Frederiksberg reviews

Frederiksberg reviews

7.6

Storskrald

nu har vi ventet halv anden måned på at få hentet storskrald. De har forsøgt tre gange ind til videre, men kan ikke finde den rigtige port??? Vi ligger 300 m fra rådhuset og føler os som en ejendom ved verden ende. Man vil synes at de kunne tage en ekstra tur hertil når der er gået så lang tid men... ikke. Vi må vente på vores tur igen, igen , igen.

Dog tre stjerne for at de ofte svarer hurtig på mail.

Ja-da

Gode faciliteter
God borger service

Dejligt sted at bo

Frederiksberg er bare bedst. Men det kan jo altid blive bedre.

Borgerservice

Det er nu engang rent bureaukrati at benytte borgerservice.

Nem ID; Det var nødvendigt med et besøg hos borgerservice, for at få NEM ID. Nu vel, men tilgængelighed og brugervenlighed er ikke i centrum når man besøger Frederiksberg rådhus.

Fantastisk kommune

Jeg er som nytilflytter utrolig glad for at bo på Frederiksberg. Der er en god service og et væld af aktiviteter. Fantastisk

Danmarks bedste kommune

Herligt at bo på Frederiksberg - Danmarks største "landsby" (og tættest beboede by) - med et højt serviceniveau.

Skole og klub er kanon

Vi er virkelig glade for Frederiksberg Kommunes skole og klub tilbud. Det er solide institutioner med seriøse ansatte.

Frederiksberg

En super kommune - Der lytter til sine borgere - samt hele tiden arbejder på at gøre Frederiksberg familie venlig...!!!

Super kommune.

Hjælper borgerne. Pasningsgaranti overholdes m.m.

Dejlig Grøn Kommune

Rigtig god kommune, tæt på alle faceliteter, og dejlig grøn

tilfreds

Har boet i 15 år på Frederiksberg, og der er sket meget godt i den periode.

Borgerservice lukker når folk har tid.

Skulle have lavet et internationalt kørekort. Men det foregår når man er på arbejde. Kl 10-17.
Hvis folk skal arbejde mere for samfundet..., så må kommunen også tilbyde noget bedre!

Frederiksberg er et paradis på jorden

På frederiksberg føler man at man er velkommen som ny borgen, der bliver virkeligt taget fat om en. Indbydelse til velkomstmøde med andre nye borgere og Bormesteren og byrødderne, de var der alle og gave en varm velkomst.
Tak til alle der bidrog til denne velkomst,

Meget fantastisk service!

Jeg har kun positive oplevelser som tilflytter i Frederiksberg Kommune. Vi har nogle specielle krav som jeg tror at kun Frederiksberg Kommune kan honorere. Tak for det!

Verdens bedste

Har boet her i 8 år og flytter aldrig.

God kommune, men parkeringsprojekt i svømmehalskvarter er under lavmål

Jeg bor på Holger Danskes Vej, hvor det 2 ud af 4 tirsdage om måneden er forbudt at parkere i henholdsvis højre og venstre side.

Begrundelsen er, at kommunen gerne vil kunne feje vejene. Parkeringsforbuddet er mellem 9 og 11.

Det er en god tanke, men hvor skal bilerne være i mellemtiden? Der er i forvejen ikke meget plads.

Det virker som en pengemaskine, især da der hver tirsdag præcist kl. 9 kommer parkeringsvagter!

Dårlig stil, det er unødvendigt. Vejene behøver ikke blive støvsuget én gang om måneden.

Glad for at bo på Frederiksberg

Med masser af grønne områder etc. :) derudover har de også en utroligt hjælpsom borgerservice til forskel fra fx KBH, der altid er problemer med

Generelt driftsikker og god service

Der er ikke megen slinger i valsen. Acceptable ventetider på daginstitutioner, god information, en fornuftig og bæredygtig indkøbspolitik, og generelt et moderne udsyn på udviklingen. Frederiksberg kan ikke trække de fem stjerner, for det er svært at være fuldstændig tilfreds med alle dispositioner. Men det er en forbandet god kommune.

Veldrevet, effektiv og hyggelig

Har boet på Frederiksberg i syv år, men flyttede fra kommunen for fem år siden, da vi med små børn havde brug for mere åbne omgivelser. Kommunens forvaltning og service overfor borgerne var helt i top, ligesom samarbejdet i kommunalbestyrelsen under den konservative borgmester ledelse fungerede upåklageligt.

Is Frederiksberg your company?

Frederiksberg Kommunes Trangslegat Details

Visit Frederiksberg