Fredberg.dk reviews

Fredberg.dk reviews

9.6

Veldug fornøyd!

Bestilte dåpsgave som kom raskt og fint innpakket. Fikk også raskt og hyggelig svar da jeg henvendte meg til dem via email. Bruker gjerne Fredberg.dk igjen!

Tilfreds

Er tilfreds med bestillingen

God service, erfaren hjælp til køb, manglede dog hjælp til fræsning i stålringets som ville have givet 5*:-)

God hjælp og vejledning, hurtig service. Det ville have været godt med hjælp til at få fræse/graveret udvendigt på ringene. Det skulle vi selv finde en der kunne.

Professionel

Kan varmt anbefale at man køber her, jeg bestilte forskellige varer der var noget som ikke var hjemme, men alligevel fik jeg mine ting 2 dage efter, det kalder jeg hurtig ekspedit, de var også så venlige at ringe til mig om de skulle samle uret jeg havde købt.
Ikke sidste gang jeg har købt her
M. Kammacher

Fantastisk service!

Vidste ikke der fantas så god service stadig! Man glemmer helt de små glæder i en travl hverdag! Det må man sige man blev mindet om da jeg bestilte et bordflag hos fredberg torsdag eftermiddag, blev ringet op om aftenen i fht indgravering som verdens sødeste herre tilbød mig gratis at lave lidt ekstra pen for så at få den leveret den efterfølgende lørdag om morgenen! Aldrig har jeg været mere glad for nethandel!

Rigtig god og hurtig service

Det er nemt at handle, forsendelse i orden, pakken flot indpakket som gave og helt OK med retur, hurtig tilbagebetaling.

Dejligt med så hurtigt respons fra når din vare er bestilt og til du har den

Perfekt hjemmeside og hurtig levering

Jeg bestilte en sølv pilleæske, som jeg skulle bruge til en gave, jeg var lidt sent ude, men modtog allerede æsken dagen efter, æsken var pakket ind, så ingen kunne se at den havde et værdifuldt indhold, jeg kan kun anbefale Fredberg. dk til andre.

Mere end perfekt

Virkelig hurtig levering.
Jeg skulle have noget graveret. Jeg blev ringet op for at tjekke om oplysningerne var korrekte før de graverede, da de var i tvivl om evt. tastefejl. Det synes jeg var langt ud over, hvad man kan forvente - deraf overskriften.

takker

Alt var som det skulle være

Det perfekte sted at købe ringe, jeg havde lavet en fejl med størrelsen, havde ikk selv tænkt over det, og da de mente at det ikk kunne passe ringede de til mig og spurgte om hvordan jeg havde målt vores ring størrelse, der ville gå 10-12 dage inden jeg fik ringene men der gik kun 8 dage så lå de i min postkasse :) og de er bare perfekte de ringe.

Hurtig levering og god respons

Ringmål leveret dagen efter bestilling, prøveringe leveret dagen efter bestilling, endelig slutbestilling leveret hurtigere end forventet.
Fin mailinfo/service.
Ringene passer og ingen fejl! Lækkert!

5 stjerner

Intet at sætte en finger på.

jeg er meget tilfreds til med handel.

jeg synes at der er mange penge at spare ved at handle hos fredberg.

Fint

god firma med venlige ansatte. kan anbefales

Fantastisk service

Fantastisk service, søde personale og super hurtig levering.

Helt perfekt

Nemt at bestille.
God kommunikation undervejs.
Fin problemfri levering.
Flotte smykker.
Alt i alt en god oplevelse :)

Klart anbefales. Lynhurtig service.

Jeg havde en god oplevelse med at handle med Fredberg.dk

Jeg havde en god oplevelse med at handle med Fredberg.dk. Jeg spurgte efter nogle ekstra billeder af en ring og fik hurtigt svaret og billederne som jeg ønskede, så jeg er helt sikkert tilfreds med min ordre, da ordren også kom rimeligt hurtigt.

Om Fredberg

Prisgaranti

Hvis du finder varen billigere et andet sted, så kontakt os og vi vil gøre hvad vi kan for at slå prisen.

30 Dages Fuld Returret

Dvs. god tid til at bestemme dig om du er helt tilfreds med varen.

Fri Porto

Ved køb for over 500 kr.

Om virksomheden

Fredberg.dk ApS forhandler vielsesringe og forlovelsesringe, Christina Design London armbåndsure, dåbsgaver og barselsgaver med og uden gravering, salg af alt i sølv til bordbrug, jubilæumsgaver, firmagaver, herregaver, sportspræmier, kirkesølv, kirkekunst og kirkebelysning m.m.

Fredberg har følgende webshops:

Fredberg.dk

Hovedshoppen med salg af ovenstående produktgrupper.

Christina-collect-club.dk

Webshop med fokus på Christina Collect serien af ure til mænd og kvinder, smykkeure, armbånd, charms og andre produkter fra designeren Christina Hembos univers. Meld dig ind i klubben og få altid mindst 15% rabat på de vejledende priser.

Christina-london.dk

Webshop med Christina Design London Watches. Herreure og dameure til gode priser.

Visit Fredberg.dk

Write to: butik@fredberg.dk