Frederikshavn Auto reviews

Frederikshavn Auto reviews

7.9

God og ordentlig behandling

Der er altid et smil på læben når man kommer til Frederikshavn Auto, man får en god og ordentlig behandling som kunde her. Altid god service. Har pt. selv 2 biler herfra og sønnen har også købt sin nye bil hos Frederikshavn Auto.

God service og gode priser

Jeg har altid oplevet god service hos Frederikshavn Auto. Både ved køb af bil og efterfølgende servicering på værkstedet.

Ligeledes er det altid muligt at få en god pris på køb af bil.

Super bilhandel.

Vi har købt bil og sønnen har købt bil, hos Frederikshavn-auto. Det har være en god oplevelse. Vi fik klart den bedste pris, for vores gamle bil her.

Vi har haft småproblemer, men de er blevet ordnet, til fuld tilfredshed.

Jeg kom til at være påståelig mht. prisen på vinterhjul - "dem kan jeg finde billigere", men jeg måtte ned og bide i græsset :-) heller ikke internet og google kunne finde de hjul billigere. Det er udsædvanligt, at man kan finde så gode priser, hos en autoriseret forhandler.

Det kan anbefales, at handle bil her.

Is Frederikshavn Auto your company?

Visit Frederikshavn Auto