af, at du ikke har været tilfreds med at handle hos os.

Vores system er sat op så ordrebekræftelser automatisk bliver sendt ud. Vi har endnu ikke oplevet at de ikke er nået frem, så du er den første vi hører dette fra. Ofte gemmer mailen sig i et spamfiltret og kan være svær at finde, specielt i Hotmail.

Grunden til at din ordre blev en dag forsinket, var dog ikke den manglende ordrebekræftelse, men dit ønske om prismatch. Dette prismatch kunne ikke efterleves da den vare du linkede til ikke var samme farve som den ønskede. Vi ville derfor ikke sende dig varen før du havde bekræftet købet til prisen på vores side, men jeg kunne ikke fange dig pr. tlf. i første omgang.

At den taske du så modtog fra Carhartt var defekt er en anden sag og dette beklager vi selvfølgelig meget, men tasken blev sendt ud i original embalage og fejlen var derfor svær for os at opdage.

Jeg sender dig selvfølgelig en ny taske i dag og vedlægger samtidig en returlabel i pakken, så du kan sende den anden taske tilbage til os.

Håber du kan leve med denne løsning og har du spørgsmål er du selvfølgelig velkommen til at tage kontakt.

Mvh. FOZZ

gamske tilfredsstillende

Det spillede bare. Bestilt og leveret som aftalt. Jeg fik dog f'ørst et track'n'trace-nummer, efter varen havde været forsøgt afleveret, så jeg blev nødt til at vente til dagen efter med at hente den på posthuset. Men værre var det nu heller ikke, og jeg og den jakke, jeg købte, har det begge godt. Jeg kunne godt finde på at handle der igen

Anbefales

Jeg fik supergod service og hurtig levering.

Perfekt og lynhurtig levering

Alt i orden. Levering (fragtfrit) 1. hverdag efter bestillingen på trods af, det blev bestilt i mellem jul og Nytår.

Godt nytår

God service, venlige mennesker

Skarpt udvalg, konkurrencedygtige priser og super speedy forsendelse

Til FOZZ,
jeg har lige hentet min pakke :--))
Er dybt imponeret over hvor hurtigt og professionelt denne handel har været håndteret.
Jeg bestilte den 18. december sent om aftenen - midt i juletravlheden - og henter så pakken i dag den 20. Fantastisk.
Kæmpe tak for en super håndtering af min bestilling.
Julegaven er klaret.
(Spontan mail til FOZZ efter at have hentet pakken)

Hurtig levering og god service

Jeg lagde en bestilling fredag og en ny om mandagen og blev mandag middag ringet op for at høre om de måtte pakke det i samme pakke. I telefonen blev jeg lovet pakken leveret dagen efter, hvilket den blev :)
Og varerne var faktisk flottere i virkeligheden end på hjemmesiden.
Kæmpe ros herfra.

Hurtig levering og ikke noget pjat!,

Fin hurtig og nem søgning. Hurtig levering.

God service og super hurtig levering

Jeg er tilfreds..!

hurtig levering og perfekt vare

det er nemt at handle hos Fozz og man har mulighed for at returnere varen i 30 dage hvis det ikke svarer til forventningerne, det er da god service. Min vare kom hurtig og var som forventet.

effektivt

Hurtig ekspedition og levering

Du kan rolig handle hos fozz

Hurtigt og nemt.....

Det var virkeligt nemt at bestille ved Fozz og jeg fik min pakke få dage efter med GLS. Elsker når det bare fungere.

Perfek - hurtig levering

Varer som forventet, hurtig levering. Kunne ikke være bedre.

Fozz ApS Details

FOZZ er Danmarks ældste streetwear shop, vi har eksisteret siden 1994...

Visit FOZZ

We live here: Studsgade 10