Fragt reviews

Fragt reviews

Very low
2.2

Dårlig oplevelse

Flere leverede kasser var ødelagte (gennem pap, maling og ind til træet)
Leverancen var forkert – men fragtmand nægtede at tage den retur. Derfor skulle vi slæbe det hele op, og ned igen når han skulle hente den forkerte vare.
Han ville ikke bære op på 5 sal så vi skulle slæbe op og ned hver gang. Det var umuligt at koordinere så det var samme fragtmand der hentede og leverede den nye vare tilsyneladende så vi har slæbt op og ned fra 5.sal 3 gange.

Ødelagt levering og dårlig koordinering

De skulle levere en seng til os, som vi havde bestilt på nettet. Da de leverede kasserne blev de hurtigt stilt i et hjørne og fragtmanden var meget hurtigt videre - som vi fik flyttet kasserne kunne vi hurtigt se at de to kasser han havde gemt bagerst have meget tydeligt skader - det havde beskadiget selve elementerne inden i kasserne. Vi blev derfor nød til at kontakte dem for at komme retur.

Da vi skulle have genleveret den nye seng (altså uden ødelagte elementer) - kunne de ikke engang koordinere at det var den samme fragtmand som skulle hente de ødelagte kasser der også skulle levere den nye seng, så vi blev nød til at være stand-by der hjemme på to hverdage.

Min anbefaling til dig: Brug aldrig Danske Fragtmænd - deres service og håndtering af det de fragter er simpelthen for dårlig!

Møg firma

Jeg har købt en vaskemaskine gennem en forretning som bruger danske fragtmænd, det er SIDSTE gang nogensinde vil bruger et firma der bruger danske fragtmænd til at levere deres varer.

Jeg købte min vaskemaskine med levering en uge efter, Onsdag mellem 8 - 16 fik jeg oplyst. Jeg er nødsaget til at tage fri den dag, da det er en kanstenslevering og jeg bor i lejlighed. Onsdagen oprinder, jeg har taget fri fra arbejde, og venter på at få leveret min vaskemaskine... og jeg venter og jeg venter og venter. Jeg ringer til forretningen jeg har handlet med kl 16:30 for at forhøre mig om hvor min vaskemaskine bliver af? Efter en kort undersøgelse finder medarbejderen ud af at danske fragtmænd har forsøgt at levere den om Tirsdagen, selvom det var aftalt til Onsdag, på kvitteringen står der Onsdag, på mailen OG bekræftelses sms'en udsendt Onsdag står der på altsammen at levering sker Onsdag!! Så både jeg og forretningen stiller os fuldstændig uforstående overfor hvorfor danske fragtmænd forsøgte at levere 1 dag før aftale??!!

Hvad gik der så galt? Det aner jeg endnu ikke, for danske fragtmænd er ikke til at få fat på, og de har endnu ikke svaret forretningen på deres henvendelse, så nu må jeg vente på UBESTEMT tid på at få leveret min vaskemaskine !!!

Det sjove er, at lad os sige at der skulle være sket en eller anden form for misforståelse, hvilket der IKKE er i dette tilfælde pga. alle de steder leveringsdatoen fremgår (papir, mail og SMS), hvorfor i alverden lægger chaufføren ikke en seddel om forgæves levering eller ringer på det oplyste tlf. nr ??!

Altid store problemer

For en del fragt .og har altid når det er de danske-fragtmænd der levere haft
problemer enten er noget af fragten blevet væk ellers også er varen skadet ved
levering de er total ligeglade med dine vare. Bruger alt for meget tid på dem med
at find en løsning mærkeligt at det får lov til at blive ved med at køre på den måde

Da tyk og doven blev til stor og stærk.

Har lige modtaget en regnvandstønde i plast fra Plantetorvet.
Da den stor og stærke fragtmanden, ifl. Danske Fragtmænd "kundeservice", nåede frem tabte han tønden ned fra lastbilen for derefter at slæbe den hen over fortovet og ind i indkørslen så den fik en del skrammer.
Men det er selvfølgelig ikke deres problem, da deres chauffører er nogle store og stærke mænd som nemt kan bære en sådan regnvandstønde. Men den store og stærke chauffør, som var her ved mig, var så bare for doven eller dum til at bruge alle sine mange muskler.
Mvh.
Jan

Alt iorden

Pakken kom som forventet og med god service fra chauffør.
Deres tracking er dog rimelig forældret.....

Tyver!

Danske Fragtmand skulle levere mine alufælge på min adresse. Jeg ventede hele dagen for dem, men ingen bankede på døren eller ringede på klokken. Om aften skulle jeg ud og handle, så tjekkede jeg min postkasse, og der var en silde fra Danske Fragtman. Det var umuligt at jeg ikke havet hørt dørklokken! Så ringede jeg til kundeservice og bliv helside af en meget arrogant kvindelig medarbejder som kravet 95 kr for ny levering. Danske Fragtman praktisere falske leverings forsøg som ekstra indtjening. Lorte firma med lorte service, aldrig igen!

