Freefood reviews

Freefood reviews

6.2

Vandt 200 kr gavekort

fik en mail om at hvis jeg loggede ind idag så kunne jeg vinde. 2 timer senere fik jeg en sms med gavekort til just-eat.

håber på der kommer en chat eller forum med andre brugere.

gavekortet kom ikke

Jeg har ikke mistet noget ved min brug af freefood, i det jeg vandt en konkurrence hvor jeg vandt 100kr.

Nu har jeg ventet i snart en måned, og jeg tror desværre ikke gavekortet kommer.

Har desuden prøve og tippe om gratis mad derinde, men fik hverken feedback fra supporten, om mine tips kunne bruges, så jeg kunne tjene lidt til min bruger konto.

Desuden virker siden halv død da der sjældent kommer nye kampagner, eller nye tiltag.

Alt i alt en skuffende oplevelse.

freefood.dk HOD JER LANGT VÆK FRA DET FIRMA

freefood.dk er et firma der i grunden burde kunne give gratis gavekort, og udefra ser det også godt, ud men fakta er en helt anden. jeg har været medlem der. og logget ind flere gange på en uge, efter 3 år ikke engang tjent nok til 100 kroner gavekort , og har deltaget i flere ting derinde fra unden nogen sinde at ha modtaget penge på min freefoodkonto for de ting jeg har deltaget i , jeg har skrevet 6 mails til freefood ,men har ikke fået svar fra dem en eneste gang freefood kan bestemt IKKe anbefales

SVINDEL

Jeg synes egentlig det er et godt koncept, men at de så ikke kan finde ud af at sende gavekortene - er noget svindel!
Jeg har ventet i flere måneder nu og hver gang jeg skriver til dem, er der intet svar!
Synes sku det er for dårlig stil....!!!
Og ville ønske jeg kunne gi 0 stjerner.

Heller ingen gavekort her.....

Jeg er helt sikker på at dem , der har lavet gode anmelderser har været heldige..:O(

Jeg vil opfordre ALLE til at melde sig ud af dette firma, de magter åbenbart ikke at løfte deres ansvar...Har nu skrevet til dem siden den 27.4 og har INTET hørt fra dem...De eneste man kan høre, er at de griner over alle os der har været dumme nok til at melde sin ind på deres hjemmeside...

Har forgæves bedt om mit gavekort, men har som sagt ikke hørt fra dem....

Er der andre der vil være med til at melde dem til forbrugerstyrelsen eller andre relevante instanser?

Vi må og skal stoppe dette lortefirma..NU !!!

INGEN gavekort - INGEN svarmails...!

Jeg afventer gavekort stadigvæk - bestilte d. 16/8 2010 og de svarer ikke mine mails jeg har sendt - det er det absolut værste skodsite jeg har oplevet!!

fusk hos freefood.dk

jeg har en meget dårlig oplevelse med freefood, da jeg den 7 i 6 2010 bestilte et gavekort til netto dette har jeg ikke fået og da jeg skrev til dem første gang lovede de at få styr på dette ... men jeg måtte skrive igen og intet er sket de gider ikke engang at svarer på min mail så føler de har stjålet min tid og føler mig snydt i stor stil ... så kunne man undgå at give dem stjerner gjorde jeg dette
vh susan andersen

supergod side

en supergod side, hvor jeg lige har vundet 500 kr. Masser af tips til billig/gratis mad. Og masser af muligheder for at tjene lidt ekstra til madbudgettet:-)

Super hjemmeside!

Fedt koncept, man får gavekort tilsendt til fx Netto, ved at lave dine indkøb over nettet. Jeg har lige købt en telefon til 1 kr., som var et tilbud på freefood, hvor jeg fik 180 kr. på min konto!
Kundeservicen kører upåklageligt, de er meget venlige og man får sendt gavekort direkte hjem til ens adresse. Det er sku nemt!

En rigtig god ide

Det er det gamle "dividende" system som er genoplivet bare online. Her er der bare tale om at man kan købe i alle mulige online butikker og få et beløb på sin konto hver gang man køber via sin konto hos freefood, dette beløb kan man derefter veksle til gavekort til Netto, Føtex eller andre dagligvare butikker. - Det er efter min mening en rigtig god ide og derfor 5 stjerner værd.

Is Freefood your company?

Visit Freefood