Frederiksdal Tehandel reviews

Frederiksdal Tehandel reviews

8.7

Imponerende!

God, overskuelig og indbydende hjemmeside. Det er en rigtig god ide, at man kan købe theen i 50 grams pakninger, så man kan prøvesmage sig frem. Jeg bestilte syv forskellige slags theer i pakninger a 50 gram om eftermiddagen lige inden jeg gik hjem fra arbejde. Allerede tidligt på aftenen fandt jeg en mail om at theen var sendt, og jeg modtog den morgenen efter med posten. Det var hurtigt!
Theen var pakket i lufttætte poser som er sorte og dermed lukker lys ude, og de kan zippes og dermed genlukkes aromatæt. Genialt. Jeg er ikke nødt til at hælde theen over på dåse. Der medfulgte to smagsprøver på andre theer, som jeg glæder mig til at prøve.
Jeg prøvede theen Strawberry Fields XL, som er min største udfordring, da den bl.a. indeholder chili. Den er hot, men faktisk også rigtig godt afbalanceret i smagen. Jeg er ellers ikke meget for chili, men denne the er god.
Jeg kan faktisk slet ikke finde på noget negativt at sige om Frederiksdal Tehandel. Det er helt sikkert, at jeg vil handle her igen. Jeg er imponeret.

Fantastisk service

Ud over at sælge dejlige theer og generelt yde god service, så fik jeg også lov at lave en speciel ordre på theposer, der slet ikke var på hjemmesiden.
Hurtig levering!

Alt godt!

Har nu lavet min 3. ordre hos Frederiksdal Tehandel, og der har altid været hurtig levering og ekstra prøver på andre typer te. Det er også dejligt at man kan vælge helt ned til 50 grams poser, så man kan smage teen, hvis man ikke er sikker på den falder i ens smag, uden man bruger penge på eksempelvis 100 gram.

Også dejligt at fragtprisen udregnes ud fra vægt, og ikke bare er en fast høj pris.

Kan kun anbefales!

Super shop, god og hurtig service

Fra bestilling til levering gik der under 24 timer, hvilket jo er superb.
Elsker simpelthen webshops der køres på denne måde, henter mit te her næste gang.!!

SUPER!

Netop modtaget min første ordre.
Og smagt theen. Der var vedlagt 2 små prøvepakker på andre slags the - super idé!

Rigtig go' side at købe ind på, og mange ting at vælge imellem.
Vil helt sikkert handle der igen, samt anbefale til venner+familie.

super!

Hjemmesiden er pæn og nem at korrigere rundt på. Jeg er vild med at man får et billede af hver enkel vare, man får lyst til at købe det hele.
Betalingsprocessen fungerede som den skulle og efter et par dage lå mine tre poser te + 2 smagsprøver i postkassen.
Det er bestemt ikke sidste gang jeg handler her :)

En tilfreds kunde

Jeg syntes I har et stort og varrieret udbud af te.Teen kommer få dage efter man har bestilt. Og der er altid smagsprøver med. Desuden står der på hver enkel pose te hvad den indeholder og hvordan teen skal bryggges. Super godt;-)
Men det er lidt meget man giver i leveringsomkostninger = 79 kr og med porto bliver det ca. 100 kr. Det er mange penge.

Fra dag til dag

Hold da op, en lynhurtig levering. En fantastisk god te-handel. Man sidder i ro og mag og vælger ud, hvis man kan vælge ;-). Teerne smager fantastisk godt. Og tror jeg vil bruge siden til at sende små gaver til fam. og venner. Hjemmesiden er flot og nem at finde rundt i. Dejligt med de små smagsprøver der følger med.

Fremragende te og hurtig levering!

Jeg fik teen kort tid efter jeg bestilte fra Frederiksdal tehandel. Jeg bestilte to forskellige slags og de var begge rigtig gode. Her handler jeg helt sikkert igen!

God kvalitetste

Frederiksdal tehandel har et stort udvalg af spændende teer. Deres hjemmeside er nem at finde rundt i, og varerne kommer hurtigt efter bestilling. Ingen problemer med betalingsdelen. Jeg har hver gang fået, hvad jeg har bestilt. Kvaliteten af teerne er god, og så kan jeg godt lide, at der er vedlagt gratis smagsprøver på andre teer. Der er tilmed individuel bryggevejledning med til teerne så man får den bedst mulige smag frem i hver enkelt. Frederiksdal tehandel er meget anbefalelsesværdig!

Is Frederiksdal Tehandel your company?

Frederiksdal Tehandel Details

Køb te i netbutik. Hurtig levering. - Te til hele Danmark.

Visit Frederiksdal Tehandel