Frederiksbergchokolade reviews

Frederiksbergchokolade reviews

6.3

"Snyd" med prisen på vinen

Har lige købt en spotdeal, hvor de lover at man sparer 50% på en pakke med chokolade og bobler. Ja tak, men vinen siger de koster 170 kr. i butikken. I en helt alminelig vinhandler koster den 75 kr. (Bohemia Sekt - brut). Så er det jo ikke svært at råbe store besparelser.
De var også løbet tør for den lovede vin, og gav mig bare en anden uden at sige det, så jeg først opdager det når jeg kommer hjem. Og det mener de så er ok, hvis bare prisen er den samme. Det vil jeg som kunde så gerne selv have lov til at afgøre.

Den lækreste is på Frederiksberg!

Elsker at komme forbi Frederiksberg Chokolade og få en is i sommeren! Deres is er lækker, indbydende og altid frisk. Guffet er ligeledes hjemmelavet og prikken over i'et.
Jeg køber også altid chokolade derinde til juletid og kvaliteten er der intet at udsætte på!
Håber aldrig butikkens indretning ændres. Det er så fantastisk at komme ind i en butik, der er så retro som den...

UHM!

Lækker, lækker chokoladebutik, hjemmelavet lige ved siden at selve butikken. Og det smager super frisk lavet. UHM. Tak for det. Vi kommer igen

Is Frederiksbergchokolade your company?

Frederiksbergchokolade Details

Frederiksberg Chokolade, Håndlavet chokolade siden 1926, firma gaver