Frandeli reviews

Frandeli reviews

8.5

Fint service

Det er første gang, jeg har handlet hos Fandeli.dk.
Meget fin service - hurtig og præcist.
Birgitte Ehrhardt

God oplevelse!

Fandt min yndlings Mirenesse mascara i sort (som åbenbart er udsolgt alle steder på nettet!) til 20 kr mindre pr stk. en normalpris. Købte to og sparede 40! Desuden kunne jeg slippe for omdeling, og selv hente pakken når jeg havde tid på posthuset - for kun 19 kr!! Og produkterne kom på ingen tid. Det var en god oplevelse at handle her :)

God, flink service

Jeg kunne ikke forstå, at min bestilling efter to dage stadig ikke var blevet afsendt, så jeg kontaktede firmaet via min ordrebekræftelse. Fik fluks et venligt svar og varen blev afsendt samme dag - glæder mig til at modtage den, og vil ikke tøve med at handle her igen!

Godt design

En lækker side med brug af billeder i høj kvalitet og gode videoer og hurtig levering på lagervarer.

God service og lynhurtig levering

Jeg bestilte nogle varer på siden tirsdag aften. Onsdag blev jeg ringet op, fordi en vare var udsolgt, men blev tilbudt at få sendt en anden eller vente. Jeg valgte den anden vare, og onsdag havde jeg varerne. Så hurtigt kan det gøres:-)

KAN BESTEMT IKKE ANBEFALE DETTE FIRMA

Ejeren er komplet mulig at snakke med, og driver ikke en hærderlig forretning.
Uanset hvad kunden kan berette om "aftaler" med de øvrige ansatte - har ejeren ALTID ret i dette firma!!
Købte på nettet en blodtryksmanchet i X-large. Billedet viste, at der var en stiver i. Da jeg modtog den, var det ingen stiver i. Kan derfor ikke bruges med mindre man er 2 til at tage den på! Jeg ringede straks og fik det svar, at de ville undersøge sagen og vende tilbage. Efter 1-1½ måned ringede jeg igen, da jeg ikke havde hørt noget. Også her lovede de, at NU ville der ske noget, og de ville ringe tilbage. Efter endnu 1 mdr. sendte jeg varen retur og bad om at få mine penge retur.
DET VIL DE IKKE - så skulle jeg have sendt den retur til dem senest 14 dage efter modtagelsen. IKKE lige det som var aftalen de gange, jeg havde ringet til dem.
Værst er dog at forklare ejeren det i telefoenen. HUN LYTTEDE overhovede ikke efter - afbrød i mine forkaringer og var ubehøvet. Hun kunne ikke tilbagebetalte, da hende regnskab for 2011 var afsluttet - alle mine forklaringer kunne hun "ikke tage mig af" ect. Hun kunne helle ikke tage sig af, at hendes medarbejde ikke havde informeret mig korrekt...

SÅDAN KAN MAN IKKE DRIVE EN HÆDELIGE FORRETNING.

Holder hvad de lover.

Bestilte 2 produkter om fredagen. Fik mail om, at de var afsendt onsdag, men pga. langsom levering (PostDanmark) modtog jeg først pakken om fredagen. At PostDK er langsomme er hamrende irriterende, men skal naturligvis ikke komme Frandeli til skade. Man kunne dog overveje at benytte GLS som leveringspartner i stedet for Post DK. Ellers var det en fin handel, og jeg kan sagtens anbefale firmaet til andre.

Ganske tilfreds

har handlet et par gange på Frandeli.dk. og er ganske tilfreds med levering og produkt.

Lækker oplevelse

Havde købt en sæt til konen som ikke lige passede og fik byttet det meget hurtigt til den rigtige størrelse. Hurtig og gratis levering/ombytning.

Fint tilfreds.

Jeg har købt hos dem omkring 3 gange. Leveringstiden er ikke den hurtigste, men jeg har altid haft det inden for nogle få dage. Så det er acceptabelt. Jeg valgte dem fordi de var de billigste til lige netop de undertrøjer jeg skal have fra jbs samt deres informationer på hjemmesiden var bedst. Jeg prøvede nogle andre web-butikker hvor jeg ikke rigtigt kunne finde hvilket produkt jeg skulle vælge fordi der manglede ordentlige beskrivelser osv. Valget faldt altså på Fradeli og med 3 handler er jeg udemærket tilfreds og jeg bruger dem nok igen næste gang jeg skal have samme undertrøjer.

Nem og overskuelig side og hurtig levering

Siden er nem at finde rundt på. Den er overskuelig, og der er mange produkter at vælge mellem. Selve betalingsdelen gik smertefrit, og det var nemt af finde ud af. Den venlige betjening giver én lyst til at vende tilbage. Absolut ingen klager herfra ;)

Fint tilfreds

Har handlet hos Frandeli et par gange og ikke haft nogen problemer med dem. Der er rimelig hurtig levering og varerne har jeg været fint tilfreds med.

Hurtig levering og behagelig betjening

Jeg havde bestilt et par varer, som ikke passede i størrelsen.
Det blev sendt retur til Frandeli.dk en hverdag ved middagstid og allerede næste dag, kom de nye varer til mig.
Dét er den hurtigste betjening jeg nogensinde har oplevet, ved handel på nettet.
Jeg har efterfølgende været i butikken og også dér for man en rigtig god og behagelig betjening.

Køb ikke Slimshaper fra Fradeli.dk

Produktet fremstår helt anderledes på hjemmesiden - end det produkt man får sendt med posten.
Man har INGEN returret på produktet, hvilket er urimeligt, eftersom man ikke har nogen chance for at se om produktet passer før man har taget det ud af emballagen! Desuden får man en uforskammet behandling når man ringer til virksomheden og gør opmærksom på problematikken. Trist at miste 378 kr.

Vedr. svar:
Produktet fremstår IKKE som vist og beskrevet. Og den uforskammede behandling man får ved telefonisk henvendelse/klage slår alle rekorder - og burde få indehaveren til at tage et kursus i kundepleje!
Frandeli I/S

Reply from Frandeli I/S

Produktet er klart markeret med info: Ingen returret hvis produktet afprøves.
Restriktionen skyldes i lighed med strømper, at produktet IKKE kan rengøres efter afprøvning - rester fra hud, hår mm. vil sætte sig i produktet og kan af hygiejniske grunde ikke videresælges, hvilket er en forudsætning iht. lovgivning på området.
Produktet fremstår helt som beskrevet på hjemmesiden.

Hurtig og korrekt levering.

Frandeli I/S Details

Eksklusivt lingeri og modetøj til kvinder og mænd. Dag til dag levering på lagervarer. Køb julegaver, fødselsdag og Valentine - Valentines Day gaven her. Mærkevarer og egen import.

Visit Frandeli

Write to: info@frandeli.dk