Frederiksbergsvoemmehal reviews

Frederiksbergsvoemmehal reviews

5.3

Stram op..

Svømmehallen er livsfarlig. trapperne som man træder på for at komme op af bassinet har skarpe kanter, og det kan gå grueligt galt hvis nogle skulle skærer sig på det. Henvendte mig til personalet, men de havde travlt med at grine af deres interne jokes, og mere blev der ikke gjort med den trappesag.

Ingen kontrol af gæster - især nydanskere

Fik besked på at jeg skulle have lændeklæde på i omklædningen for at jeg ikke skulle skabe konflikter. Personalet ser ikke når gæsterne ikke vasker sig før de skal op og svømme. Er du nydansker undgår personalet åbenbart konflikter ved at lade dem styre stedet. De må spise frugt mm. i sauna. Have badebukser på i sauna og dampbad.
Kommet der i over 3 år - og det bliver værre og værre. Undgå konflikter - undgå at komme der.

Der mangler noget!

God svømmehal med rene lokaler. Men det kniber med hygiejnen hos gæsterne. Mange springer den omfattende afvaskning uden badetøj over, før de går i bassinet. Personalet er alt for passivt og kommer sjældent i baderummene. Min kone og jeg kommer i svømmehallen 4-6 gange om ugen og ser der, at manglerne er de samme hos damerne som hos herrerne. Tag jer nu sammen.

Is Frederiksbergsvoemmehal your company?

Visit Frederiksbergsvoemmehal