Kriminelt flyttefirma

Min daværende svigermor sendte et bord med stole til os. Det skulle ankomme fredag. Vi sad tre personer og ventede hele dagen. Om eftermiddagen ringede jeg til dem. De påstod de havde været der, men at ingen var hjemme... Da de ikke leverer i weekenden ankom varen om mandagen. Nu ændrede de påstanden om at vi ikke havde været hjemme. Nu sagde de i stedet, at adressen var utydelig! Adressen stod med kæmpe blokbogstaver, men var forsøgt overstreget med en kuglepen...(det kan jo kun være DF der havde overstreget eftersom kun de havde adgang til pakken). Udover det mystiske i, at de havde forsøgt at overstrege afressen, så er det i øvrigt et underligt argument idet et fragtfirma vel også noterer adressen på en faktura osv.
Oven i ovenstående fusk og manglende punktlighed så havde fragtmanden den frækhed at bede mig betale for "opbevaring af pakken i weekenden". Betalingen skulle foregå til et kontonummer, han havde skrevet på en lille krøllet seddel...
Danske fragtmænd er uærlige, upålidelige og decidideret kriminelle. Ethvert forsøg på at kontakte DF endte i, at de skød ansvaret fra sig, idet DF "ikke er ansvarlig for de indgåede aftaler, det er et forhold mellem kunden og den chauffør der leverer". Hold dig væk!

Grotesk!

Første gang jeg bestilte varer havde fragtmændende bare stillet dem foran døren til opgangen, ud til en stor vej, imod deres kontrakt med butikken, det resulterede i at mine ting blev stjålet.

Sidste gang jeg bestilte varer hos en virksomhed der bruger Danske Fragtmænd kom mine ting først efter 10 dage, trods en leveringstid på max 2. Efter flere samtaler med danske fragtmænd viste det sig at min pakke (på 29kg og 100*80 cm) i følge grinene og nedgørende kundeservicemedarbejder "sørme var blevet væk, men de havde tilfældigvis lige fundet den, så den ville komme i morgen" herefter gik der yderligere 3 dage og endnu et opkald før jeg fik min pakke, leveret af en medarbejder i sin private bil, der øjensynligt var på vej hjem fra arbejde.

Denne gang er der nu gået 3 dage siden min bestilling og jeg kan se via mit bestillingsnummer at de skulle have forsøgt at aflevere igår, men jeg har udtrykkeligt bedt om at få et opkald når de er på vej, efter de to seneste ganges besvær, og jeg har hverken modtaget opkald eller modtaget varer i den tid jeg har været hjemme... det er simpelthen utroligt at en så stor og virksomhed kan slippe afsted med så dårlig behandling af deres kunder...
Ovenstående drejer sig om Danske fragtmænd i Århus.

Ringe service

Jeg prøver at undgå firmaer der sender varer med Danske Fragtmænd, pga. deres ringe service.

Hvis man fortæller dem at de skal stille varen og hvor den skal stilles, kan du regne med at de stiller den et andet sted.

Når de stiller den er det oftest ikke særligt pent. Er der pile der indikere op og ned er de helt sikkert på hovede.

Du kan aldrig vide hvornår de kommer med en pakke, men næppe når du er hjemme.

Når de ikke skal stille varen (ikke fordi du som forbruger får valget), så efterlader de en sedel om er ulæseligt og ikke helt udfyldt.

Når du ringer ang. det så kan de ikke finde dig i systemet, fordi du ikke kan tyde deres ulæselige kragetær, og de kan ikke finde deres egen bukselomme uden den rigtige kode.

Ualmindelig provokerende telefon hjælp.

Det er totalt under alt kritik, hvis jeg ikke kan få sendt med andet fragtfirma ved en bestilling en anden gang vil jeg ikke bestille hos dette firma, men ved ikke hvad portoen bliver inden man står med varen, fordi Danske Fragtmænd kan finde på at lyve om at have været på besøg også skal du betale ved kasse et for genlevering!

Totalt værdiløst gammelt foretagende

Danske fragtmænd er simpelthen det ringeste
Hvis jeg ser at jeg bestiller noget og det er danske fragtmænd som kører ud så forlanger jeg enten andet fragtfirma eller finder anden leverandør , GLS , DHL og mange andre kan sgu godt finde ud af at f.eks at ringe når de er der , eller levere ved hjælp fuldmagt til henlæggelse af vare i have , er smadder træt af at køre 46 km til Tåstrup for at hente mine sager (ja der tilbydes også genudkørsel mod betaling ) tiden er simpelthen løbet fra dette firma som også er det indtryk man får ved henvendelse i deres slidte lager , hvor en tvær madamme står og bladrer i en kæmpe bunke fragtbreve for at finde ens fragtbrev så man kan få udleveret det toilet man er pisse sur over at hente så langt væk.
Hallo vi skriver 2013 vi er altså stadigvæk nogle som går på arbejde , der må sgu da være en mere kreativ måde at drive fragtfirma på de andre kan da i hvertfald.
Kan se andre tit får smadrede ting , jeg har fået leveret en smadret lampe og 2 ud af 4 bestilte dæk kom ikke da gaffeltruck havde påkørt dem på centrallager.

Ikke imponeret, men det gik til sidst

Skulle have leveret et større stykke elektronik (som næsten fyldte en hel palle), men fik besked om at de havde fået det væk! Hvordan mister man lige en stor palle?! Uanset, så dukkede den heldigvis op et par dage senere, og blev leveret indenfor aftalt tidsramme på dagen af en flink og hjælpsom fragtmand. Så han reddede lige firmaets omdømme for mit vedkommende, men det bliver stadig kun til en middelmådig karakter på grund af forsinkelsen og det faktum at så stor en pakke kan blive væk for dem!

Forfærdeligt fragtfirma!!!

Bestilte maling til min nye lejlighed onsdag aften med en besked til sælger om, at jeg meget gerne ville have det leveret fredag, så jeg kunne male i weekenden. Sælger får det afsendt torsdag med levering til mig fredag, som aftalt. Fredag aften er intet dukket op, lørdag dukker intet op, mandag dukker intet op. I dag (tirsdag) ringer jeg til Danske Fragtmænd og spørger hvad der er sket. De kunne oplyse mig, at jeg ikke havde været hjemme fredag ved levering og at de mandag har sendt mig et brev om, at jeg kan hente malingen på deres lager eller få det leveret igen - mod betaling, selvfølgelig!

For det første sad jeg hjemme hele fredag, da det var vigtigt at få malingen til weekenden, så fragtmanden har altså ikke engang været oppe at prøve at levere! For det andet får jeg først besked tirsdag (4 dage efter "levering") om, at de har forsøgt at levere.. Det er selvfølgelig klart, at fragtmanden ikke har kunnet smide en seddel i postkassen eller ind ad brevsprækken, når han ikke engang har forsøgt at levere. Han har sikkert haft travlt og gerne villet have tidligt weekend, men det er godt nok den ringeste service jeg nogensinde har oplevet fra et fragtfirma og har netop skrevet til sælger, at på trods af deres gode service, så vil jeg ikke handle ved dem igen, så længe de bruger Danske Fragtmænd!

Skandaløs forretning, som jeg vil advare ALT OG ALLE imod at bruge!

Intet nyt under solen

Bestilte en brusekabinedør på nettet. Den skulle leveres med Danske fragtmænd.
De kom helt uanmeldt på en dag, hvor jeg tilfældigvis var hjemme at vende. Chaufføren var uforstående over for min indvending om, at jeg ikke var blevet varslet. Han vedgik dog, at det ikke var første gang, han hørte dette fra en modtaget.

Det er nu 2. gang inden for et par måneder, jeg oplever dette. Første gang var jeg ikke så heldig at være hjemme, da de kom uanmeldt, hvorfor jeg i princippet skulle betale 150 kr. for en ekstralevering.

Det er simpelthen ikke i orden. Skodforretning!

stjæler folks tid

De var forbi med en pakke lige i de 10 min vi ikke var hjemme, pakken ryger tilbage til Taastrup, hvor det koster 75,- at få den leveret igen. Hvor svært kan det være at sikre at man har tlf. nr på modtageren, så kunne de bare have lagt pakken

LORT, LORT, LORT!

Det værste jeg nogenside har prøvet.
Jeg bestilte en pakke som de tog 8 dage om at "leverer"! Dvs. at de selvfølgelig forsøgte at leverer den, i mens at jeg var på arbejde. Flot.
Ikke noget med at oplyse brugeren om HVORNÅR de har tænkt sig ca. at leverer ens pakke.
Anyway, jeg ringer til Danske Fragtmænd for at høre om det er muligt at få det leveret igen, da jeg ikke var hjemme da de var forbi, og heller ej var blevet informeret om tidspunkt. "Det kan du godt, men det koster 86 kr", ja flot!! Så kunne jeg jo lige så godt have ladet være med at købe tingene over nettet, og ekstra købe for over 500 kr for at få GRATIS fragt!
Idioter.. :-)

ingen serviceindstilling og for sen levering

Dag-dag levering siger de - ikke min levering ! den var 4 dage under vejs. Ved henvendelse om den manglende levering var der ikke megen hjælpsomhed. Prisen den var til gengæld høj

Nemt.

Afleverede varen ved deres lager i Taulov. Dagen efter var den fremme ved modtager. Nemt og hurtigt.

Danske Fragtmænd - Deres motto: Alt kan ødelægges

Det er den sikre måde at får ødelagt de som skal leveres. Danske Fragtmænd har endnu ikke fattet, at man skal laste varen på bilen og ikke slæbe den efter bilen. ALT hvad jeg har fået leveret af Danske Fragtmænd (løbebånd, 2 fjernsyn, 2 stiger, skabe) er ødelagt, ridset, støt. De har intet respekt for det de håndterer og total mangel på forstand når det kommer til kundeservice. HOLD JER LANGT FRA DEM OG FRARÅD ALLE LEVERANDØRER AT BRUGE DEM!!!

Is Fragt your company?

Danske Fragtmænd Details